کتاب می‌گوید لیندسی گراهام می‌گوید ترامپ می‌تواند 50 نفر را در کنار ما بکشد و حزب جمهوری‌خواه اهمیتی نمی‌دهد

گلاسر و بیکر در مقاله ایندیپندنت می نویسند، اما تقریباً در همین راستا، گراهام خاطرنشان کرد که ترامپ برای معاشرت بسیار سرگرم کننده است.

گراهام به روزنامه نگاران سوزان گلاسر و پیتر بیکر گفت: ترامپ می تواند 50 نفر را از طرف ما بکشد و این مهم نیست. به دست آمده توسط ایندیپندنت.

با این حال گراهام در مورد ترامپ کاملا ساده لوح نبود. او همچنین در رابطه با تماس با اوکراین، رئیس جمهور سابق را یک “مادر دروغگو” خواند، بر اساس گزارشی که در این کتاب منتشر می شود، که قرار است هفته آینده منتشر شود.

سناتور لیندسی گراهام (RS.C.) متقاعد شده بود که جمهوری خواهان هر چقدر هم رفتار او افراطی – یا حتی خونین – باشد، از دونالد ترامپ حمایت خواهند کرد.

بر اساس گزارش کتاب جدید، طبق گزارش کتاب جدید، گراهام گزارش به روز شده ارزیابی را در سال 2019 «کمتر از 48 ساعت» پس از آن که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا (دکتر کالیفرنیا) اعلام کرد تحقیقات استیضاح درباره تماس تلفنی قوی ترامپ با ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را اعلام کرد، این ارزیابی را ارائه کرد. . در این تماس، به نظر می‌رسد ترامپ از تحویل تسلیحات آمریکا که توسط کنگره تایید شده بود، جلوگیری می‌کند، مگر اینکه رهبر جدید اوکراین با آغاز تحقیقات بی‌پایه درباره جو بایدن، رقیب مورد انتظار ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020، و پسرش هانتر بایدن موافقت کند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

این اظهار نظر یک بازی متورم در مورد لاف زدن خود ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 بود، زمانی که او گفت که او آنقدر محبوب است که “می تواند وسط خیابان پنجم بایستد، به کسی شلیک کند و من هیچ رای دهنده ای را از دست ندهم.”