کارگردان Maverick می‌گوید نیروی دریایی ایالات متحده دوربین او را پاک کرده است زیرا او از چیزی که «قرار نبود عکس‌برداری کند» عکس گرفته است.

کوسینسکی گفت: “فکر می‌کنم وقتی آن را می‌بینید آن را احساس می‌کنید، زیرا احساس نمی‌کنید در یک محیط طراحی شده هالیوود هستید. یک واقعیت در آن وجود دارد. ما با مهندسان واقعی که هواپیمای مخفی واقعی را می‌سازند، همکاری کردیم. این فقط یک رویا بود که به حقیقت پیوست.»

این فیلم 2022 به لطف داستان احساسی و سکانس‌های اکشن هوایی جذابش، با فروش 1.488 میلیارد دلاری در سراسر جهان (از طریق Box Office Mojo) بسیار موفق بوده است.

کوسینسکی توضیح داد که در زمان پیش تولید فیلم از پایگاه های نظامی فوق سری بازدید کرده است.

  • زمانی که تام کروز برای فیلم «Top Gun: Maverick» به کابین بازگشت، جوزف کوسینسکی کارگردان دنباله فیلم بود و زندگی خلبان نمادین را بیش از 30 سال پس از فیلم 1986 بررسی کرد.

    او گفت که فکر می‌کند از چیزی عکس گرفته است که «قرار نبود آن را بگیرد».

  • بخشی از موفقیت به این است که کوسینسکی تماشاگران را همراه با خلبانان در جت قرار داده است، و او اخیراً به ددلاین گفت که از نزدیک با نیروی دریایی ایالات متحده همکاری کرده است تا مطمئن شود که این یک نماینده معتبر از ارتش است.

    کوسینسکی گفت: “بنابراین، من باید رویای حضور در نیروی دریایی را برای چند سال زندگی کنم. باید به مکان هایی بروم که غیرنظامیان نمی توانند به آنجا بروند. من باید چیزهایی را ببینم که هیچ غیرنظامی نمی تواند آنها را ببیند. دوربینم را در یک نقطه ضبط کردند.

    کارگردان «ترون: میراث» و «فراموشی» اضافه کرد که فکر می‌کند از چیزی که قرار نبود در «جستجوی اصالت» ببیند، عکس گرفته است.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    با این حال، کارگردان همچنین توضیح داد که پس از یکی از بازدیدهایش از یک پایگاه مخفی، نیروی دریایی آمریکا دوربین او را مصادره کرد.

    کوسینسکی افزود: چند عکس گرفتم و شاید چیزی را گرفتم که قرار نبود آن را بگیرم و دوربینم به سرعت بدون هیچ عکسی به من بازگردانده شد.

    جوزف کوسینسکی و تام کروز در نقش پیت میچل در فیلم

    جوزف کوسینسکی و تام کروز در نقش پیت میچل در «تاپ گان: ماوریک»گیلبرت کاراسکیلو/GC Images/Paramount Pictures

    • جوزف کوسینسکی کارگردان «تاپ گان: ماوریک» گفت نیروی دریایی آمریکا دوربین او را «پاک کرده است».

    • این کارگردان در ادامه گفت که همکاری با نیروی دریایی آمریکا در فیلم «تاپ گان: ماوریک» یک رویا بود.