چین سردسته حمله وحشیانه به زنان در رستوران تانگشان را به 24 سال زندان محکوم کرد

روز جمعه، دادگاه مردمی منطقه گوانگ یانگ در لانگ فانگ، استان هبی، چن جیژی، 41 ساله را به عنوان سرکرده یک باند که از سال 2012 فعالیت های مجرمانه انجام داده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: یک کلیپ ویروسی نشان می دهد که مردی ظاهراً بعد از گرفتن سلفی در پکن، ایلین گو، المپیکی را از رفتن منع می کند.

به گفته دادگاه هبی، دو تن از قربانیان «جراحات جزئی درجه دو» داشتند، در حالی که دو زن دیگر «جراحات خفیف» داشتند.

بر اساس گزارش ها، او 320000 یوان (تقریباً 45000 دلار) جریمه شد. علاوه بر این، به او و شش نفر دیگر که دستگیر شدند دستور داده شد تا هزینه های درمانی قربانیان ناشی از حمله تانگشان را بازپرداخت کنند.

چن و چهار مرد دیگر در دوربین شکار شدند کتک زدن خشونت آمیز چهار زن در یک رستوران باربیکیو در تانگشان در 10 ژوئن پس از اینکه یکی از این زن پیشنهاد جنسی او را رد کرد. در فیلم‌های دوربین مداربسته که پیش از این به تیتر رسانه‌های بین‌المللی تبدیل شده بود، زنی را می‌توان دید که با موهایش کشیده می‌شود، با بطری ضربه می‌خورد و توسط گروهی از مهاجمان بارها به سرش لگد می‌زند.

بیشتر از NextShark: نماد ورزش فیلیپینی، لیدیا دی وگا، که زمانی به عنوان “سریع ترین زن آسیا” شناخته می شد، بر اثر سرطان درگذشت.



منبع

بیشتر از NextShark: «تا آخر می‌جنگم»: بازمانده برده‌داری جنسی کره‌ای در جنگ جهانی دوم، 93 ساله، از سازمان ملل می‌خواهد که عدالت را دنبال کند.

ماه گذشته، مقامات گفتند که آنها نیز هستند تحقیق از 15 مقام برای فساد شامل “سازمان های شیطانی” مرتبط با مهاجمان. وجود داشت هشت کارمند دولتیاز جمله رئیس یک ایستگاه پلیس منطقه در تانگشان به ظن دریافت رشوه و حمایت از متهمان بازداشت شد.

عامل اصلی حمله وحشیانه به چهار زن در رستورانی در تانگشان چین به ۲۴ سال زندان محکوم شد.

دادگاه همچنین ۲۷ متهم دیگر را به حبس از شش ماه تا ۱۱ سال محکوم کرده است. 19 نفر از همدستان چن نیز بین 3000 یوان تا 135000 یوان (تقریباً 420 تا 19000 دلار) جریمه شدند.

چن در هشت اتهام مربوط به حمله و سایر فعالیت های مجرمانه که توسط پلیس در جریان تحقیقات خود کشف شد، مجرم شناخته شد. او به اتهامات متعددی از جمله نزاع و ایجاد مشکل، جراحت عمدی، سرقت و اجرای عملیات قمار محکوم شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مظنونان حمله به دانشجوی چینی دکترا در UW-Madison به جرایم ناشی از نفرت متهم نشدند

این حادثه به‌رغم سانسور گسترده، بحث‌های بین‌المللی را در مورد خشونت مبتنی بر جنسیت و نگرانی‌های مربوط به امنیت زنان در سرزمین اصلی چین برانگیخت. ویدئوی گرافیکی این حمله وحشیانه به طور گسترده در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و خشم کاربران اینترنتی را برانگیخت که از آن زمان به نابرابری و نابرابری جنسیتی توجه کردند. خشونت علیه زنان در کشور.

“[The group] در بیانیه دادگاه، سازماندهی شده برای شر، ظلم به مردم، برهم زدن نظم اقتصاد محلی و زندگی اجتماعی و ایجاد اثرات مخرب اجتماعی. خواندن.

تصویر ویژه از طریق رویترز