آنت اوتول نقش «رودخانه ویرجین» را به عنوان واقعی و آزادکننده می پسندد

—-

اوتول: ما واقعاً دوستان خوبی هستیم. او به تازگی رفته است، او در لندن بوده و سریال دیگری از نتفلیکس به نام «دیپلمات» را اجرا می کند. کووید بسیار وحشتناک بود، اما ما بسیار خوش شانس بودیم زیرا متوالی ترین روزهایی بود که در زندگی مشترکمان با هم بودیم. من متوجه شدم که ما همیشه در حال خداحافظی هستیم. خیلی سخت بود چون خیلی با هم بودیم و در مورد اولین خداحافظی و شانس صحبت کردیم. ما هر دو واقعاً خوش شانس بودیم که یکدیگر را پیدا کردیم. من نمی توانم تصور کنم که زندگی من بدون او چگونه است و او همین را در مورد من می گوید.



منبع

آن را دو چندان خوش شانس کنید. زمانی که این بازیگر تصمیم گرفت در بدترین شرایط همه‌گیری در کنار مادر 97 ساله‌اش بماند، این بدان معنا بود که هوپ فصل گذشته تا حد زیادی غایب بود. فصل چهارم و فصل جاری، به لطف خالق سریال سو تنی، بازگشتی برای هر دو است.

هیچ اسپویلری منتشر نشد، اما اوتول صادقانه درباره نحوه نمایش شخصیتش، رابطه هوپ با داک مولینز، با بازی تیم متسون، و شانس در یافتن شریک مناسب در مک کین، شوهر دومش، صحبت کرد. اظهارات برای وضوح و اختصار ویرایش شد.

AP: در عوض چه چیزی را می‌خواستید در Hope ببینید؟

“شوخی می کنی؟” اوتول پاسخ داد. چنین اشتیاق مشخص است، همانطور که با رزومه او که شامل چند شکاف و حدود 100 تیتراژ فیلم و تلویزیون است (“Superman III”، “Nash Bridges” و “Smallville” در میان آنها ثابت شده است). او برای بازی در نقش رز فیتزجرالد کندی در مینی‌سریال «کندی‌های ماساچوست» در سال 1990، نامزد امی شد، نقشی که مدت کوتاهی پس از تولد دومین دخترش بازی کرد.

AP: هوپ زنی جذاب است که به خود زحمت نمی دهد سن خود را پشت رنگ مو یا آرایش سنگین پنهان کند. با توجه به خواسته های زنان برای جوان ماندن ابدی، چگونه می توان شخصیتی را بازی کرد که می گوید: “اینجا من دنیا هستم، یک زن مسن تر؟”

AP: “رودخانه ویرجین” علمی تخیلی یا فانتزی نیست، فقط یک درام انسانی است. درخواست تجدید نظر همین بود؟

AP: شما و مایکل بیش از دو دهه است که با هم ازدواج کرده‌اید، که برای هر زوجی تاثیرگذار است و به ویژه در صنعت سرگرمی چنین است.

اوتول: چقدر جالب است که او در اوایل ازدواج آنها خیانت کرده بود و او نمی تواند او را رها کند. او هرگز از او طلاق نگرفت. او هرگز نگفت، خوب، همین است. تیم فوق العاده است و ما به زندگی کاملی رسیده ایم که آنها با هم داشته اند. اصلا ازدواج معمولی نبود. با نگاهی که ما به ازدواج داریم، من عاشق این هستم که ازدواج می تواند هر چیزی باشد که شما می خواهید باشد یا نباشد.

اوتول: من فقط می‌خواستم او پیچیده باشد، زنی که حتی در سن و سالش جواب‌ها را ندارد. او در ابتدا رابطه ای ثابت ندارد. خیلی سنگی است. این برای من جالب است، کسی که بیشتر عمر خود را گذرانده و هنوز آن را کشف نکرده است. او تکانشی و سرسخت است و همچنین بسیار سخاوتمند است و می تواند بسیار مهربان و دوست داشتنی باشد. اون فقط یه آدمه من فقط یک فرد کامل می خواستم.

شخصیت او مسن تر است اما همیشه عاقل تر نیست، از جمله عاشق. این برخلاف گرایش هالیوود به در نظر گرفتن دوران میانسالی به‌عنوان گذشته از تاریخ فروش داستان‌سرایی‌های ظریف است، و اوتول خود را خوش شانس می‌داند که در نقش هوپ مک‌کریا بازی می‌کند.

لس آنجلس (AP) – آنت اوتول در نقش “رودخانه ویرجین” به عنوان شهردار غیرقابل پیش بینی شهری کوچک که محیط جنگلی و آرام زندگی ساکنانش در ترن هوایی را رد می کند، لذت می برد.

او با من تماس گرفت و گفت: “تو در بیمارستان هستی.” تنی در مورد وضعیت هوپ در برزخ گفت: تصادف وحشتناکی با ماشین داشتی. وقتی اوتول از او پرسید که آیا هوپ زنده است، تنی به بازیگر اجازه داد تصمیم بگیرد: آیا او می‌خواست به سریالی که الکساندرا برکنریج در آن بازی می‌کند و بر اساس رمان‌های رابین کار ساخته شده است، بازگردد؟

اوتول، 70 ساله، در مصاحبه تلفنی با آسوشیتدپرس در طول فصل پنجم فیلمبرداری در ونکوور، که مخفف شمال کالیفرنیا در “رود ویرجین” است، بسیار خوش اخلاق بود. او درباره فصل آینده گفت: «از نظر احساسی بیشتر از همیشه در خطر است و شهر واقعاً متحد خواهد شد».

AP: این امری نادر است که شخصیت‌های مسن‌تر به غیر از ازدواج طولانی و عاشقانه یا بیوه نشان داده شوند. داستان هوپ و داک رابطه اصلی سریال نیست، اما یک تمرکز است.

او همچنین بر کار تئاتر تاکید دارد و با همسرش مایکل مک کین، ترانه سرا است: چندین آهنگ آنها در “یک باد قدرتمند” – فیلم دوست دیرینه مک کین و همکار کریستوفر گست – از جمله تصنیف نامزد اسکار “یک بوسه در انتهای رنگین کمان.” پس از آن، خواننده پشتیبان اسپینال تپ او است که به حقوق خود می بالد، به ویژه در یک کنسرت سودمند در لندن از جمله بازیگر و نویسنده مک کین، مهمان و دیگران در گروه ساختگی معروف فیلم طنز.

اوتول: فوق العاده است. این سرگرم کننده ترین لذتی است که تا به حال داشته ام، زیرا زمانی که کار را شروع کردم، واقعاً جوان بودم و به نوعی باهوش بودم، و سپس در برخی چیزها بانوی اصلی بودم، و بعد شما شروع به پیر شدن می کنید. اکنون آن را بسیار آزاد می دانم. من در مورد آن نگران نیستم، و این در زندگی نیز وجود دارد. بنابراین من و هوپ همین احساس را نسبت به آن داریم. مثل این است که ما قصد داریم از چه کسی بچه بازی کنیم؟ به خصوص یک بازیگر، آنها می توانند شما را (آنلاین) جستجو کنند و ببینند چند سال دارید، همه کارهایی که انجام داده اید را ببینند، به همه عکس های شما نگاه کنند.

اوتول: دقیقا همینطور است. این در مورد مردم و مسائل آنها و در یک جامعه زیبا است. و سو تنی بسیار سخاوتمند بود زیرا این شخصیت واقعاً در کتاب ها نیست، بنابراین ما یک لوح خالی داشتیم تا این شخص را با هم جمع کنیم. شما آن را (یک پروژه) انجام نمی دهید زیرا می خواهید موفقیت بزرگی باشد. احتمال وقوع آن بسیار اندک است. شما این کار را انجام می دهید چون می خواهید و مردم را دوست دارید. و در این مرحله از حرفه من کاری را انجام می دهم که قبلاً انجام نداده ام. به همین دلیل است که این شخصیت جذاب بود، زیرا می‌توانستم به او کمک کنم تا به چیزی واقعی‌تر از بسیاری از چیزهایی که برای شخصیت‌های هم سن و سال‌هایم، مادربزرگ‌ها و همنوعان شیرین خود می‌خوانم، تبدیل شود. خسته کننده است، من این کار را کردم.