پوتین ورلد اعلام کرد که “عامل ما ترامپ” به طرز غیرقابل برگشتی خراب شده است

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

علاوه بر راحتی آنها نکات صحبترسانه دولتی روسیه، با حمایت افرادی مانند تاکر کارلسون از فاکس نیوز و تولسی گابارد، نماینده سابق کنگره، همچنین اعلام کرد که مایل است اخبار روسیه را مستقیماً به ایالات متحده در طول پخش روز دوشنبه ارسال کند. شب با ولادیمیر سولوویفدیمیتری دروبنیتسکی، آمریکایی، گفت: «نقطه اصلی قطبی شدن به سرعت در حال نزدیک شدن است. در ماه نوامبر، مردم در غرب باید اخبار روسیه را بشنوند، به ویژه با توجه به علاقه فزاینده… ما باید از آن موانع عبور کنیم، چرا کسی این کار را نمی کند؟ این یکی از مهمترین مؤلفه های موفقیت آینده ما خواهد بود.»

تیم پوتین پیشنهاد دیوانه کننده ای را برای “کمک” به آمریکا و “نجات” ترامپ ارائه می دهد

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

سولوویف با صدای بلند گفت:[He could be declared] یک جاسوس روس… آیا برای آوردن ترامپ به روسیه مبادله اش خواهیم کرد؟ آیا ترامپ را در لیست تبادل زندانیان قرار خواهند داد؟» یک روز قبل، مجری برنامه در برنامه رادیویی خود از “سرکوب” علیه ترامپ ناله کرده بود و از اینکه ایالات متحده به چه آشفتگی وحشتناکی تبدیل شده بود، شکایت کرده بود. با این وجود، مبلغ روسی که دارای جایزه شده بود، از تحریم نشدن توسط ایالات متحده، حتی با وجود اینکه ویزای وی اخیراً منقضی شده بود، به خود می بالید. در انتظار یک فضای سیاسی بهتر، سولوویف تصمیم گرفت که هنوز آن را تمدید نکند.

کارشناسان و صاحب نظران روسی پس از غلبه بر شوک اولیه خود در مورد جستجوی اف بی آی از املاک دونالد ترامپ در فلوریدا، شروع به رد کردن آن کردند و آن را در مورد هیچ چیز نادیده گرفتند، البته داستانی راحت که می توانستند برای لکه دار کردن دموکراسی آمریکایی از آن استفاده کنند. الان دارن یه آهنگ متفاوت میخونن در آخرین پخش برنامه تلویزیون دولتی یکشنبه عصر با ولادیمیر سولوویفولادیمیر سولویوف مجری برنامه گفت: «من برای عامل خود ترامپ بسیار نگران هستم. آنها همه چیز را در Mar-a-Lago پیدا کردند، آنها بسته های اسناد را دریافت کردند. با جدیت تمام، آنها می گویند او باید به عنوان فردی که آماده بود اسرار هسته ای را به روسیه بدهد اعدام شود.

زاخارووا سپس تلویحاً گفت که جستجوی اموال ترامپ به نوعی با موضع او در مورد هویت جنسیتی مرتبط است. «بلافاصله، عملاً لحظه‌ای، ده‌ها خودروی سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، ده‌ها – با نزدیک شدن به صدها- مأمور ویژه، اف‌بی‌آی و غیره، خانه‌اش را تفتیش کردند، جعبه‌هایی از کاغذها را ضبط کردند و شروع کردند به گفتن این که او قانون را زیر پا گذاشته است. توجه – در مورد جاسوسی! پنج دقیقه دیگر، این مرد می تواند جاسوس آمریکا اعلام شود.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه، با حضور در برنامه سولوویف نیز از آزار و شکنجه رئیس جمهور سابق آمریکا مورد علاقه مسکو ابراز خشم کرد. در یک جنجال عجیب، او تلاش کرد جست و جوی مار-آ-لاگو را با اظهارات قبلی ترامپ مبنی بر اینکه فقط دو جنسیت وجود دارد، مرد و زن، گره بزند. در غرب، شما اجازه ندارید مردی را مرد خطاب کنید. شما نمی توانید یک زن را زن خطاب کنید. تا زمانی که کودک به سن 2-3 سالگی نرسد، مجاز نیستید که کودک را مرد یا زن خطاب کنید. در آستانه نبردهای انتخاباتی آتی، یکی از مدعیان یک نقش سیاسی – مهمترین نقش سیاسی در ایالات متحده – دونالد ترامپ پا به عرصه وجود می گذارد و می گوید: “ما خیلی فراتر رفته ایم.” فقط دو جنس وجود دارد: مذکر و مؤنث».

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

نگرانی ها در کرملین در حال چرخش است و به صفحه رسانه های دولتی روسیه که به شدت تحت کنترل هستند می پاشند. تهاجم طاقت فرسا مسکو به اوکراین و تعیین احتمالی روسیه از سوی واشنگتن به عنوان کشور حامی تروریسم در صدر فهرست قرار دارند – اما انتخابات آتی ایالات متحده نیز باعث ایجاد تپش قلب می شود.

حمله خشمگین حمله ترامپ به روسیه، منظره‌ای است که نمی‌خواهید از دست بدهید

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty

رسانه های دولتی روسیه بیش از هر زمان دیگری بر لزوم تأثیرگذاری بر آمریکایی ها در آستانه انتخابات میان دوره ای و انتخابات ریاست جمهوری آینده تأکید می کنند. سران سخنگو که تحت کنترل کرملین هستند، با صدای بلند امیدوارند که آمریکایی ها همه چیز را به گونه ای ببینند که بر مسائل داخلی تمرکز کنند، اوکراین را رها کنند و تحریم ها علیه روسیه را رها کنند.

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty

از آنجایی که در ابتدا معتقد بودند زمان های بهتری در راه است و بازگشت ترامپ به کاخ سفید قریب الوقوع است، مبلغان برجسته روسی به او لقب «دون تفلون» دادند و پیش بینی کردند که او بر تحقیقات FBI غلبه خواهد کرد که صرفاً به عنوان آخرین سرعت گیر در «آزار و شکنجه» ادعایی خود را نشان می دهد. دولت عمیق.» اکنون که جزئیات بیشتری مشخص شده است، دیدگاه های آنها بدبینانه شده است. در برنامه ظاهر می شود Solovyov زنده روز دوشنبه، یوگنی ساتانوفسکی، رئیس مؤسسه خاورمیانه، با ناراحتی خاطرنشان کرد که – با توجه به بارهایی که ترامپ حمل می کند – ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که در روسیه به عنوان “شماره دو” شناخته می شود، ممکن است شرط بهتری برای این کار باشد. جمهوری خواهان در این مرحله، سخنرانان روسی کاملاً مطمئن نیستند که آیا دسانتیس به اندازه ترامپ برای دوستی با روسیه و کنار گذاشتن اوکراین احتمال دارد یا خیر – اما ظاهراً اینجاست که تبلیغات آنها با هدف رای دهندگان آمریکایی وارد عمل می شود.