پلیس فلوریدا می گوید کارمند دیو و باستر چند روز پس از حمله آشپز به او در محل کار می میرد


به گفته کلانتر فلوریدا، یک کارمند دیو اند باستر چند روز پس از اینکه در حین کار توسط یک آشپز مورد حمله قرار گرفت جان خود را از دست داد.

بر اساس گزارش دستگیری و رزرو دفتر کلانتر جکسون ویل، ماموران به دعوا در یک Dave & Buster’s در جکسونویل بلافاصله بعد از ساعت 1:45 بعد از ظهر روز 21 ژانویه پاسخ دادند.

این گزارش می‌گوید که یک شاهد به نمایندگان گفت که آشپزی که بعداً کوردل بنتلی راسل، 34 ساله شناسایی شد، در آن روز در “حالت بد” بود.

در گزارش آمده است که قربانی با لحنی قوی گفت: «غذا را همانجا قرار دهید» و راسل عصبانی شد. خانواده مقتول بعداً او را تونی روی 28 ساله معرفی کردند.

راسل پاسخ داد: “من یک مرد بالغ هستم، اینطور با من صحبت نکن!” گزارش می گوید.

قسمت بعدی گزارش توسط کلانتری اصلاح شد.

این شاهد به نمایندگان گفت که آنها دیدند راسل در حال دور شدن در حالی که روی “هوا نفس می‌کشید و قلبش می‌تپید.” بر اساس این گزارش، روی سپس شروع به “کف کردن در دهان” کرد.

بر اساس این گزارش، امدادگران وارد شدند، شروع به انجام CPR کردند و روی را به بیمارستان منتقل کردند.

این گزارش می‌گوید که پزشکان بعداً به نمایندگان گفتند که روی نبض دارد اما احتمالاً «مرگ مغزی» شده است.

نمایندگان این آشپز را بعد از ظهر همان روز در خانه خواهرش پیدا کردند و او را دستگیر کردند. به گفته اداره کلانتری، او در ابتدا به دلیل ایجاد آسیب بدنی متهم شده بود.

بر اساس این گزارش، در 25 ژانویه، کارکنان بیمارستان به نمایندگان گفتند که روی درگذشته است. در این گزارش آمده است که یک پزشک پزشکی علت مرگ او را قتل بر اثر ضربه شدید به سر اعلام کرده است.

به گفته کلانتر جکسون ویل، اتهام راسل به قتل عمد ارتقا یافت و او دوباره در 31 ژانویه دستگیر شد.

سخنگوی Dave & Buster’s در بیانیه ای گفت که این شرکت رستوران در تحقیقات به پلیس کمک می کند.

در این بیانیه آمده است: «افکار و همدردی ما با قربانی و خانواده او در این زمان وحشتناک است. “ایمنی اعضای تیم و مهمانان ما اولویت ما است و ما تمام تلاش خود را برای حمایت از پلیس در تحقیقات آنها انجام می دهیم.”

مادر روی و دو خواهرش در بیانیه‌ای از طریق وکیلشان، لاندون استینسون، گفتند که او کوچک‌ترین از شش خواهر و برادر و “کودک خانواده” است.

در بیانیه آمده است: «تونی ساکت و متفکر بود. و او عاشق خوردن بود. به خصوص غذاهای خانگی هائیتی مادرش.»

در بیانیه خانواده آمده است که روی فردی سخت کوش و متعهد به انجام کار درست بود. او “فردی متعهد و متعهد” و همچنین “مسالم و دوست داشتنی” بود.

در بیانیه آمده است: «همانطور که می‌توانید تصور کنید، خانواده ما در حال حاضر کاملاً ویران شده‌اند. “البته ما پاسخ می خواهیم. ما برای تونی عدالت می خواهیم.»

یک GoFundMe که توسط یکی از برادران روی سازماندهی شده است، می گوید که روی از گذراندن وقت با دوستان و خانواده خود، به خصوص خواهرزاده ها و برادرزاده هایش لذت می برد. او گفت که خواهر و برادر اغلب خود را «شش بزرگ» می نامند.

می گوید: «تونی مرد جوانی بود که روحیه آزاد داشت و عاشق خندیدن بود. او لبخند و شخصیتی داشت که اتاق را روشن می کرد.

پلیس لوئیزیانا می گوید دو مرد در پارکینگ خانه وافل در اثر پاشیدن گلوله به ماشین کشته شدند

پلیس جورجیا می گوید که افسر به دوست پسر سابقش در حالی که نزدیک ایستگاه قطار به او حمله می کند شلیک می کند

پلیس جورجیا می گوید افسر محبوب با “علاقه به این شغل” در حین انجام وظیفه جان خود را از دست می دهد



منبع