ویدیوی بادی‌کم لاشه‌های تصادف مرگبار را نشان می‌دهد که در آن یک نوجوان ظاهراً از سرعت 150 مایل در ساعت گذشته است.

راننده موستانگ، لوک هاوس، 18 ساله، به دو فقره قتل درجه دوم متهم شد – یکی از اتهامات مربوط به مرگ مسافرش، که توسط پلیس به عنوان رایان بگناد، 18 ساله شناسایی شد، و دیگری به دلیل مرگ مسافر در ایمپالا، شناسایی شده است. همانطور که جرمی اسمیت، 40 ساله، پلیس در بیانیه ای روز جمعه گفت.

اداره پلیس گفت که هاوس که برای مدت کوتاهی در بیمارستان بستری شده بود، روز پنجشنبه بدون حادثه در خانه دستگیر شد. یک وکیل خانه فوراً به درخواست اظهار نظر سه شنبه شب پاسخ نداد.

سوابق دادگاه نشان می دهد که جلسه مقدماتی برای 7 نوامبر برنامه ریزی شده است.

مقامات روز سه‌شنبه ویدیوی دوربین بدن خود را منتشر کردند که عواقب تصادف مرگبار اوکلاهاما را نشان می‌دهد که ظاهراً توسط یک نوجوان متهم به سرعت بیش از 150 مایل در ساعت در فورد موستانگ ایجاد شده است.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

یک افسر پلیس را می توان در این ویدئو مشاهده کرد که از ماشینی به ماشین دیگر در حال بررسی بازماندگان و صحبت با شاهدان است.

پلیس گفت که تصادف اندکی بعد از ساعت 4 صبح در بزرگراه ایالتی 51 در حالی که هاوس در مسیرهای غرب جاده به سمت شرق رانندگی می کرد، رخ داد.

ویدئویی که از اداره پلیس استیل واتر توسط KFOR وابسته به NBC در اوکلاهاما سیتی به دست آمده است، موستانگ شکسته را در کنار آن و یک شورلت ایمپالا قرمز را نشان می دهد که به نظر می رسد تخریب شده است. این برخورد در 15 اکتبر در Stillwater، تقریباً 64 مایلی شمال شرق اوکلاهاما سیتی رخ داد.

اداره پلیس گفت که راننده ایمپالا در بیمارستان بستری شده است. وضعیت او بلافاصله مشخص نبود.

این وزارتخانه گفت داده های خودرو نشان می دهد که موستانگ هاوس بیش از 150 مایل در ساعت رانندگی می کند.

شنیده می‌شود که مردی به افسر می‌گوید: «من فقط صدای بلندی شنیدم و دیدم که یک گلوله آتشین قدیمی روی ماشینم چرخید.

به گفته پلیس، او قبل از اینکه با خودروی اشغال شده دوم در پارکینگ فروشگاه رفاه و چندین وسیله نقلیه خالی دیگر در یک نمایندگی خودرو در آن نزدیکی برخورد کند، از رو به رو به ایمپالا برخورد کرد.