پل رایان واقعیت حامیان دونالد ترامپ را با یادآوری شدید بررسی می کند

حزب جمهوری‌خواه به شدت می‌خواهد در کاخ سفید پیروز شود و دموکرات‌ها را شکست دهد، و ما می‌دانیم که احتمال شکست با ترامپ بسیار بیشتر است، زیرا او در بین رای‌دهندگان حومه شهر محبوبیت ندارد. می خواهند برنده شوند.»

در اوایل این ماه، رایان پیشنهاد کرد “تنها دلیلی که او در جایی که هست می ماند این است که همه از او می ترسند” و “ترس از اینکه دنبال آنها برود و به جاه طلبی آنها لطمه بزند.”

وی افزود: «بنابراین فکر می‌کنم هرکسی که نام ترامپ را نبرده باشد، به نظرم احتمال پیروزی ما در کاخ سفید بسیار بیشتر است.»

پل رایان، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا روز سه‌شنبه بر این نظر که دونالد ترامپ نامزدی کاملاً اشتباه برای نمایندگی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات 2024 است، تاکید کرد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

رایان در مصاحبه‌ای با استوارت وارنی از فاکس بیزینس گفت: «رای‌دهنده نوسان جدید در سیاست آمریکا رأی‌دهنده حومه شهر است و واقعاً واضح است که رأی‌دهندگان حومه شهر ترامپ را دوست ندارند، اما جمهوری‌خواهان را دوست دارند».

مصاحبه را اینجا ببینید:

رایان به شکست‌های جمهوری‌خواهان در دوران ترامپ اشاره کرد: «حزب من به این سرعت از ترامپ ضرر نکرده است. ما مجلس، سنا، کاخ سفید را در عرض دو سال از دست دادیم. من نمی خواهم آن را تکرار کنم، من می خواهم برنده شوم.

رایان که از روابط نامطلوبی با ترامپ برخوردار است، همچنین پیش‌بینی کرد که جمهوری‌خواهان می‌توانند کنترل مجلس نمایندگان را در انتخابات میان‌دوره‌ای آتی به دست آورند و گفت که نسبت به حضور جمهوری‌خواهان در مجلس سنا احساس بسیار خوبی دارد.