وکیل دادگستری: الیوت بلر، وکیل کالیفرنیا، جسدش را در تعطیلات مکزیک پیدا کرد که احتمالاً “ضربه خورده و کشیده شده است”

ویلیامز به GMA گفت که پلیس محلی آنها را به اتهام اجرای تابلوی ایست متوقف کرد و آنها را مجبور کرد که تمام پول نقدی را که در اختیار داشتند، که به گفته او 160 دلار بود، اما مبلغی کمتر از آن چیزی بود که در ابتدا مأموران خواسته بودند، تحویل دهند.

بر اساس گزارشی از اورنج کانتی ثبت، بلر و ویلیامز در شبی که درگذشت وی هنگامی که در حال بازگشت به هتل خود بودند توسط پلیس محلی اخاذی شدند.

کالبد شکافی “تأیید کرد” الیوت بلر، مدافع عمومی کالیفرنیا در مکزیک “قتل” شده است: وکیل دادگستری

الیوت بلر با انگشت شست در قایق لبخند می زند

ویلیامز گفت: «ما قبلاً هرگز تحت فشار نبودیم. هر دوی ما متلاطم بودیم، اما در عین حال، هر دوی ما این احساس را داشتیم که “خدا را شکر که دیگر کاری با ما نکردند.”

حشیش می‌گوید: «بعید است که کسی تعادل خود را با کنار زدن کبوتر از دست بدهد.» اما چیزی که حتی بعیدتر است این است که کسی تعادل خود را از دست بدهد و سپس از لبه بالکن بیفتد.

بارنت گفت: “برای ما و کارشناسانی که با آنها صحبت کرده ایم واضح است که این بازی ناپسند است.” “یا او به دلایلی به زانو افتاد یا ضربه خورد و کشیده شد. یکی از کارشناسان ما به ما گفت که اگر به آسیب سر الیوت نگاه کنید به احتمال زیاد بیش از یک نفر این کار را انجام داده اند.”

الیوت بلر، معاون مدافع عمومی اورنج کانتی در مکزیک

بلر، یک مدافع عمومی در کالیفرنیا، ماه گذشته به همراه همسرش کیمبرلی ویلیامز در حال گذراندن تعطیلات در روزیتا، مکزیک بودند و یک سالگی خود را جشن می گرفتند که جسد وی در بیرون ورودی یک هتل سه طبقه پیدا شد.

ویلیامز گفت: “من به طرف چرخیدم، او را آنجا ندیدم، بنابراین از در جلو فرار کردم، و آنها به سمت درب ورودی ما به سمت زمین اشاره کردند.” “خب، اون الیوت من اون پایین بود.”

الیوت بلر، مدافع عمومی کالیفرنیا و همسرش کیم، در عکسی از صفحه GoFundMe لبخند می زنند. بر اساس گزارش ها پلیس مکزیک ساعت ها قبل از مرگ بلر در یک شهر تفریحی محبوب از این زوج اخاذی کرد.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

الیوت بلر، معاون مدافع عمومی اورنج کانتی و همسرش

بلر تا ساعت 1:10 بامداد که امدادگران به محل رسیدند هیچ علائم حیاتی نداشت.

مقامات مکزیکی ادعا می کنند که مرگ او “نتیجه یک تصادف ناگوار به دلیل سقوط متوفی از طبقه سوم بوده است” و اظهار داشتند که احتمالاً بلر مست بوده و سعی داشته است کبوترها را دور کند.

کیس بارنت، وکیل خانواده بلر، به نیویورک پست گفت که در این کار بازی ناپسندی وجود دارد.

ویلیامز گفت: “فقط می دانم که این یک تصادف نیست.” “من می دانم که او زمین نخورده است. من فقط این را می دانم.”

یک وکیل خانواده الیوت بلر ادعا می کند که سر او احتمالاً قبل از مرگ در تعطیلات در مکزیک توسط بیش از یک نفر “ضربه و کشیده” شده است.

ویلیامز گفت: «من می‌خواهم هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام دهم تا بفهمیم در آن بازه زمانی 45 دقیقه‌ای و ساعتی چه اتفاقی افتاده است. “چون الیوت لیاقتش را دارد. و این سخت ترین قسمت برای من ندانستن است.”

الیوت بلر، مدافع عمومی کالیفرنیا، ساعاتی قبل از مرگ در مکزیک توسط پلیس اخاذی شد: گزارش

الیوت بلر، معاون مدافع عمومی اورنج کانتی

به گفته خانواده، الیوت بلر، معاون مدافع عمومی کانتی اورنج، در روز 14 ژانویه هنگام تعطیلات خود در روزاریتو، مکزیک، به طرز غم انگیزی کشته شد.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

به گفته بازرسان، بلر در ساعت 12:35 صبح در حال تماشای یک ویدیوی اینستاگرامی بود، سپس در ساعت 12:55 بامداد با 911 تماس گرفت و گزارش کرد که “فردی که ظاهراً دچار سقوط شده است.”

اندرو مارک میلر و لوئیس کاسیانو از فاکس نیوز در این گزارش مشارکت داشتند.



منبع

مقامات مکزیکی در توضیحات خود درباره مرگ بلر ناسازگار بوده اند، اما خانواده معتقدند این یک قتل بوده است.

پس از یک شب اقامت در شهر، ویلیامز در ساعت 1:40 بامداد توسط کارمندان هتل که در مورد بلر سؤال می کردند از خواب بیدار شد، سپس به جسد او که سه طبقه پایین تر بود اشاره کرد.

الیوت بلر، معاون مدافع عمومی اورنج کانتی و همسرش در تعطیلات در ساحل روزاریتو، مکزیک می رقصند.

همسر بلر، ویلیامز، گفت که مرگ شوهرش در جریان حضور در برنامه صبح بخیر آمریکا تصادفی نبود.

الیوت بلر، معاون مدافع عمومی اورنج کانتی، چند ساعت قبل از مرگش در استراحتگاهی در مکزیک می رقصد.

دکتر رامی هشیش، کارشناس عملکرد بدن و آسیب‌دیدگی که با خانواده بلر مشورت کرده است، قبلاً به فاکس نیوز دیجیتال گفته بود که “تضادهای مختلفی در گزارش‌های اولیه وجود دارد.”

الیوت بلر، معاون مدافع عمومی اورنج کانتی و همسرش

خانواده الیوت بلر، معاون مدافع عمومی اورنج کانتی، باور ندارند که او مست بوده و به شهادت رسیده است.