هیئت منصفه اجاره وایسلبرگ را با امضای خود ترامپ نشان داد

طبق گزارش ها، وایسلبرگ، شاهد مرکزی دادستان، یک آپارتمان ماهانه 6500 دلاری در قسمت غربی منهتن و 10000 دلار برای هزینه جابجایی از سازمان ترامپ دریافت کرده است.

آخرین در سیاست و سیاست. مستقیم به صندوق ورودی خود برای خبرنامه گزارش صبح ثبت نام کنید

در خبرنامه های بیشتر در اینجا مشترک شوید

با تشکر از شما برای ثبت نام!

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

با این حال، پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19، جفری مک‌کانی، کنترل‌کننده سازمان ترامپ، اولین شاهد دادستان، دادگاه بعداً در روز سه‌شنبه متوقف شد.

به گفته بلومبرگ، این اجاره بخشی از تلاش‌های دادستانی را نشان می‌دهد که سازمان ترامپ و مدیران آن در یک طرح چند ساله برای اجتناب از مالیات شرکت کرده‌اند – طرحی که توسط بالاترین رده‌های شرکت تحریم شده بود.

بلومبرگ گزارش داد، اجاره نامه ای که روز سه شنبه به هیئت منصفه نشان داده شد، خاطرنشان کرد که این آپارتمان قرار بود توسط وایسلبرگ یا سایر کارمندان شرکت اجاره شود و توسط شخص ترامپ امضا شده است.

بلومبرگ گزارش داد، رئیس‌جمهور سابق ترامپ اجاره یک آپارتمان Upper West Side را امضا کرد که توسط مدیر مالی سابق سازمان ترامپ آلن وایسلبرگ استفاده می‌شد، دادستان‌ها روز سه‌شنبه در محاکمه تقلب مالیاتی جنایی این شرکت به هیئت منصفه نشان دادند.

سازمان ترامپ به اتهام ارائه امتیازاتی به مدیران شرکت برای فرار از پرداخت مالیات متهم شده است. خود رئیس جمهور سابق در این پرونده متهم نیست، اگرچه قاضی هفته گذشته گفت که ممکن است ترامپ و سه فرزند بزرگسالش برای شهادت فراخوانده شوند.