اگر تعجب می‌کنید که هایدی کلوم چگونه با لباس کرم خود کاری انجام می‌دهد، او بعداً به یک لباس بدن آشکار تبدیل شد – اما آرایش کرم را حفظ کرد.

“وقتی فردا از خواب بیدار می شوم، شروع به فکر کردن به فردای بعدی می کنم [costume]،” او گفت.

از ویدیوهای بش مشخص بود که کلوم نمی‌توانست به خوبی روی لباس مانور دهد، بنابراین جای تعجب نیست که او گروهش را بعد از ورود فرش آبی کنار گذاشت.

باید تا سال 2023 منتظر بمانیم تا ببینیم ملکه هالووین در مرحله بعدی چه خواهد کرد.

شاید هایدی کلوم در جشن سالانه هالووین خود در روز دوشنبه با یک لباس بدن کاملاً خیره شده باشد، اما چیزی که در ظاهر او به چشم می‌خورد آرایش «کرمی» بود که با آن می‌پوشید.

هایدی کلوم در حالی که لباس کرم پوشیده برای مراسم هالووین خود دراز می کشد.نوام گالای/گتی ایماژ

هایدی کلیم و تام کائولیتز در مراسم جشن سالانه هالووین کلوم در 31 اکتبر 2022 در شهر نیویورک ژست می گیرند.نوام گالای/ گتی ایماژ برای هایدی کلوم

کلوم به ووگ گفت: «من دوست دارم کاری غیرمنتظره انجام دهم، بنابراین سعی کردم به لباسی فکر کنم که بسیار پوچ و در عین حال بسیار آشنا باشد. “از آنجا که هالووین است، شما به عامل ترسناک نیاز دارید، همچنین کمی زشت و منزجر کننده.”

برای مهمانی، کلوم یک کت شلوار کت و شلوار خیره کننده و شفاف به تن کرد که با کریستال هایی که دور بدنش پیچیده شده بود، تزئین شده بود. به نظر می رسید آرایش صورت از لباس او بریده شده و روی صورت او باقی مانده است. کلوم و کائولیتز در داخل مراسم عکس گرفتند و کلوم لبخندی وحشتناک به دوربین زد.

هایدی کلیم و تام کائولیتز در مراسم جشن سالانه هالووین کلوم در 31 اکتبر 2022 در شهر نیویورک ژست می گیرند.

شوهر هایدی کلوم تام کائولیتز و دختر لنی اجازه ندادند لباس سوپرمدل مانع از ابراز محبت آنها شود.تیلور هیل/گتی ایماژ

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

هایدی کلوم برای مهمانی سالانه هالووین خود به یک لباس بدن ضخیم تبدیل شد، اما آرایش پروتز خود را حفظ کرد.نوام گالای/ گتی ایماژ برای هایدی کلوم

  • هایدی کلوم روز دوشنبه روی فرش آبی جشن سالانه هالووین خود مانند کرم غول پیکر لباس پوشید.

  • کلوم به خاطر مهمانی های هالووین خود که در دو سال گذشته به دلیل COVID-19 لغو شده بودند، شناخته شده است.

کائولیتز که لباس یک ماهیگیر شبح وار پوشیده بود، در حالی که وانمود می کرد از کلوم به عنوان طعمه روی چوب ماهیگیری خود استفاده می کند، عکس گرفته شد. کلوم همچنین با دخترش لنی که لباس گربه زن میشل فایفر در فیلم «بتمن بازگشته» را پوشیده بود، عکس گرفت.

این سوپرمدل در مراسمی که در هتل موکسی شهر نیویورک برگزار شد، لباس یک کرم غول پیکر و به طرز آزاردهنده ای واقع گرایانه پوشیده و با همسرش تام کاولیتز روی فرش آبی عکس گرفته است. عکس‌های این رویداد پر ستاره نشان می‌دهد که کلوم سر تا پا با پروتز لباس پوشیده است که فقط برای صورت و کفش‌هایش باز می‌شود.

شوهر هایدی کلوم تام کائولیتز و دختر لنی اجازه ندادند لباس سوپرمدل مانع از ابراز محبت آنها شود.

مجری سابق «پروژه باند» به خاطر مهمانی ها و لباس های عجیب هالووین معروف است. مهمانی‌های او در سال‌های 2020 و 2021 به دلیل کووید-19 لغو شد و به او زمان بیشتری برای برنامه‌ریزی برای ظاهر پیچیده امسال داد. او روز سه‌شنبه به Vogue گفت که دو سال طول کشید تا لباس کرم را طراحی کند – حتی اگر تیمش همه این ایده را نداشته باشند.

هایدی کلوم قبل و بعد به عنوان یک کرم در جشن هالووین خود

او همچنین در مراسم روز دوشنبه به مردم گفت که در حال حاضر شروع به فکر کردن در مورد لباس سال آینده کرده است.

برای این مراسم واقعی، این سوپر مدل لباس بدنی شفاف پوشید و آرایش کرمی خود را حفظ کرد.

  • هایدی کلوم در حالی که لباس کرم پوشیده برای مراسم هالووین خود دراز می کشد.

    برخی از خنده دارترین و ویروسی ترین لحظات مهمانی زمانی بود که کلوم در حالی که روی زمین دراز کشیده بود مصاحبه انجام داد.