هاولی پس از دستگیری اف بی آی فعال حامی زندگی در حمله به سبک SWAT از گارلند پاسخ می خواهد

همسر Houck به LifeSiteNews گفت که اسکورت برنامه ریزی شده والدین قبلاً سعی کرده بود از شوهرش شکایت کند اما دادگاه منطقه در فیلادلفیا تابستان امسال این پرونده را رد کرد.

جمهوریخواه میسوری خاطرنشان می کند که شورای تحقیقات خانواده حداقل 104 مورد خشونت افراط گرایان را برشمرده است. مراکز منابع بارداری، کلیساها، و آمریکایی های حامی زندگی از زمان افشای پیش نویس رای دادگاه عالی در 2 مه، از جمله انفجارهای آتش سوزی و آتش سوزی.

هاولی پس از دستگیری اف بی آی فعال حامی زندگی در حمله به سبک SWAT از گارلند پاسخ می خواهد

وی افزود: دست کم استفاده از این نوع زور برای دستگیری تنها به اتهام حمله ساده بی سابقه است.

هاک به نقض قانون آزادی دسترسی به ورودی های کلینیک (FACE) متهم شده است که «رفتار خشونت آمیز، تهدیدآمیز، آسیب زننده و انسدادی را با هدف آسیب رساندن، ارعاب یا تداخل با حق جستجو، به دست آوردن یا ارائه سلامت باروری ممنوع می کند. خدمات، به گفته وزارت دادگستری. نقض قانون FACE جرم فدرال است.

هاولی در نامه خود به گارلند نوشت: “دفتر شما نه تنها یک اختلاف محلی را به یک پرونده ملی تبدیل کرد، بلکه گزارش شده است که FBI حکم بازرسی را به همان شکلی که می توان تصور کرد اجرا کرد.” گزارش‌ها حاکی از آن است که اف‌بی‌آی 20 تا 25 مامور را برای دستگیری فرستاد. و اف‌بی‌آی ظاهراً هوک را صبح زود در مقابل چشمان هفت فرزندش با اسلحه دستگیر کرد.»

گزارش شده است که یک منبع ارشد اف‌بی‌آی به این رسانه گفته است که ۲۵ مامور در بازداشت نبوده‌اند، اما ممکن است ۱۵ تا ۲۰ مامور بوده باشند و کسانی که به درب خانواده آمده‌اند، اسلحه‌های بیرون و آماده داشته‌اند، اما آنها دستگیر شده‌اند. هرگز به هاک یا خانواده‌اش اشاره نکردند و پس از بازداشت او را پایین انداختند یا جلیقه کردند.

همسر مارک هاک، رایان ماری، گفت خبرگزاری کاتولیک که “یک تیم SWAT حدود 25 نفره با حدود 15 وسیله نقلیه به خانه من آمدند و شروع به کوبیدن در درب ما کردند” برای دستگیری شوهرش پس از اینکه گفته می شد در اکتبر 2021 به یک اسکورت 72 ساله کلینیک برنامه ریزی شده والدین حمله فیزیکی کرد.

هاولی گزارش‌های مربوط به دستگیری هاک را «به‌ویژه تکان‌دهنده» خواند، با توجه به اینکه وزارت دادگستری «تاکنون چشمان خود را بر روی این پرونده بسته است». اپیدمی خشونت در سراسر کشور توسط افراط گرایان حامی سقط جنین علیه مراکز منابع بارداری، عبادتگاه ها، و آمریکایی های حامی زندگی – اعمال خشونت آمیز که توسط همان قوانینی که شما بر اساس آن مارک هاوک را متهم می کنید، ممنوع است.

هاولی نوشت: «علیرغم درخواست‌های مکرر من، شما هنوز یک پیگرد قانونی را که وزارت دادگستری در پاسخ به این همه‌گیری خشونت علیه آمریکایی‌های حامی زندگی انجام داده است، شناسایی نکرده‌اید.

هاولی همچنین ده روز به گارلند فرصت داد تا به سه سوال پاسخ دهد:چرا 20-25 مامور مسلح FBI به خانه مارک هاوک فرستاده شدند تا یک دستگیری را به اتهام حمله ساده انجام دهند، “چرا آن ماموران اسلحه هایشان را کشیده بودند” 3 مه 2022، وزارت شما چند اتهام علیه افراط‌گرایان حامی سقط جنین که به مراکز منابع بارداری، کلیساها و آمریکایی‌های حامی زندگی حمله کرده‌اند، مطرح کرده است؟»

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

سناتور جاش هاولی (R.، Mo.) روز دوشنبه پس از شرکت مریک گارلند دادستان کل ایالات متحده در یک کنفرانس خبری در وزارت دادگستری در واشنگتن دی سی، 25 ژوئن 2021، نامه ای به مریک گارلند، دادستان کل نوشت و خواستار پاسخ شد.

این سخنگوی گفت: “هیچ تیم SWAT یا اپراتور SWAT درگیر نبودند. ماموران اف بی آی در ورودی آقای هاک را زدند، خود را مأمور اف بی آی معرفی کردند و از او خواستند که از محل اقامت خارج شود. او این کار را کرد و طبق کیفرخواست بدون حادثه بازداشت شد.»

با این حال، همسر هاک به لایف سایت نیوز گفت که شوهرش هر چهارشنبه در خارج از کلینیک های سقط جنین صحبت می کرد و گاهی اوقات پسر 12 ساله خود را می آورد. او گفت که شوهرش پس از حمله به فضای شخصی پسرشان و گفتن سخنان ناپسند در مورد شوهرش، اسکورت درمانگاه را هل داد.

او نامه خود را با درخواست از گارلند برای شهادت در برابر کمیته قضایی سنا در مورد “استفاده انتخابی و سلاح سیاسی آشکار از قانون FACE” به پایان می رساند.

به گفته وزارت دادگستری، اسکورت کلینیک Planned Parenthood در حال تلاش برای اسکورت دو بیمار در حال خروج از کلینیک فیلادلفیا بود که ظاهراً هاک او را “به زور” روی زمین هل داد. در یک مناسبت جداگانه، هاک ظاهراً با اسکورت مواجه شد و او را بیرون از کلینیک به زمین هل داد. اسکورت دچار جراحاتی شد که نیاز به مراقبت پزشکی داشت.

با این حال، سخنگوی دفتر فیلادلفیا FBI به فاکس نیوز گفت که ادعاهای SWAT “نادرست” هستند.