نوجوانی در قتل سرآشپز محله چینی های شیکاگو وثیقه را رد کرد

«در جامعه رستوران‌های چینی، او سرآشپز معتبری است که بیش از 40 سال، بسیاری از مهاجران جدید را برای اولین بار شروع کرد و آنها را در آشپزخانه خود آموزش داد. ریچارد و آلفورد نوشتند که بسیاری از این همکاران رهبران رستوران در سراسر شیکاگو بودند.

نظارت فیلم گزارش شده است که در صبح روز حادثه، ماشین لو را که توسط یک وسیله نقلیه سرقتی دنبال می‌شد، ضبط کرد. سه نفر را می توان دید که به سمت لو می دوند و پس از چند دقیقه با وسیله نقلیه لو فرار می کنند.

در یک به روز رسانی، آلفورد نوشت که لو در حال ایجاد “بهبود” بوده و دوباره یاد می گیرد که چگونه دوباره راه برود و صحبت کند. با این حال، او همچنان نیاز به نظارت و مراقبت 24 ساعته دارد.

به غیر از تلاش برای قتل، پترسون بوده است متهم با یک فقره سرقت خودرو، یک مورد هواپیماربایی، یک فقره باتری مضطرب قربانی مسن‌تر از 60 سال، دو فقره ضربات سنگین منجر به صدمات شدید بدنی، یک فقره سرقت و یک فقره استفاده از اعتبار یا بدهی مسروقه. کارت او بود وثیقه را رد کرد در روز شنبه.

پلیس شیکاگو موفق شد مظنونان را تا حدی به دلیل کارت های اعتباری دزدیده شده لو ردیابی کند. روز پنجشنبه، آنها پترسون و نوجوانی را دستگیر کردند که خودروی دزدیده شده لو را در اختیار داشت اما در این حمله دخالتی نداشت.

به گفته فرزندانش، جین یوت لو، 61 ساله، مورد سرقت قرار گرفت، به طرز وحشیانه ای با یک شیء تند مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در جریان این حمله “به حال مرده رها شد”. او بیهوش پیدا شد و ماه بعد را در یک کما به دلیل ضربه مغزی

ترمین پترسون، که هفته گذشته دستگیر شد و متعاقباً به هشت جنایت، از جمله اقدام به قتل درجه یک متهم شد، گمان می‌رود یکی از چهار مهاجمی باشد که در این ماجرا نقش داشتند. ماشین دزدی خشونت آمیز که در نزدیکی 25th Place و South Princeton در صبح روز 7 آوریل رخ داد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: افسانه بیلیارد ژانت “بیوه سیاه” لی به سرطان تخمدان مرحله 4 مبتلا شد

تصویر ویژه از طریق خانواده Lew



منبع

پلیس همچنان به دنبال سه مظنون دیگر است. آنها تا این لحظه شناسایی نشده اند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مردی در هند به دلیل سوء ظن به خیانت سر همسرش را جدا کرد و سپس با سر بریده او کیلومترها راه رفت

اطلاعات بیشتر از NextShark: زوج سالخورده ای که گفته می شود به ویروس کرونا مبتلا شده اند با یکدیگر خداحافظی می کنند

مرد 18 ساله ای که به اتهام کتک زدن یک مرد چینی آمریکایی به کما در محله چینی های شیکاگو در ماه آوریل متهم شده بود، از تودیع وثیقه رد شد.

من فکر می‌کنم وقتی چنین چیزهایی اتفاق می‌افتد، خیلی آسان است که مردم در عامه مردم در مورد اینکه آیا جنایات در حال حل شدن هستند یا نه دلسرد شوند. به گفته نیکول لی، بخش یازدهم الدرپرسون، که خانه اش فقط یک بلوک با صحنه جنایت فاصله داشت، گفت: «این یک نمونه کار سخت اداره پلیس شیکاگو است. ABC7 شیکاگو.

فرزندان لو، ریچارد و آلفورد، سازماندهی کرده اند آ کمپین GoFundMe برای کمک به قبض های پزشکی، فیزیوتراپی و مراقبت های خانگی پدرشان. آنها او را به عنوان یک سرآشپز محترم توصیف کردند که به طور خستگی ناپذیر برای حمایت از خانواده خود تلاش می کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: ستاره «آسیایی‌های ثروتمند دیوانه»، نیکو سانتوس، با مرگ پدرخوانده، «ویران» شد، مادر از COVID-19 رنج می‌برد