نوجوان پشیمان چینی بیش از 3000 دلار غرامت از هنرمند برای 150 دلار آستین خالکوبی دریافت می کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: DJI سازنده هواپیماهای بدون سرنشین اولین شرکت چینی است که تجارت خود را با روسیه و اوکراین آشکارا متوقف می کند.

محققان کره جنوبی خالکوبی های نانوتکنولوژیکی ساخته اند که سلامت شما را کنترل می کند



منبع

با این حال، پس از جمع آوری کل هزینه 800 یوان (تقریباً 115 دلار) برای خالکوبی ها، لی بدون بررسی سن او شروع به اصلاح بدن او کرد.

خالکوبی زیبایی که با هزینه کم انجام شده است، زن تایلندی را با چهار ابرو به جا می‌گذارد

مرد جوان غمگین با این باور که خالکوبی او کاملاً مسئول است، شکایتی علیه لی تنظیم کرد و خواستار عذرخواهی، بازپرداخت و 20000 یوان (تقریباً 2800 دلار) برای هزینه گزارش شده حذف خالکوبی شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد تایلندی سگی را که در مستی به خانه آورده بود به فرزندی پذیرفت

چن سپس با صاحب مغازه خالکوبی شیائو لی تماس گرفت و با او ملاقات کرد تا هنر بدن جدید خود را ترسیم کند.

گزارش داد که این جوان 17 ساله به نام شیائو چن در ماه ژوئن پس از دیدن یک هنرپیشه معروف که خالکوبی های ورزشی روی بازوهایش انجام داده بود، تصمیم گرفت که آستینی بپوشد. چاپ چین.

در نهایت، قاضی دادگاه مردمی منطقه شانگهای هونگکو به این نتیجه رسید که هم زنجیر و هم زنجیر مرکب مقصر هستند.

این اشتباه من است که سن او را تأیید نکردم، اما از من خواستم که او را جبران کنم [20,000 yuan] خیلی زیاده! من فقط او را شارژ کردم [800 yuan] برای خالکوبی اش، لی گزارش شده است.

خالکوبی و پشیمانی: این جفتی است که به ویژه در جوامعی که جوهر بدن به طور سنتی مورد توجه قرار می‌گیرد، رایج است. برای اکثر افرادی که دیگر خالکوبی خود را نمی خواهند، این به معنای تلاش برای انجام مراحل حذف خالکوبی است.

داستان های مرتبط:

به لی دستور داده شد که مبلغ خالکوبی را به چن بازپرداخت کند و همچنین 5000 یوان (تقریباً 2900 دلار) را برای کمک به پرداخت هزینه حذف آنها به عنوان بخشی از یک توافق با تسهیل دادگاه بپردازد.

این شکایت که طی آن چن 18 ساله شد، بلافاصله پس از شورای دولتی چین مطرح شد خالکوبی ممنوع و ارتقاء آنها برای خردسالان در 6 ژوئن. قبلاً، خردسالان می توانستند با اجازه والدین خود خالکوبی شوند.

“هیچ شرکت، سازمان یا فردی نباید خدمات خالکوبی را به خردسالان ارائه دهد و نباید خردسالان را وادار، وادار یا تحریک به خالکوبی کند.” بخشنامه دولت خوانده شد. برای خردسالان نابالغ، خالکوبی ممکن است فقط یک هوی و هوس باشد، کاری که آن‌ها به دنبال فردیت انجام می‌دهند، اما آسیبی که وارد می‌شود بسیار زیاد و طولانی‌مدت است.»

نشانه پشیمانی خیلی زود پس از اینکه هیجان آستین تازه جوهرکاری شده اش از بین رفت، چن آرزو کرد که ای کاش هرگز آن را نمی گرفت. ترس از کارفرمایان احتمالی که او را به خاطر خالکوبی‌هایش دوری می‌کردند، نوجوان را به بررسی روش‌های پاک کردن خالکوبی سوق داد، که در کمال تعجب متوجه شد که هزینه بیشتری نسبت به خود خالکوبی دارد.

نوجوان پشیمان چینی بیش از 3000 دلار غرامت از هنرمند برای 150 دلار آستین خالکوبی دریافت می کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: شرکت چینی به دلیل اخراج کارگر بارداری که در شیفت های اجباری شب چرت می زد جریمه شد

با این حال، بسیاری از همان هزاره‌ها و ژنرال Z که خالکوبی‌ها را به جریان اصلی در چین وارد کرده‌اند، طبق گزارش‌ها، آنها را نیز حذف کرده‌اند. ثبت اعداد پس از مواجهه با جامعه ای قدیمی که به اشتراک نمی گذارد نگرش مترقی آنها نسبت به هنر بدن.

با این حال، پس از اینکه یک نوجوان چینی در مورد خالکوبی‌های تکانه‌اش تغییر کرد، توانست با موفقیت از هنرمند خالکوبی خود برای بازپرداخت و پول اضافی برای مراحل حذف به دلیل سنش شکایت کند.

تصمیم دادگاه کره جنوبی برای حفظ ممنوعیت خالکوبی توسط خالکوبی ها مورد انتقاد قرار گرفته است

اطلاعات بیشتر از NextShark: کرملین می‌گوید شی به پوتین می‌گوید که روسیه و چین بهتر از متحدان هستند

در حالی که بیش از 2000 سال است که خالکوبی ها در چین لکه ننگ سنگینی را به همراه داشته اند، و در زمان های نسبتاً اخیر مشاهده شده است که خالکوبی ها با جرم و جنایت همراه بوده اند که بخشی از آن به دلیل تمرین هنر بدن سه گانه به عنوان مدرک عضویت است، محبوبیت آنها در بین چینی های جوان تر افزایش یافته است. که خالکوبی را به یک منظره رایج در کلان شهرها تبدیل کرده اند.