کاهش حمایت از ترامپ در تنسی، افزایش محبوبیت دسترسی به سقط جنین

نظرسنجی واندربیلت همچنین روندهای تغییر در سیاست سقط جنین را دنبال کرد و تعداد بیشتری از پاسخ دهندگان به عنوان “قطعا طرفدار انتخاب” نسبت به “طرفدار زندگی” به طور کلی شناسایی شدند.

دیسانتیس با 54 درصد موافق به 41 درصد از ترامپ پیشی گرفت و روندهای ملی را منعکس کرد که نشان می دهد تقریباً دو سوم جمهوری خواهان از فرماندار فلوریدا نسبت به رئیس جمهور سابق حمایت می کنند. این نظرسنجی نشان داد که 36 درصد از رأی دهندگان مورد نظر خواهان کاندیداتوری مجدد ترامپ هستند که 8 درصد کاهش نسبت به دسامبر 2021 نشان می دهد. رئیس جمهور جو بایدن همچنان در این ایالت نامحبوب است و تنها 22 درصد از پاسخ دهندگان نشان داده اند که مایلند رئیس جمهور برای انتخاب مجدد نامزد شود.

در [email protected] به ملیسا براون برسید

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

ترامپ در دردسر: حمایت جمهوری خواهان از پیشنهاد وی در سال 2024 در میان شکست های سیاسی و قانونی کاهش می یابد

بر اساس نظرسنجی جدید دانشگاه وندربیلت که نشان می دهد حمایت از ترامپ در سال گذشته کاهش یافته است، جمهوری خواهان تنسی در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه 2024، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا را بر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا ترجیح می دهند.

برخلاف قانون، نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثریت بزرگ تنسی‌ها از استثناهای قانونی در موارد تجاوز جنسی یا زنای با محارم حمایت می‌کنند: 72 درصد از جمهوری‌خواهان «غیر MAGA»، 45 درصد از جمهوری‌خواهان «MAGA»، 93 درصد از دموکرات‌ها و 78 درصد از افراد استقلالی ها از استثناها حمایت می کنند.

گیر گفت: «حمایت ترامپ کاهش یافته است، اما هنوز راه روشنی برای پیروزی ترامپ در این نامزدی وجود دارد. اختلافات بین جمهوری خواهان MAGA و جمهوری خواهان غیر MAGA نیز برای جمهوری خواهان در تلاش برای حکومت در دو سال آینده مشکل ایجاد می کند.

اکثریت شرکت کنندگان در نظرسنجی نتوانستند جزئیات قانون فعلی سقط جنین در تنسی را به درستی شناسایی کنند، که هیچ استثنای قانونی برای هیچ شرایطی ندارد. پزشکانی که اقداماتی را برای نجات جان یک بیمار باردار انجام می‌دهند، طبق قانون از دفاع قانونی خاصی برخوردار هستند، اما دادستان‌ها می‌توانند هر کسی را برای انجام هر گونه سقط جنین طبق قانون فعلی، همانطور که نوشته شده، متهم کنند.

نظرسنجی نشان می دهد که تنسی ها بیشتر از آنچه قانون ایالت اجازه می دهد به سقط جنین علاقه دارند

در همین حال، به نظر می‌رسد که حمایت تنسی‌ها از افزایش دسترسی به سقط جنین در موارد خاص پس از اجرای یکی از شدیدترین ممنوعیت‌های سقط جنین توسط ایالت در پاییز امسال، بدون استثناء قانونی خاص برای هیچ شرایطی، در حال افزایش است.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: نظرسنجی: جمهوری خواهان تنسی از دیسانتیس به جای ترامپ برای سال 2024 حمایت می کنند.



منبع

یادداشت سردبیر: این داستان برای تصحیح رقمی در مورد حمایت از مناقصه انتخاب مجدد ترامپ به روز شده است.

این نظرسنجی نشان داد که 36 درصد از پاسخ دهندگان به عنوان “قطعاً طرفدار زندگی” معرفی می شوند که از 46٪ در سال 2012 کاهش یافته است، در حالی که پاسخ دهندگان “قطعا طرفدار انتخاب” طی دهه گذشته 15 درصد افزایش یافته و به 37 درصد در سال جاری رسیده است.

نظرسنجی واندربیلت همچنین شکاف‌هایی را در حزب جمهوری‌خواه بررسی کرد و 34 درصد از جمهوری‌خواهان موافق بودند که «بیشتر از طرفداران جنبش «آمریکا دوباره بزرگ» یا MAGA هستند تا از حزب جمهوری‌خواه. در میان پاسخ دهندگانی که به عنوان حامیان «ماگا» معرفی شدند، 88 درصد خواهان کاندیداتوری مجدد ترامپ هستند، در مقابل 50 درصد از پاسخ دهندگانی که به عنوان حامیان «غیر ماگا» معرفی شدند.

پاسخ دهندگانی که «قطعاً» یا «تا حدودی» طرفدار انتخاب بودند، در مجموع اکثریت جزئی با 51 درصد را داشتند. این نظرسنجی حاکی از یک انشعاب بزرگ حزبی در مورد این موضوع است.

این نظرسنجی در سراسر ایالت توسط رئیس دانشگاه واندربیلت و استاد علوم سیاسی جان گیر و پروفسور جاش کلینتون انجام می شود. در این نظرسنجی که در فواصل زمانی منظم انجام شد، 1180 رای دهنده ثبت نام شده تنسی در ماه نوامبر مورد نظرسنجی قرار گرفتند. دارای حاشیه خطای مثبت یا منفی 3.4 درصد است.