نماینده نانسی میس واشنگتن را در کباب وحشیانه می سوزاند

بیا جورج، تو نام بدی به جمهوری خواهان می دهی. و این کار لورن بوبرت است.

دونالد ترامپ، جو بایدن، هرشل واکر، نامزد سنا را شکست داد: ظاهراً هیچ کس از گروه خارهای میس در امان نماند – حتی مطبوعات، که میزبان جلسات مجلل در Waldorf Astoria، سابقاً هتل ترامپ بود.

نماینده لورن بوبرت، نماینده کولون، به شهادت شاهدان در جلسه استماع کمیته نظارت و اصلاح مجلس در مرز جنوبی ایالات متحده در روز چهارشنبه گوش می دهد. (کوین دیچ/گتی ایماژ)

میس پذیرفت: «فکر می‌کردم آن یکی را هو می‌کنم.» در آن لحظه عمر از بین تماشاگران فریاد زد: «من اینجا هستم!»

نماینده ایلهان عمر (D-MN)، قبل از اینکه رئیس جمهور جو بایدن سخنرانی وضعیت اتحادیه را در مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده در واشنگتن دی سی، در 7 فوریه 2023 ارائه کند، وارد می شود. (ژاکلین مارتین/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

اگر او گاهی اوقات می تواند از حزب خود جدا شود، میس به شدت از دموکرات های مترقی، به ویژه اعضای به اصطلاح جوخه انتقاد کرده است.

نماینده ایلهان عمر (D-MN)، قبل از اینکه رئیس جمهور جو بایدن سخنرانی وضعیت اتحادیه را در مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده در واشنگتن دی سی، در 7 فوریه 2023 ارائه کند، وارد می شود. (ژاکلین مارتین/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

میس صبح چهارشنبه به Yahoo News گفت: «من عاشق استفاده از حقوق متمم اول هستم و از انجام آن لذت می برم، زیرا مقالات خبری روال رنگارنگ او را شرح می دادند.

میس با یک شوخی مخاطره آمیز در مورد شورش خشونت آمیز 6 ژانویه که به ساختمان کنگره در سال 2021 حمله کرد، به کارهای روزمره خود پایان داد. می دانم که همه فکر می کنند جمهوری خواهان خنده دار نیستند. اما اگر یک دسته از ما را جمع کنید، می توانیم یک شورش واقعی باشیم.»

دموکرات ها به سختی راحت تر از جمهوری خواهان کنار آمدند.

هیچ احساسی مانند سوء ظن به مطبوعات، دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان را متحد نمی‌کند و شاید ساده‌ترین و واضح‌ترین هدف عصر را به میس بدهد.

نماینده توماس ماسی به تلفن همراه خود نگاه می کند، در حالی که جورج سانتوس با حالتی ناراضی روی صورتش نشسته است.

یکی دیگر از اهداف آسان، نماینده افسانه‌شناس، جورج سانتوس، RN.Y بود که از زمانی که فهرست طولانی دروغ‌های زندگی‌نامه‌اش ظاهر شد، برای جمهوری‌خواهان کنگره مایه شرمساری شد.

دفتر بوبرت به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداد.

نماینده لورن بوبرت، لب های جمع شده، در صندلی خود در ساختمان اداری خانه ریبورن به شهادت گوش می دهد.

او درباره مک کارتی اضافه کرد: «از زمان استورمی دنیلز، من برخی از آن‌ها را در این موقعیت‌ها برای دلجویی از جمهوری‌خواهان دیوانه ندیده‌ام»، اشاره‌ای به بازیگر ادعایی رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ، که یک بازیگر بزرگسال بود.

نماینده مت گیتز، با ابروهای درهم، به میکروفون اشاره می کند.

او در مورد رئیس مجلس که به 15 دور رای گیری تاریخی – و به گفته بعضی ها شرم آور – نیاز داشت، گفت: “یک دلیل وجود دارد که امشب به عنوان رئیس جمهوری خواه انتخاب شدم و آن این بود که کوین مک کارتی نتوانست آرا را به دست آورد.” جایگاه خود را به عنوان سخنران تضمین کند.

نماینده مت گاتز، رئیس جمهور فلوریدا، در جلسه سازماندهی کمیته قضایی مجلس نمایندگان در ساختمان اداری خانه ریبورن در کاپیتول در تاریخ 1 فوریه شرکت می کند. (بیل کلارک/CQ-Roll Call, Inc از طریق گتی ایماژ)

میس در نزدیکی افتتاحیه یک ماجرای 12 دقیقه ای که به سرعت نشان داد که سخنرانی کمتری در C-SPAN نسبت به کباب کمدی سنترال است، گفت: «به همه خبرنگاران نیویورک تایمز، عصر بخیر». او با اشاره به اخراج های اخیر روزنامه گفت: «و برای همه از واشنگتن پست، در جستجوی شغل خود موفق باشید.

سئونگ مین کیم، رئیس بنیاد باشگاه مطبوعاتی واشنگتن، گزارشگر آسوشیتدپرس در کاخ سفید، که روی صحنه کنار تریبونی که در آن سخنرانی می‌کرد، نشسته بود، ظاهراً ناراحت و سرگرم‌کننده بود.

میس همیشه یک رگه سرکش داشته است، اگرچه برخی از آنها سؤال کرده اند که این خط تا چه حد عمیق است. ظاهراً به اندازه کافی عمیق است که اعضای حزب خودش را وحشی کند.

در یک نقطه، او به سمت نماینده ماکسول فراست، D-Fla.، اولین عضو ژنرال Z انتخاب شده به کنگره برگشت. او به شوخی گفت: “او 25 ساله است.” “F*** تو. من علائم کشش سن شما را دارم.»

آن دشمنی در شب چهارشنبه آشکار بود. میس او “سعی کرد” نماینده ایلهان عمر را در بین تماشاگران جستجو کند “اما به نظر می رسد صندلی خود را از دست داده است.”

او و بوبرت، یک علاقه‌مند به اسلحه، قبلاً با هم دشمنی کرده‌اند. بعید است شب چهارشنبه این دو زن را به هم نزدیکتر کند.

برخی فکر می کردند که میس بیش از یک بار از این خط عبور کرده است. دیگران ارزیابی خود را با خنده های دلچسب بیان کردند.



منبع

این شاید موفق ترین شوخی شب او بود، حداقل با توجه به واکنش تماشاگران.

نماینده نانسی میس، RS.C.، پس از جلسه کنفرانس جمهوری خواهان مجلس در روز سه شنبه در مرکز بازدیدکنندگان کاپیتول دیده می شود. (تام ویلیامز/CQ-Roll Call، Inc از طریق گتی ایماژ)

“امیدوارم که C-SPAN یک زنگ یا بلیپ داشته باشد، زیرا این s*** در شرف واقعی شدن است، خوب؟ از اینجا فقط سراشیبی می‌رود،» او در میان اظهاراتش هشدار داد.

اما، او ادامه داد: «همه ما می‌دانستیم که مت گیتز هرگز اجازه نمی‌دهد رای به 18 برسد.» اشاره‌ای به قاچاق جنسی ادعایی نماینده کنگره فلوریدا از افراد زیر سن قانونی است.

نماینده نانسی میس، لباس آبی تیره با آستین کوتاه و گوشواره و گردنبند طلا پوشیده است.

با این حال، شوخی‌های بعدی درباره عمر باعث خنده نشد.

واشنگتن – در سخنرانی خود در برابر بنیاد باشگاه مطبوعات واشنگتن در چهارشنبه شب، نماینده نانسی میس، RS.C، یک مونولوگ کمدی تند و غیر معمول را آغاز کرد که تقریباً همه را از نماینده اسلحه‌دوست لورن بوبرت، R-Colo به سیخ کشید. ، به نماینده مترقی ایلهان عمر، دی مین.

C-SPAN چندین توهین میس را سانسور نکرد.

به گفته پولیتیکو، میس نسخه چاپی سخنان خود را در پوشه ای با علامت “طبقه بندی شده” حمل کرد، اگرچه اظهارات او به سرعت – و قابل پیش بینی – در رسانه های اجتماعی راه یافت.

میس پس از مکثی دراماتیک گفت: «شوخی کردم، لورن، شلیک نکن.

نماینده توماس ماسی، رئیس‌جمهور، و نماینده جورج سانتوس، رئیس‌جمهور آمریکا، به سخنرانی جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در جلسه روز سه‌شنبه در نشست مشترک کنگره در واشنگتن دی سی گوش می‌دهند (وین مک‌نامی/گتی ایماژ)

برخی خندیدند. بعضی ها نفس نفس می زدند. پس رفت.

میس با توجه به مشکلات قانونی خود برای خنده های آسان، گفت که گیتز “واقعاً، واقعاً می خواست امشب اینجا باشد، اما نمی توانست پرستار بچه پیدا کند.”

صبح روز بعد، نیو ریپابلیک او را به خاطر «شوخ‌های واقعاً محکم» تحسین کرد، اگرچه آکسیوس پیشنهاد کرد که شوخی‌های او با تمرکز بر جمهوری‌خواهان «آنقدر بیمار بودند که می‌توانست او را در آب داغ با رهبران جمهوری‌خواه قرار دهد» که تمایل به احتیاط داشتند. از شخصیت بلند و استقلال او.

این شوخی به اخراج نماینده عمر، منتقد اسرائیل، از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان توسط جمهوریخواهان اشاره داشت. میس مخالف این حرکت بود اما در نهایت به فشار رهبری جمهوری خواهان پذیرفت.