داپلگانگر چینی ایلان ماسک پس از دریافت Dogecoin در ویروس TikTok آرام می شود.


[Source]

ییلونگ ما، داپلگانگر ویروسی چینی ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، این بار برای طرحی که در TikTok درباره Dogecoins و Bored Ape Yacht Club NFTs پست شده است، دوباره در فضای مجازی منتشر شده است.

این ویدیوی کوتاه که تا زمان نگارش این مقاله بیش از 2.7 میلیون بار دیده شده است، در کانال ویروسی Doppelgänger’s TikTok بارگذاری شده است. @mayilong0، روز چهارشنبه

در این کلیپ، ما را می‌توان دید که در حال خشم جاده‌ای است که با عجله روبرو می‌شود تا با راننده‌ای که در حال فیلم‌برداری از اسکیت است، به دلیل بوق زدن به او، روبرو شود.

بیشتر از NextShark: مرد 65 ساله ثروتمند اندونزی پس از 2 ماه ازدواج از همسر 19 ساله خود طلاق گرفت.

این ستاره اینترنتی که در بیوگرافی TikTok خود را «مسخره‌کننده» ایلان ماسک و «جوان‌تر» از او توصیف می‌کند، بر سر راننده فریاد می‌زند و راننده پیشنهاد می‌کند تا با قبض‌های کاغذی به او پول بدهد.

ما که از این پیشنهاد عصبانی شده بود، اسکناس های کاغذی را می گیرد و بلافاصله آنها را به سمت راننده می اندازد و فریاد می زند: “پول، نه!”

سپس وقتی راننده دو «دوج کوین» را بیرون می‌آورد، چهره او روشن می‌شود.

بیشتر از NextShark: مدل انگلیسی گرفتار در یک جنجال نژادپرستانه، دربان بار آسیایی را به سرقت کیف دستی اش متهم کرد

مامان با خوشحالی می گوید: “اوه خدای من.” پس از بررسی سکه ها با لبخند اضافه می کند: «دوستت دارم».

بعد از اینکه راننده پرینت یک Bored Ape Yacht Club NFT را به او می‌دهد، روز مادر حتی بهتر می‌شود.

«ارز میمون و سگ. اوه، بله، او با ذوق بسیار می گوید.

اطلاعات بیشتر از NextShark: “آیا مقداری بادام زمینی دوست دارید؟”: Viral TikToker تلاش می کند تا به دانش آموزان آموزش دهد “چگونه مانند یک آمریکایی صحبت کنند”

Ma اولین بار برای ویدیویی که در Douyin، نسخه چینی TikTok آپلود شده بود، که در دسامبر 2021 در فیس بوک مجدداً به اشتراک گذاشته شد، در فضای مجازی منتشر شد.

بسیاری پس از توجه به شباهت عجیب او با مدیرعامل تسلا و توییتر، کاربران شبکه های اجتماعی شروع به تماس کردند او “یی لانگ ماسک”.

ماه‌ها پس از اینکه ماک در فضای مجازی منتشر شد، ماسک در توییتر نوشت که «دوست دارد» دوستش را «اگر واقعی باشد» ملاقات کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: ویدیوی TikTok از غذاخوری که توسط آشپز هیباچی مورد آزار و اذیت کوبی برایانت اشتباه گرفته شده است در فضای مجازی منتشر شد.

او با اشاره به ویدیوهای تغییر داده شده دیجیتالی که برای شبیه سازی یک شخص استفاده می شود، افزود: «این روزها تشخیص با DeepFakes سخت است.

ما در نهایت شد در Douyin ممنوع شد. دلیل این ممنوعیت فراتر از توضیح “نقض دستورالعمل های جامعه” نامشخص بود.



منبع