نانوای کالیفرنیایی از نان هان سولو در اندازه واقعی درست می کند

این همان چیزی است که یک نانوایی در منطقه خلیج سانفرانسیسکو به مجسمه نان 6 فوتی (1.8 متری) شخصیت «جنگ ستارگان» که پس از یخ زدن در کربنیت در «امپراتوری ضربه می زند» ظاهر شد، لقب داده است.

هانالی پروان و مادرش، کاترین پروان، یکی از مالکان نانوایی وان هاوس در بنیسیای کالیفرنیا، هفته‌ها را صرف قالب‌گیری، پخت و مونتاژ این مجسمه در اندازه واقعی با استفاده از چوب و دو نوع خمیر کردند، از جمله یک نوع خمیر بدون مخمر با خمیر بالاتر. محتوای قندی که ماندگاری بیشتری دارد.

او به این روزنامه گفت که ایجاد پان سولو بسیار معنادار بود، زیرا در ژانویه 2021 به COVID-19 مبتلا شد و بسیاری از حواس بویایی و چشایی خود را از دست داد.

هانالی گفت که ممکن است کمی وسواس داشته باشد.

بنیسیا، کالیفرنیا (AP) – هان سولو ممکن است یک آدمک باشد. اما “پان سولو” یک تکه نان است.

هانالی پروان به نیویورک تایمز گفت: «مامان مجبورم کرد آن را ترک کنم، زیرا روی لب ها وسواس داشتم. او می گفت، “تو باید دور شوی.”

آن دو بعد از اتمام کار روز، شب کار می کردند. جزئیات ساخته شده با محبت، چهره مضطرب هان سولو و دستانش را نشان می دهد که برای دراز کردن دراز می کنند.

Pan Solo شرکت نانوایی در مسابقه سالانه مترسک خیابان اصلی Downtown Benicia است. عموم مردم می توانند از میان بیش از دوجین اثری که کسب و کارهای محلی وارد کرده اند، به موارد دلخواه خود رای دهند.

این مجسمه اکنون در خارج از نانوایی، واقع در فاصله نیم ساعتی از شمال سانفرانسیسکو، به نمایش گذاشته شده است.

او گفت: «بنابراین لذت بردن در بخش متفاوت غذا واقعاً مهم است.

پروان ها که از طرفداران بزرگ داستان های علمی-تخیلی و فانتزی هستند، در سال 2020 وارد اثر دیگری با مضمون «جنگ ستارگان» شدند که ماندالوریان و بیبی یودا را به نمایش گذاشت.

بنابراین همانطور که جدی عاقل ممکن است هشدار دهد: از چنگال ها استفاده نکن، لوک.



منبع

متأسفانه پان سولو برای همیشه دوام نخواهد آورد. خمیر در نهایت کمپوست می شود، نه خورده می شود.