مقامات میشیگان: یک جوان 19 ساله که یک چهارم مایل دورتر از انفجار آتشین بود توسط قوطی پرنده کشته شد.

به گفته مقامات آتش نشانی، یک جوان 19 ساله که یک چهارم مایل از یک انفجار آتشین در میشیگان فاصله داشت، توسط قوطی که از انفجار به هوا پرواز کرد، مورد اصابت قرار گرفت و کشته شد.

آتش نشانی کلینتون گفت که آتش سوزی در ساعت 20:50 بعد از ظهر دوشنبه در یک شرکت توزیع کننده بخار در شهر کلینتون، حدود 25 مایلی خارج از دیترویت گزارش شده است. مقامات گفتند که این شرکت یک کامیون بوتان دریافت کرده بود که آتش گرفت.

عکس: آتش نشانان در صحنه یک انفجار، 4 مارس 2024، در شهر کلینتون، میش، ظاهر می شوند (WXYZ)عکس: آتش نشانان در صحنه یک انفجار، 4 مارس 2024، در شهر کلینتون، میش، ظاهر می شوند (WXYZ)

عکس: آتش نشانان در صحنه یک انفجار، 4 مارس 2024، در شهر کلینتون، میش، ظاهر می شوند (WXYZ)

بیشتر: پلیس می گوید 5 کشته بر اثر سقوط هواپیمای تک موتوره در نشویل

رئیس آتش نشانی شهرستان کلینتون تیم دانکن آن را به عنوان “مقدار عظیم آتش” توصیف کرد.

او صبح روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: «در 25 سال زندگی ام… این، با اختلاف، بزرگترین چیزی بود که تا به حال دیده بودم.

عکس: در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر شده است، انفجاری در 4 مارس 2024 در شهر کلینتون، میش مشاهده می‌شود (@smhegzz14/Instagram)عکس: در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر شده است، انفجاری در 4 مارس 2024 در شهر کلینتون، میش مشاهده می‌شود (@smhegzz14/Instagram)

عکس: در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر شده است، انفجاری در 4 مارس 2024 در شهر کلینتون، میش مشاهده می‌شود (@smhegzz14/Instagram)

پل بروور، هماهنگ کننده مدیریت اضطراری شهرستان کلینتون، گفت: یکی از آتش نشانان در اثر انفجار زمانی که “تکه ای از آوار از شیشه جلو رفت و او را از کنار صورتش گیر کرد، آسیب دید.”

بروور گفت که آتش نشان تحت مداوا قرار گرفته و از بیمارستان مرخص شده است.

عکس: پیامد انفجاری که در 4 مارس 2024 روی داد، از نمایی هوایی در شهر کلینتون، میش، 5 مارس 2024 دیده می شود. (WXYZ)عکس: پیامد انفجاری که در 4 مارس 2024 روی داد، از نمایی هوایی در شهر کلینتون، میش، 5 مارس 2024 دیده می شود. (WXYZ)

عکس: پیامد انفجاری که در 4 مارس 2024 روی داد، از نمایی هوایی در شهر کلینتون، میش، 5 مارس 2024 دیده می شود. (WXYZ)

آتش نشانی کلینتون گفت که انفجارها مانع از رسیدن نیروهای امدادگر به آتش شد. به گفته مقامات، زمانی که ماموران به محل حادثه رسیدند، متوجه شدند که “مواد در حال پرواز به تمام جهات از ساختمان هستند.”

پلیس شهر کلینتون دوشنبه شب هشدار داد: “ما نمی توانیم به اندازه کافی بر خطری که در حال حاضر اتفاق می افتد تاکید کنیم. لطفاً لطفاً لطفاً در داخل و خارج از مجاورت بمانید. آوارها به هوا پرتاب می شوند و تا فاصله یک مایلی پایین می آیند. از انفجار.”

عکس: آتش نشانان در صحنه یک انفجار، 4 مارس 2024، در شهر کلینتون، میش، ظاهر می شوند (WXYZ)عکس: آتش نشانان در صحنه یک انفجار، 4 مارس 2024، در شهر کلینتون، میش، ظاهر می شوند (WXYZ)

عکس: آتش نشانان در صحنه یک انفجار، 4 مارس 2024، در شهر کلینتون، میش، ظاهر می شوند (WXYZ)

پلیس گفت که پاسخ دهندگان ساکنان و مشاغل در منطقه را تخلیه کردند.

بروور گفت که آتش هنوز صبح روز سه شنبه در حال دود شدن است.

بروور گفت: “توده زباله هنوز گرمای زیادی در خود دارد، بنابراین ما منتظر هستیم تا قبل از اینکه پرسنل را به آنجا بفرستیم تا تحقیقات در مورد آتش سوزی انجام شود، خنک شود.”

دانکن افزود: «باران امروز صبح تا جایی که صحنه اتفاق می‌افتد، دارایی‌هایی را برای ما فراهم می‌کند، اما همچنین باعث ایجاد مشکلاتی در ورود ما به آنجا برای رسیدگی به صحنه می‌شود.»

عکس: اواخر دوشنبه 4 مارس 2024، یک جوان 19 ساله بر اثر انفجار صنعتی و آتش سوزی در شهر کلینتون، میش، بر اثر برخورد قوطی پرنده کشته شد. (WXYZ)عکس: اواخر دوشنبه 4 مارس 2024، یک جوان 19 ساله بر اثر انفجار صنعتی و آتش سوزی در شهر کلینتون، میش، بر اثر برخورد قوطی پرنده کشته شد. (WXYZ)

عکس: اواخر دوشنبه 4 مارس 2024، یک جوان 19 ساله بر اثر انفجار صنعتی و آتش سوزی در شهر کلینتون، میش، بر اثر برخورد قوطی پرنده کشته شد. (WXYZ)

مارک هکل، مدیر اجرایی کانتی مکمب در یک کنفرانس خبری گفت: “افکار و دعای ما و غم و اندوه ما برای خانواده، دوستان و عزیزان و جامعه به دلیل از دست دادن زندگی این جوان 19 ساله در خیابانی که مورد اصابت قرار گرفت. یکی از آن قطعات ترکش.»

هاکل گفت: «فقط راه رفتن در خیابان ها و برخورد با چنین چیزی، کاملاً غیرمنتظره. و من نمی‌توانستم چیزی غم‌انگیزتر را به عنوان نتیجه‌ای برای این موقعیت خاص در نظر بگیرم.

هاکل افزود: “اگر چیزی را دیدید که به نظر شما نگران کننده است، لطفاً آن را لمس نکنید، آن را بردارید. در صورت شک، با ما تماس بگیرید و ما آن را برای شما بررسی می کنیم تا مطمئن شوید. که هیچ کس دیگری آسیب نبیند.”

عکس: در ویدئویی که در توییتر منتشر شده است، انفجاری در 4 مارس 2024 در شهر کلینتون، میش مشاهده می شود (کیت چری)عکس: در ویدئویی که در توییتر منتشر شده است، انفجاری در 4 مارس 2024 در شهر کلینتون، میش مشاهده می شود (کیت چری)

عکس: در ویدئویی که در توییتر منتشر شده است، انفجاری در 4 مارس 2024 در شهر کلینتون، میش مشاهده می شود (کیت چری)

مقامات گفتند در حالی که تحقیقات ادامه دارد، با دو صاحب مشاغل مصاحبه شده است.

بری میلر، بازرس ساختمان شهرک کلینتون، روز سه شنبه گفت که این فروشگاه بازرسی را پشت سر گذاشت و در سپتامبر 2022 گواهینامه اشغال آنها را دریافت کرد.

میلر گفت: این فروشگاه یک اتاق پشتی برای نگهداری محصولات داشت و “در زمان بازرسی در آنجا هیچ قوطی وجود نداشت.” “مقدارهای مجاز برای چیزهای خاصی وجود دارد که می توانید در آن اتاق ها قرار دهید — آنها از هیچ یک از این مقادیر تجاوز نکردند. بدیهی است که با اتفاقی که دیشب رخ داد، آنها به خوبی بیش از مقدار مجاز برای آن سایت بودند.”

میلر گفت از سال 2022، “هیچ کس از شهرستان به منظور بازرسی در آن ساختمان نبوده است.”

جوان 19 ساله ای که یک چهارم مایل دورتر از انفجار آتشین بود توسط قوطی پرنده کشته شد: مقامات میشیگان در ابتدا در abcnews.go.com ظاهر شدند.

منبع