مردم با بیماری‌های مرموز بیمار می‌شوند و آزمایش آن برای COVID، RSV و آنفولانزا منفی است. در اینجا دلیل آن است.

اگر تب دارید، انجام آزمایش آنفولانزا و کووید ممکن است به شما در دسترسی به درمان‌های ضد ویروسی کمک کند.

پزشک عمومی استفانی دی جورجیو از انگلستان به طور مشابه گفت که نوعی “غیر آنفولانزا، نه کووید، نه RSV” در محل کارش می چرخد ​​و “احساس خونین وحشتناکی داشت” و باعث تب و گلودرد شد.

فرد بیمار در رختخواب چای در دست دارد

روشل والنسکی، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، روز دوشنبه در جریان یک نشست رسانه‌ای گفت: «آب و هوای سرد، تجمع در داخل خانه، همه این‌ها برای ویروس‌های تنفسی خوب است و برای علائم مضر است». فصل تعطیلات، بیمارستان های بیش از حد کشیده در سراسر کشور را به چالش می کشد.

والنسکی گفت: “ما همیشه می دانستیم که فصل سرماخوردگی و آنفولانزا چیزی فراتر از آنفولانزا است.” برای آنفولانزا و کووید، “ما می خواهیم مطمئن شویم که مردم می دانند که مداخلات پیشگیری و درمان وجود دارد.”

اگر تب و گلودرد یا سرفه دارید، متخصصانی مانند گولیک پیشنهاد می‌کنند برای دو ویروس تنفسی آزمایش کنید: آنفولانزا و کووید. اگر آزمایش هر یک از آنها مثبت باشد، داروهای ضد ویروسی ممکن است به شما کمک کنند تا سریعتر و ایمن تر از عفونت خود بهبود پیدا کنید، به خصوص اگر شما مسن یا در گروه پرخطر هستید.

برای اینکه بفهمید چه تعداد بیمار در ایالات متحده وجود دارد، نقشه هفتگی “بیماری شبه آنفولانزا” CDC – که تعداد افرادی را که با تب و سرفه یا گلودرد در مطب های پزشک حاضر می شوند را ردیابی می کند – به این شکل است. مانند هفته شکرگزاری در سال 2021:

نقشه - عمدتا سبز و زرد، با فعالیت ili در سال 2021

این سطح داغ “بیماری شبه آنفلوانزا” یک فشارسنج است که بر اساس علائم بیمار (نه آزمایش‌های ویروسی) است، بنابراین احتمالاً موارد زیادی از آنفولانزا، کووید و چندین بیماری تنفسی دیگر را در بر می‌گیرد.

سعی می کنید بر اساس علائم خود بگویید آیا به آنفولانزا یا کووید مبتلا شده اید؟ موفق باشید.

نمای آنفولانزای CDC

نمای آنفولانزای CDC

در اینجا هفته شکرگزاری 2022 است:

نقشه ایالات متحده فعالیت بالای آنفولانزا را در اکثر ایالت ها نشان می دهد

در حال حاضر بسیاری از مردم در ایالات متحده با تب، سرفه و گلودرد بیمار هستند.

  • اگر تب دارید، ممکن است نشانه ای از ابتلا به آنفولانزا یا کووید باشد – یا می تواند نشانه چیز دیگری باشد.sestovic از طریق Getty Images

    • دکتر روی گولیک، رئیس بیماری های عفونی در New York-Presbyterian and Weill Cornell Medicine، به اینسایدر گفت: «تب، دردهای عضلانی، سرفه، سردرد، اینها شایع خواهند بود. “شما واقعا نمی توانید تفاوت بین آنفولانزا و کووید را تشخیص دهید.”

      فصل آنفولانزا معمولاً در ایالات متحده بین دسامبر و فوریه به اوج خود می رسد، اما این بیماری می تواند تا ماه مه یا حتی بعداً در بهار و تابستان، مانند فصل گذشته، شیوع پیدا کند.

      اگر تب دارید، انجام آزمایش آنفولانزا و کووید می‌تواند به شما در دسترسی به درمان کمک کند

      هفته گذشته، نزدیک به یک نفر از هر ده مرگ در سراسر کشور به دلیل آنفولانزا، کووید یا ذات الریه بود. کارشناسان می گویند که متاسفانه بسیاری از این مرگ ها قابل پیشگیری بودند.

      نمای آنفولانزای CDC

      فوق‌العاده‌ترین زمان سال است… بیماری تنفسی.

      نویسنده کورا هرینگتون در توییتر گفت او به یک “ویروس عجیب و غریب مثل جهنم” مبتلا شد که او را “اصولاً برای چند روز بیهوش کرد” و آن را “یکی از عجیب ترین بیماری هایی که تا به حال داشته ام” نامید.

      گولیک گفت: «بیشتر مردم احتمالاً نیازی به دانستن آنچه دارند ندارند. “آنها فقط بیماری را پشت سر می گذارند و سپس با مراقبت های حمایتی بهتر می شوند.” آنتی بیوتیک ها برای بیماری های ویروسی هیچ کمکی نمی کنند، بنابراین استفاده از بستر، مایعات، و تیلنول یا ایبوپروفن برای تب و درد روش آزمایش شده و واقعی برای مراقبت در منزل است.

      اگر آزمایش کووید و آنفولانزا منفی بود، ممکن است لازم باشد چند روز صبر کنید و دوباره آزمایش کنید. گولیک گفت، اما ممکن است چیز دیگری نیز داشته باشید، مانند “کرونا ویروس های قدیمی، ویروسی به نام آدنوویروس، و البته فقط سرماخوردگی”. همه آنها می توانند باعث عفونت دستگاه تنفسی فوقانی نیز شوند. سایر بیماری هایی که اکنون در حال گردش هستند عبارتند از متاپنوموویروس و پاراآنفلوآنزا.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید





    منبع والنسکی گفت: “هنوز زمان برای واکسینه شدن وجود دارد.”

    جهش بیماری‌های تنفسی امسال نیز زودتر از حد معمول رسیده است، و گولیک می‌گوید افرادی را که واکسن آنفولانزا یا تقویت‌کننده کووید دریافت نکرده‌اند، «غافلگیر شده‌اند». اما برای آستین بالا زدن دیر نیست، اگر هنوز این کار را نکرده اید.

    نمودار بیماری های شبه آنفلوانزا گزارش شده در ایالات متحده، نشان می دهد که فصل 2022-2023 زودتر از سال های گذشته شروع شده است.

    موارد آنفولانزا و بستری شدن در بیمارستان از روز شکرگزاری افزایش یافته است، اما برخی از مردم شکایت دارند که آزمایش آنفولانزا، RSV، COVID، در حالی که هنوز به شدت بیمار هستند، منفی است.

    فصل آنفولانزا و سرماخوردگی زود فرا رسیده است – و مردم را غافلگیر کرده است.

  • گولیک گفت، در حالی که هنوز هیچ درمان یا واکسنی برای بیماری‌های ویروسی مانند RSV در دسترس نیست، هر دو آنفولانزا و کووید “آنهایی هستند که مردم می‌توانند کاری در مورد آنها انجام دهند”، گولیک، با واکسینه شدن، تقویت و استفاده از داروهای ضد ویروسی مانند Paxlovid برای کووید و تامیفلو آنفولانزا زمانی که آنها ضمانت دارند.

    پزشکان از حداقل سه قاره می گویند که بسیاری از ویروس های مختلف – نه فقط آنفولانزا و کووید – واقعی هستند.مهمانی – جشن” امسال. مردم همچنین نباید این ایده را نادیده بگیرند که آزمایش کووید، RSV یا آنفولانزای زودهنگام ممکن است لزوماً مثبت نباشد. اگر در حال حاضر تب دارید باید به چه نکاتی توجه کنید.

    فصل بیماری های زمستانی زود شروع شده است