دستیار سابق می گوید پوتین در حال آماده شدن برای فرار با انفجار روسیه است

گالیاموف گفت که این طرح تا آنجا پیش رفته است که «دست راست» سچین در روسنفت «رسماً» از غول نفتی استعفا داد تا «کار در محل» را انجام دهد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

اسپوتنیک از طریق رویترز

او همچنین گزارش‌های گروه‌های حقوق بشر مبنی بر ایجاد «اردوگاه‌هایی» که در آن صدها تن از فراریان روسی به زور در زیرزمین‌ها نگهداری می‌شوند را تکذیب کرد و مدعی شد که چنین گزارش‌هایی «جعلی» هستند.

ادعای بمب‌گذاری او در حالی مطرح شد که رهبر روسیه گزارش‌های مربوط به روحیه پایین‌تر در میان سربازان روسی که از جنگ نوپای او 9 ماه پس از شروع آن خسته شده بودند را نادیده گرفت. گزارش‌های بی‌شماری در هفته‌های اخیر مبنی بر فرار دسته جمعی سربازان از پایگاه‌های خود پس از نادیده گرفتن شکایات آنها از تجهیزات و تدارکات نامرغوب منتشر شده است. و افزایش اقوام سربازان که به طور علنی عملیات موسوم به “عملیات نظامی ویژه” را منفجر می‌کنند، حتی برخی از کارشناسان را بر آن داشته است که پیشنهاد کنند این می‌تواند نقطه عطفی برای یک جنگ داخلی تمام عیار باشد.

«چنین تهدیدی در حال افزایش است. چرا انکار می‌کنی؟»

هیچ مشکلی در زمینه فرار در منطقه وجود ندارد [special military operation]. حوادث جداگانه ای وجود داشت، اما در کل، چیزی شبیه به آن وجود ندارد. … آیا افرادی هستند که سمت خود را ترک کنند؟ بله، این اتفاق افتاده است. پوتین روز چهارشنبه در حین دیدار با اعضای شورای حقوق بشر این کشور ادعا کرد که این اتفاق کمتر و کمتر می شود.

عباس گالیاموف، سخنرانی نویس سابق پوتین، بامداد چهارشنبه با استناد به یک منبع ناشناس که به گفته وی اطلاعات «خودی» درباره کل ماجرا در اختیار دارد، این ادعای حیرت انگیز را در تلگرام مطرح کرد.

همانطور که از نام آن پیداست، این در مورد جستجوی زمین جدید برای رفتن به آن است در صورتی که در وطن کاملاً ناراحت کننده شود. اطرافیان رهبر این احتمال را رد نکرده اند که او در جنگ شکست بخورد، قدرت سلب شود و فوراً جایی را تخلیه کند.»

به گفته پوتین، با این حال، همه چیز خوب است.

یکی از دستیاران سابق رئیس جمهور روسیه مدعی شده است که ولادیمیر پوتین از روسیه و دوستانش در حال حاضر برنامه ای برای فرار از کشور دارند، پس از اینکه اوضاع به سمتی پیش رفت.

کانال تلگرامی Mozhem Obyasnit با استناد به دو منبع نزدیک به دولت ریاست جمهوری و یک منبع در روس نفت گزارش می دهد که مقامات عالی رتبه از قبل خرید املاک و مستغلات و کار برای دریافت حقوق اقامت در ونزوئلا را آغاز کرده اند. بر اساس این گزارش، افرادی که در دولت ریاست جمهوری و دولت روسیه پایین تر از قطب اصلی هستند، به دنبال اقامت در اکوادور، پاراگوئه و آرژانتین هستند.

این منبع با مقایسه مخفیگاه احتمالی کرملین با پیست اسکی معروف آلپ فرانسه گفت: جزیره مارگاریتا در ونزوئلا کورشول محلی آنهاست.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

حلقه درونی پوتین گالیاموف گفت که ابتدا طرحی را برای تخلیه به چین در نظر گرفت، اما بعداً بهتر فکر کرد، زیرا از ترس احتمال “همکاری” چینی ها بسیار اندک بود، به خصوص که آنها “بازنده ها” را تحقیر می کنند. او گفت که اکنون تمرکز بر روی آرژانتین یا ونزوئلا متمرکز شده است و ایگور سچین، متحد پوتین در حال حاضر بر طرح تخلیه برای کشور دوم نظارت دارد.

به گفته گالیاموف، طرح تخلیه در بهار آغاز شد، زمانی که به طور غیررسمی “کشتی نوح” نامگذاری شد.

گالیاموف با اذعان به اینکه جزئیات بیشتری ندارد، گفت که واقعیت محض یک طرح تخلیه «برای درک کافی است» که «وقتی می‌گویند «همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود»، ارزش این را دارد که بپرسیم کدام یک. به نظر می رسد آنها بیش از یک طرح دارند.»

به ویژه، به نقل از یک منبع، مقامات روسی اموالی را در جزیره مارگاریتا ونزوئلا ربوده اند، جایی که مطمئن هستند از استرداد در امان خواهند بود.

نشت انفجاری «دستور قفل ریاست جمهوری» کرملین را خراب کرد

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

پوتین با هشدار به اینکه جنگ احتمالا یک “فرآیند طولانی” خواهد بود، از تصرف سرزمین های جدید اوکراین استقبال کرد (در حالی که اشاره نکرد که اوکراین قبلاً برخی از آنها را پس گرفته است) و چشم انداز شومی را در مورد چشم انداز یک کشور ارائه کرد. جنگ هسته ای.

اسپوتنیک از طریق رویترز