مت گاتز به تاکر کارلسون می‌گوید که حمایت از زلنسکی به سبک کره شمالی است.

اخبار فاکس

کارسلون که عادت کرده است به لباس رهبر دوران جنگ چنگ بزند، لحن مصاحبه را با گفتن اینکه کاری که گاتز انجام داده است به عنوان یک “جنایت فکری” تلقی می شود – به گونه ای که گویی به اندازه کافی به آن اشاره نشده است. رمان 1984 در این اواخر.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مت گاتز، نماینده جمهوریخواه کنگره فلوریدا، روز پنجشنبه تاکید کرد که اگر به اکثریت قریب به اتفاق همکارانش در ایستادن و تشویق ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین قبل از سخنرانی او در برابر قانونگذاران روز چهارشنبه، می‌پیوندد، این یک اقدام “به سبک کره شمالی” بود.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

گاتز با اشاره به خطی در سخنرانی رئیس جمهور سابق در سال 2019 ادامه داد: «اکنون، وقتی پرزیدنت ترامپ گفت که آمریکا هرگز کشوری سوسیالیستی نخواهد بود، دیدید که دموکرات ها روی دستان خود نشسته اند. اما وقتی می گوییم نباید مبالغ بی پایان پول را به این مکان بفرستید که در آن مرگ و درگیری را تشدید می کنیم، مثل این است که ما خائن به جنبش هستیم زیرا من و لورن بوبرت در نوعی از شمال ایستاده ایم. اجرای به سبک کره ای.”

گاتز مصاحبه را با چیزی که فکر می کرد زنگ خطری بود، بسته بود، زیرا زلنسکی پرچم اوکراین را با امضای سربازان خط مقدم برافراشته بود. گاتز گفت: «حداقل پرچمی را پیدا کردیم که دموکرات‌ها مایل بودند روی آن در کنگره ایالات متحده بایستند.»

اخبار فاکس

«این مرد هیچ ربطی به کشور ما ندارد. آنچه را که می تواند بدست آورد. من آن را دریافت می کنم. کارلسون گفت: من حتی از دست او عصبانی نیستم. من از مردمی عصبانی هستم که به طور غریزی در مقابل یک خارجی بداخلاق سر تعظیم فرود می آورند که پولی را که ما نداریم طلب می کند.

کارلسون از جایی شروع کرد که داستان «اول آمریکا» گاتز متوقف شد و از درخواست‌های زلنکی برای کمک انتقاد کرد.

با حضور در برنامه تاکر کارلسون، این نماینده جناح راست به عنوان «یکی از معدود» قانون‌گذارانی معرفی شد که «قوانین را رعایت نکردند و چون یک رهبر خارجی با لباس گرمکن برای کشورمان سخنرانی می‌کردند، ایستادند و مانند مهر کف زدند». نماینده لورن بوبرت (R-CO) نیز در کنار گاتز نشسته بود، در حالی که سناتور جاش هاولی (R-MO) به طور کلی از این رویداد صرف نظر کرد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

مجری فاکس نیوز با حیثیتی پرسید: «تو چقدر پوتین را دوست داری که دیشب تشویقش نکردی». (خود کارلسون یک بار گفته بود که در بحبوحه تنش‌های روسیه با اوکراین ریشه‌دار است – اظهار نظری که او بعداً ادعا کرد یک شوخی بود.)

گیتز گفت: «من هیچ ابایی ندارم که بیرون بروم و از یک رهبر خارجی از یک کشور فاسد تاریخی که بیش از صد میلیارد دلاری را که کنگره برای آنها ارسال کرده است التماس کنم.» اوایل روز پنجشنبه، سنا لایحه ای را تصویب کرد که شامل حدود 50 میلیارد دلار کمک به کشور می شد.