مامان می‌گوید که امیدوار است کودک نوپا زنده بماند، زیرا پلیس در جستجوی جسد است

هدلی گفت که پلیس شواهدی در اختیار دارد که باعث جستجوی محل دفن زباله شده است، اگرچه او از بیان این موضوع خودداری کرد.

ساوانا، گا. (AP) – مادر یک کودک نوپا ناپدید شده جورجیا که توسط پلیس گمان می رود مرده است، روز دوشنبه گفت که او همچنان امیدوار است که پسرش “شاد و زنده” پیدا شود، زیرا محققان در حال جستجو در محل دفن زباله برای بقایای کودک هستند.

سیمون اصرار داشت که امیدش را از دست نداده است که پسرش هنوز زنده است.

او در حالی با ایستگاه تلویزیونی صحبت کرد که ماموران پلیس و اف بی آی از روز دوشنبه در جستجوی بقایای پسرک، سطل زباله را در محل دفن زباله در آن نزدیکی غربال کردند. جف هدلی، رئیس پلیس شهرستان چاتم هفته گذشته به خبرنگاران گفت که پلیس معتقد است جسد کودک در سطل زباله ای که بعداً در محل دفن زباله تخلیه شد، انداخته شده است.

پس از اینکه پلیس روزها را صرف جستجوی خانه و محله اطراف کرد، هدلی گفت که بازرسان معتقدند کودک مرده است. او همچنین از سیمون به عنوان تنها مظنون پلیس نام برد، اگرچه از بیان اینکه پلیس چه مدرکی برای حمایت از ظن خود دارد، خودداری کرد.

سیمون در این پرونده دستگیر یا متهم نشده است.

او گفت: “من فرار نمی کنم و پنهان نمی شوم.” و اگر چیزی پیش بیاید که من مقصر باشم، خودم را به آن پاسگاه پلیس خواهم برد.»

ما می خواهیم که او در آغوش ما باشد و ما را در آغوش بگیرد. این چیزی است که ما می‌خواهیم.» او گفت: «ما فقط امیدواریم که او در خانه کسی باشد و آنها به او غذا می‌دهند و شاید بچه‌دار می‌خواستند یا نمی‌توانستند بچه‌دار شوند. شاید فکر می‌کردند که ناجی او هستند. بهترین امید در این مرحله.»



منبع

سیمون به WTOC-TV گفت: «ما هم مثل بقیه در بلاتکلیفی هستیم. ما هر روز اینجا می‌نشینیم و منتظر جواب هستیم.»

رئیس پلیس سه شنبه گذشته گفت: “من کاملاً اعتقاد دارم که بقایای او را اینجا در محل دفن زباله پیدا خواهیم کرد.”

نزدیک به سه هفته از زمانی که لیلانی سایمون با پلیس تماس گرفت و گزارش داد که پسرش، کوئینتون سایمون 20 ماهه، در خانه خود در خارج از ساوانا گم شده است، می گذرد. اگرچه پلیس او را به عنوان مظنون مرگ و ناپدید شدن پسرش معرفی کرده است، مادر پسر گفت که نمی داند چه اتفاقی برای او افتاده است.