مارکو روبیو کانواسر، یک برتری طلب بدنام سفیدپوستان، در منطقه میامی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

گزارش پلیس به دست آمده توسط میامی نیو تایمز تأیید می کند که یک مرد در این حمله دستگیر شده است: خاویر ژسوس لوپز 22 ساله، که “گذشته ای خشونت آمیز دارد و به دلیل جرم و جنایت آزاد شده است.” به گزارش خبرنگار NBC News مارک کاپوتو گزارش پلیس می گوید ظاهراً لوپز به مونزون گفته است: “شما نمی توانید از اینجا عبور کنید. این محله من است، قبل از اینکه او را به زمین بکوبم. اما این گزارش “به اختلاف سیاسی اشاره نمی کند، و همچنین نشان نمی دهد که لوپز مونزون را هدف قرار داده است، زیرا مونزون یک جمهوری خواه است.” زمان جدید. همانطور که روبیو در توییت غیرانسانی خود ادعا کرد، این گزارش همچنین نشان نمی‌دهد که مونزون توسط “چهار حیوان” مورد حمله قرار گرفته است، اگرچه پلیس به CBS گفته است که به دنبال گفتگو با “دو فرد احتمالی دیگر” است.

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.





منبع

بیشتر از ایزابل

من بلافاصله بوی موش را حس کرد، به ویژه با توجه به اینکه هیاله، فلوریدا – جایی که حادثه رخ داد – یک پایگاه جمهوری خواهان است. با گذشت روز، به طور فزاینده ای مشخص می شود که داستان آن طور که روبیو گفته بود اتفاق نیفتاد. اولاً، قربانی مورد بحث به عنوان کریستوفر مونزون، یک برتری طلب سفیدپوست با نام مستعار “کنفدراسیون کوبایی” که در تظاهرات نئونازی ها در شارلوتسویل، ویرجینیا شرکت کرد، دارای سابقه خشونت است و عمیقا درگیر سیاست جمهوری خواهان میامی است، شناسایی شده است.

قطعاً عجیب است که یک سناتور آمریکایی قبل از اینکه اخبار محلی یا پلیس کلمه‌ای در مورد آن بیان کنند، داستانی را توییت کند و به راحتی این واقعیت را نادیده بگیرد که قربانی خودش سابقه ارتکاب خشونت‌های برتری طلبانه سفیدپوستان را داشته است.

عکس: گتی ایماژ/مارکو روبیو، توییتر

این تقریباً شبیه حرکت ناامیدانه یک سیاستمدار است که حریف دموکراتش در مناظره هفته گذشته با او زمین را پاک کرد. اگر یکی از طرفداران برتری‌طلب سفیدپوست در حین رقابت در انتخابات مجلس سنا، تی‌شرتی به تن داشت که نام من روی آن بود، مطمئن نیستم که آن حادثه را در دفاع از او پخش می‌کردم و روی همه افراد حساب می‌کردم تا جزئیات کوچکی را درباره چه کسی پنهان کنند. مرد در واقع هست

برای خبرنامه Jezabel ثبت نام کنید. برای آخرین اخبار، فیس بوک، توییتر و اینستاگرام

البته سناتور تد کروز (تگزاس) و دیگران به سرعت به این داستان پرداختند و آن را دوباره به اشتراک گذاشتند تا دلیلی بر این باشد که دموکرات‌های «مدارا» با وجود فقدان گزارش‌های پلیس یا اخبار محلی، در نهایت آنقدرها مدارا نمی‌کنند. تایید جزئیات

عکس: گتی ایماژ/مارکو روبیو، توییتر

اگر مارکو روبیو یا اساساً هر جمهوری‌خواه برجسته‌ای را در توییتر دنبال می‌کنید، احتمالاً داستانی را دیده‌اید که سناتور فلوریدا صبح دوشنبه در توییتی درباره ضرب و شتم یکی از کاوشگرانش توسط چهار مرد که «به او گفتند جمهوری‌خواهان اجازه ورود به همسایگی‌شان را ندارند» را دیدید. روبیو عکس های وحشتناک آمبولانس را به این توییت پیوست:

ادامه مطلب