مالیات های ترامپ بهترین مورد برای زندانی کردن او است

اجازه ندهید بدبینان که اطلاعات کمی در مورد سیستم مالیاتی ما دارند شما را فریب دهند و فکر کنید در شش سال مالیات های دونالد ترامپ که روز جمعه توسط کمیته راه و روش مجلس نمایندگان منتشر شد، هیچ چیز جدید یا مهمی وجود نداشت.

ترامپ همچنین بخشی از سیستم مالیاتی را کاهش داد و 2.8 میلیون دلار از حداقل مالیات جایگزین یا AMT سود به دست آورد.

دلیل ناشناخته‌ای که IRS به ندرت شخصی مانند ترامپ را حسابرسی می‌کند، حتی اگر نشانه‌هایی از کلاهبرداری وقیحانه وجود داشته باشد، این است که اگر حسابرسی فوراً هیچ درآمدی ایجاد نکند، در گزارش عملکرد IRS بد به نظر می‌رسد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

کنگره همچنین باید کسر کسب و کار را محدود کند، به طوری که هرکسی که درآمد مثبت از دستمزد، سود سهام، سود سرمایه و سود دارد، باید مالیات قابل توجهی بر جریان پول خود بپردازد.

اصلاح عالی دیگر، علنی کردن اظهارنامه مالیاتی اعضای کابینه، قضات فدرال، سناتورها و نمایندگان است. مطمئناً افراد نادرست را از تلاش برای تصدی پست منصرف می کند، که این یک سیاست خوب است.

همانطور که تجزیه و تحلیل کارکنان کنگره هفته گذشته نشان داد، او 15.9 میلیون دلار به عنوان حداقل مالیات جایگزین پرداخت کرد، در حالی که 18.7 میلیون دلار بازپرداخت در سال 2015 تا 2020 جمع آوری کرد. هیچ کس نباید بتواند مالیات را به یک مرکز سود تبدیل کند، اما همانطور که در کتابم نشان دادم افراد ثروتمند و شرکت های بزرگ همیشه این کار را انجام می دهند. کاملا قانونی.

کنگره همچنین می تواند قانونی را تصویب کند که تمام یافته های حسابرسی ریاست جمهوری را علنی کند. این امر به جز بی شرمانه ترین تقلب های مالیاتی در میان نامزدهای ریاست جمهوری، از همه آنها جلوگیری می کند.

یک تغییر ساده در نحوه اندازه‌گیری عملکرد حسابرسی توسط IRS به این رویه پایان می‌دهد که طرح‌های پیچیده تقلب مالیاتی چند ساله را ممکن می‌سازد.

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/گتی

اظهارنامه‌های مالیاتی ترامپ همچنین تاکید می‌کند که کنگره باید قانونی را تصویب کند که به IRS دستور می‌دهد سال‌های مالیات بر درآمد را برای هر نامزد ریاست‌جمهوری که آستانه پایینی را کسب کند – مثلاً برنده شدن در دو انتخابات مقدماتی یا نامزد شدن توسط یک حزب سیاسی – عمومی کند.

کنگره نمی تواند هیچ نامزدی را ملزم به افشا کند، زیرا تنها شرایط واجد شرایط قانون اساسی داشتن یک شهروند 35 ساله یا بالاتر است. اما هیچ چیز افشای اظهارنامه مالیاتی بر اساس معیارهای عینی مانند نامزدی حزب برای ریاست جمهوری را منع نمی کند.

البته، اگر به IRS پول بیشتری برای شکار کلاهبرداران مالیاتی ثروتمند داده شود، به جای افراد فقیر شاغل با فرزندانی که برای اعتبار مالیات بر درآمد کسب شده درخواست می کنند، می توانیم جلوی بسیاری از تقلب های مالیاتی در سطح بالا را بگیریم. اما از آنجایی که ثروتمندان از طبقه اهداکنندگان سیاسی نیز هستند، انتظار نداشته باشید که کنگره کار زیادی انجام دهد تا زمانی که رای دهندگان به وضوح سیاستمدارانی را که امکان تقلب مالیاتی توسط صاحبان کسب و کار ثروتمند را فراهم می کنند، بیرون کنند.

این به دلیل قانونی در سال 1992 است که ترامپ پس از امضای قانون 1986 رئیس جمهور رونالد ریگان که در آن بازپرداخت آبدار AMT به برخی از سرمایه گذاران املاک و مستغلات ممنوع شد، با موفقیت در کنگره برای بازگرداندن آن لابی کرد.

این باعث می شود که احتمال محکومیت در حدود 1 در 275000 مالیات دهندگان باشد. اما شانس برای صاحبان کسب و کار بسیار بهتر است (که کمتر بگوییم)، زیرا اکثر افرادی که در جرایم مالیاتی محکوم می شوند، فروشندگان مواد مخدر، سیاستمدارانی هستند که رشوه می گیرند، یا افرادی که رشوه می دهند.

بله، کمیسیون‌های دیگر در اوایل ریاست‌جمهوری ترامپ مشغول کار بودند. اما من معتقدم رتیگ و منوچین سوگند ریاست جمهوری خود را با عدم اطمینان از ممیزی ترامپ نقض کردند – به جز بررسی تاخیری و بسیار محدود بازگشت یک ساله.

رای دهندگان باید از نمایندگان خود بپرسند که آیا با ریگان مقدس سیاسی – یا ترامپ رسوا شده و لطف مالیاتی خود تنظیم شده او هستند.

از سال 1987، ده‌ها میلیون آمریکایی AMT پرداخت کرده‌اند، که اکثراً زوج‌های متاهل با فرزندان صاحب خانه هستند. برخی به این دلیل پرداخت کردند که مبالغ هنگفتی را صرف هزینه های پزشکی کردند تا جان یکی از اعضای خانواده را نجات دهند.

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/گتی

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

مگر اینکه ترامپ بتواند سوابقی تهیه کند که نشان دهد هزینه ها واقعی هستند و استانداردهای دیگر را برای کسر کردن آن رعایت می کنند، این تقلب است. اینکه ترامپ 26 بار به عنوان یک نامزد و به عنوان رئیس جمهور این کار را انجام داد، شواهد قدرتمندی است که نشان می دهد او واجد شرایط پیگرد قانونی توسط دولت فدرال و ایالت نیویورک به دلیل تقلب مالیاتی جنایی است.

در مورد پرهیز بدنام او از حسابرسی، چگونه ترامپ آنچه را که بایدن، اوباما و هر رئیس‌جمهور دیگری که به اواخر دهه 1970 برمی‌گردد، رد کرد؟ آسان. ترامپ هم چارلز رتیگ، کمیسر IRS و هم رئیسش، وزیر خزانه داری استیو منوچین را منصوب کرد.

حتی 500 خانوار از 25000 خانواری که درآمدی بالغ بر 10 میلیون دلار یا بیشتر را در سال 2019 گزارش کرده بودند، حسابرسی نشد. این 2 درصد است – فقط 1 در 50. فقط 66 ممیزی تکمیل شد.

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

افرادی مانند ترامپ که از منابع قانونی درآمد کسب می کنند، می توانند در اظهارنامه مالیاتی خود دیوانه وار تقلب کنند و تقریباً هیچ ترسی ندارند. به این دلیل که کمتر از 600 نفر در تمام سطوح درآمدی در یک سال معمولی به جرم تقلب مالیاتی محکوم می شوند.

برخلاف آن خانواده های آمریکایی، ترامپ AMT خود را بازپرداخت می کند.

این همان کاری است که حداقل مالیات در سال 1969 انجام داد – قبل از اینکه تقریباً دو دهه بعد لغو شود. حداقل مالیات محدود می کرد که چه تعداد معافیت های مالیاتی باطنی را می توان یکی روی دیگری جمع کرد تا زمانی که چیزی برای مالیات باقی نماند. پس از آنکه آمریکایی‌های خشمگین در سال 1969 نامه‌های بیشتری در مورد شکایت از غیرمالیات‌دهنده‌های ثروتمند نوشتند تا از جنگ ویتنام، کنگره به سرعت قانون حداقل مالیات را تصویب کرد.

با نگاهی به آینده، کنگره باید قانونی را تصویب کند که جریمه های جدی و شاید حتی زندان برای هر کمیسر IRS یا وزیر خزانه داری که هر گونه اظهارنامه مالیاتی ریاست جمهوری تحت نظارت او به سرعت و به طور کامل بررسی نمی شود، وضع کند.

مالک کسب و کار ثروتمندی را در نظر بگیرید که کسورات را جعل می کند اما در سال حسابرسی شده هنوز مالیات صفر بدهکار است، حتی اگر این کسورات رد شود. این به معنای حسابرسی است که هیچ درآمد مالیاتی ایجاد نمی کند. این همان کاری است که ترامپ ظاهراً در 26 پرونده مالکیت انفرادی یا جدول C در شش سال اظهارنامه مالیاتی منتشر شده انجام داده است.

به هر حال، AMT آنها برای تأمین مالی کاهش نرخ مالیات برای افرادی مانند دونالد ترامپ تحت قانون مالیاتی جورج دبلیو بوش در سال 2001 استفاده شد. بهش فکر کن. کنگره ما برای کمک به ثروتمندان از بیماران مالیات می گیرد.

انکار کسورات فوری ممکن است به معنای مالیات بیشتر در سال‌های آینده باشد، اما روشی که IRS عملکرد حسابرسی را اندازه‌گیری می‌کند، مالیات‌های آتی را در نظر نمی‌گیرد. در نتیجه، بسیاری از ممیزان شاغل و بازنشسته IRS طی سال‌ها به من گفته‌اند، IRS معمولاً تصمیم می‌گیرد سایر پرونده‌هایی را که احتمال بیشتری برای ایجاد مالیات دارند، بررسی کند، و اجازه می‌دهد تقلب‌های مالیاتی چند ساله از بین بروند.

در واقع، حتی اگر برخی از آن‌ها قبلاً توسط کمیته مورد آزار و اذیت قرار گرفته باشند، این اطلاعات حاوی اطلاعاتی است که بر کیف پول شما تأثیر می‌گذارد – از جمله شواهد قوی مبنی بر فرار مالیاتی جنایی.

مردم قدرت دریافت قوانین مالیاتی بهتر و اجرای بهتر مالیاتی را دارند، اما باید عمل کنند. گاهی اوقات، عمل به سادگی نوشتن نامه است.

از جمله، اظهارنامه های مالیاتی ترامپ دلیل محکمی برای بازگرداندن قانونی است که تا سال 1924 همه اظهارنامه های مالیات بر درآمد را عمومی می کرد. روزنامه‌ها در آن زمان فهرست‌های بلندی را منتشر کردند که درآمد و مالیات پرداختی ثروتمندترین آمریکایی‌ها را نشان می‌داد.

رتیگ در حال حاضر بیرون است، اما باید اخراج می شد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

IRS، همانطور که توسط کنگره تامین مالی می شود، بسیار بیشتر از 24457 خانوار با درآمد 10 میلیون دلاری و بالاتر در سال 2019 برای حسابرسی افراد فقیر شاغل هزینه کرد. اما از IRS عصبانی نشوید. آنها فقط پلیس مالیات هستند و طبق دستور کنگره قانون را اجرا می کنند. اگر کنگره به IRS بگوید که روی تقلب مالیاتی با درآمد بالا تمرکز کند، این کار را انجام خواهد داد.

دانستن اینکه درآمد، کسورات و مالیات پرداختی شما در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، می تواند بسیار بیشتر از ممیزی ها، که به طور فزاینده نادر و سطحی می شوند، تشویق به پرداخت مالیات صادقانه کند.

شاید برجسته‌ترین اظهارنامه‌های مالیاتی این باشد که 26 تجارت ترامپ – یا کسب‌وکار خیالی – با درآمد صفر و صدها هزار دلار کسر مالیات برای هزینه‌ها را شامل می‌شود.

مراقب باشید تا ببینید که آیا مریک گارلند، دادستان کل ایالت نیویورک، لتیسیا جیمز، دادستان کل ایالت نیویورک، یا آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن، پیگیر چیزی هستند که به نظر من شبیه یک پیگرد قانونی است یا اینکه به رفتار غیرقانونی ترامپ ادامه می دهند.