ایلان ماسک سرایداران توییتر را اخراج کرد و طبق گزارش ها کارکنان را مجبور به آوردن دستمال توالت شخصی کرد

دفتر مرکزی توییتر در سانفرانسیسکو – و دفتر این شرکت در سیاتل – در حال تکمیل شدن هستند بدبو و زشت پس از اینکه ماسک به خود می بالید که “هزینه ها را دیوانه وار کاهش می دهد.”

به گزارش تایمز، در حالی که کاهش سرایداری ممکن است در حال حاضر به شدت بر کارگران باقی مانده تأثیر بگذارد، ماسک همچنین سرورهایی را که یک مرکز داده مهم در ساکرامنتو را اداره می کنند، تعطیل کرده است. توئیتر همچنین به سادگی پرداخت میلیون ها دلار اجاره و خدمات مختلف را متوقف کرده است.

اما روبات ها هنوز ظاهر نشده اند.

یک سرایدار که به بی‌بی‌سی گفت که به مدت 10 سال در توییتر کار کرده است، گفت که تیم ماسک به او گفته بود که در نهایت شغل او وجود نخواهد داشت زیرا روبات‌ها جایگزین تمیزکننده‌های انسانی خواهند شد.

نیویورک تایمز روز پنجشنبه گزارش داد: «بوی باقی مانده مواد غذایی و بوی بدن روی زمین‌ها نشسته است… حمام‌ها کثیف شده‌اند» و با رفتن سرایداران، برخی «کارگران به آوردن رول‌های دستمال توالت خود از خانه متوسل شده‌اند». ، با استناد به حساب های کارمندان.

ماسک ظاهراً مجبور شد برای نجات عملیات در حال مبارزه، اقدامات شدیدی انجام دهد. او در گفتگوی 20 دسامبر در توییتر اسپیس این شرکت را اینگونه توصیف کرد: «اصولاً… هواپیمایی که با سرعت زیاد به سمت زمین حرکت می کند و موتورها آتش می گیرند و کنترل ها کار نمی کنند.»

مربوط…





منبع

کارگران اکنون در دو طبقه در دفتر مرکزی توییتر گیر کرده‌اند، زیرا چهار طبقه دیگر تعطیل شده‌اند و غذای کپک‌زده کمکی نمی‌کند.

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، در حال کاهش هزینه‌های شرکت جدید خود است، حتی سرایداران را اخراج می‌کند، که ظاهراً برخی از کارکنان را مجبور می‌کند دستمال توالت خود را بیاورند.

NBC News گزارش داد که ماسک به طور ناگهانی خدمات سرایداری را در اوایل ماه جاری در دفتر مرکزی لغو کرد. سرایداران گفتند که تنها هفته‌ها قبل از تعطیلات، پس از اینکه به دنبال دستمزد بهتر بودند، بدون هیچ هشداری قفل شدند و شرکت قرارداد نظافت را فسخ کرد.