قرعه کشی 1.3 میلیارد دلاری لاتاری پاوربال به تعویق افتاد

DES MOINES، آیووا (AP) – برگزارکنندگان بازی گفتند که قرعه کشی پاوربال که برای شنبه شب برنامه ریزی شده بود برای تکمیل مراحل لازم قبل از اعلام اعداد به تعویق افتاده است.

پاوربال در بیانیه ای گفت، قرعه کشی بازی، شامل جکپات تخمینی 1.3 میلیارد دلاری، به تعویق افتاد تا یکی از برگزارکنندگان بتواند مراحل لازم را قبل از اعلام اعداد برنامه ریزی شده در ساعت 10:59 شب به وقت شرقی انجام دهد.

در بیانیه آمده است: «قوانین بازی پاوربال ایجاب می کند که هر بلیت فروخته شده در سراسر کشور با دو سیستم کامپیوتری مختلف قبل از قرعه کشی اعداد برنده بررسی و تأیید شود. این کار برای اطمینان از اینکه هر بلیط فروخته شده برای قرعه کشی پاوربال حساب شده است و شانس مساوی برای برنده شدن دارد، انجام می شود. امشب، ما یک حوزه قضایی داریم که برای تکمیل مراحل پیش قرعه کشی به زمان بیشتری نیاز دارد.

سخنگوی انجمن لاتاری چند ایالتی در ایمیلی به آسوشیتدپرس گفت که تخمینی برای مدت تاخیر ندارد.

جکپات روز شنبه به عنوان هشتمین رتبه بزرگ در تاریخ لاتاری ایالات متحده است و شانس طولانی برنده شدن 1 در 292.2 میلیون است. برندگان جایزه بزرگ تقریباً همیشه یک پرداخت نقدی را انتخاب می کنند که برای قرعه کشی شنبه شب 608.9 میلیون دلار تخمین زده می شود.

پاوربال در 45 ایالت به اضافه واشنگتن، دی سی، پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات متحده بازی می شود.

منبع