قانونگذاران اورگان اتهام قلدری علیه نامزد دولتی را می شنوند

هرناندز گفت: “من هنوز در حال بهبودی از PTSD و سایر آسیب های ناشی از تجربه قانونی خود با تینا هستم.”

پس از جلسه استماع چهارشنبه، کمپین کوتک از اظهار نظر بیشتر برای خبرنگاران خودداری کرد.

هرناندز به کمیته گفت که کوتک با عصبانیت لایحه خود را برای ارائه گواهینامه رانندگی به اهالی اورگان که به طور غیرقانونی وارد ایالات متحده شده اند تهدید کرده است، مگر اینکه از لایحه دیگری برای کاهش مزایای بازنشستگی برای کارمندان دولتی ایالت حمایت کند – اقدامی که در نهایت با کمترین حاشیه تصویب شد.

در پیامی در 3 اکتبر به کمیته، کوتک گفت که این گزارش “خیلی دیر شده است، اما من از این نتیجه گیری واضح که اینها اتهامات بی اساس بوده اند، راضی هستم.”

او از کمیته خواست تا یافته های بازپرس مستقل را تایید کند.

کلم گفت: «این پروژه باید توسط فرماندار بعدی مجوز بگیرد. من نمی‌خواهم مشارکت من (در تحقیقات کوتک) به آن پروژه آسیب برساند.»



منبع

«من فکر می‌کنم از میان همه چیزهای بهم ریخته‌ای که سخنران گفت و انجام داد، یکی از مواردی که از خط گذشت زمانی است که او زندگی سیاسی من را تهدید می‌کند و مطمئن می‌شود که در انتخابات بعدی خود شکست می‌خورم. هرناندز گفت: او این را با عصبانیت گفت. او گفت که از اختلال استرس پس از سانحه رنج می برد.

کلم که مانند هرناندز یک دموکرات است، گفت که ماه‌ها پیش از هیلی درخواست کرده بود تا تحقیقات خود را تکمیل کند، زیرا او نمی‌خواست این کار بر انتخابات تأثیر بگذارد.

ملیسا هیلی، بازپرس، وکیل یک شرکت پورتلند، در پیش نویس گزارش خود نوشت: «شواهد برای اثبات شکایت هرناندز کافی نیست.

این جلسه، که از راه دور از طریق ویدئو برگزار شد، احساسی بود، و یکی دیگر از قانونگذاران سابق شهادت داد که شاکی، نماینده سابق دیگو هرناندز، اخیراً تلاش کرد خود را بکشد.

کمیته رفتار مجلس نمایندگان باید جلسه دیگری را برای تصمیم گیری در مورد پذیرش گزارش هیلی یا اقدام علیه کوتک تعیین کند.

کلم گفت که از شهادت دادن عصبی است زیرا از قصاص کوتک می ترسید. او از کره جنوبی شهادت داد و گفت که در حال کار بر روی پروژه ای است که می تواند هزاران شغل در اورگان ایجاد کند، ظاهراً به برنامه هایی برای ساخت یک ترمینال کانتینری کشتیرانی در بندر کوس بی، جایی که کلم در آنجا بزرگ شده است اشاره می کند.

این درام در حالی اتفاق می‌افتد که کوتک، یک ترقی‌خواه پورتلند که طولانی‌ترین سخنران مجلس در تاریخ اورگان بود، در رقابت تنگاتنگی برای فرمانداری با کریستین درازان، نامزد جمهوری‌خواهان است. رقابت امسال در این ایالت آبی تنگ‌تر است، زیرا بتسی جانسون، نامزد غیروابسته، یک قانون‌گذار کهنه کار دموکرات، نیز در رای گیری حضور دارد.

کوتک در نامه خود گفت که شکایت هرناندز از او “تلاش آشکاری برای منحرف کردن مردم از رفتار مضر خود بود.”

طبق قوانین ایالتی، بررسی شکایت هرناندز قرار بود ظرف 84 روز به پایان برسد، اما بیش از یک سال طول کشید.

او از طریق گزارش خود هیلی را به تلاش برای عادی سازی رفتاری متهم کرد که در آن رهبران قانونگذار مجاز به استفاده از قلدری، تهدید، ارعاب، فریاد زدن و طغیان برای رسیدن به اهداف خود هستند.

سالم، اوره (AP) – یک قانونگذار سابق روز چهارشنبه به کمیته مجلس اورگان گفت که توسط تینا کوتک، رئیس وقت مجلس نمایندگان، نامزد دموکرات برای فرمانداری، مورد آزار و اذیت قرار گرفت تا جایی که از PTSD رنج می برد.

“هرزه. هرناندز این شکایت بی‌اساس را چند روز پس از اینکه یک بازپرس مستقل به این نتیجه رسید که او یک محیط کاری خصمانه برای زنان در کنگره ایالت اورگان ایجاد کرده است، مطرح کرد.» کوتک به کمیته نوشت.

هرناندز که زمانی یک ستاره جوان سیاسی در حال ظهور به حساب می آمد، در اوایل سال 2021 شکایتی را علیه کوتک تنظیم کرد و مدعی شد که او در طول جلسه قانونگذاری 2019 یک محیط کاری خصمانه برای او ایجاد کرده است. اما تحقیقات مستقلی که توسط یک وکیل خصوصی استخدام شده توسط قوه مقننه انجام شد، کوتک را تبرئه کرد.

کوتک، به نوبه خود، هرناندز را به انحراف متهم کرد.

نماینده سابق برایان کلم در حالی که سعی می کرد خود را جمع و جور کند، با وقفه گفت: «او با من تماس گرفت. “من به خانه اش رفتم. این حدود یک ماه پیش است. کمربندش شکسته بود. خوشبختانه کمربند پاره شد وگرنه اینجا نبود.”

هرناندز که نماینده محله‌های کارگری شرق پورتلند بود، در فوریه 2021، چند روز قبل از اینکه مجلس در مورد اخراج او رای‌گیری کند، اعلام کرد که استعفا می‌دهد. هیئتی از قانونگذاران تشخیص داده بودند که او یک محیط کاری خصمانه برای سه زن ایجاد کرده است.