قاضی ترامپ را به دلیل پست “نامناسب” در دادگاه تجاوز جنسی مورد تجاوز قرار داد

ترامپ، 76 ساله، گفته است که او با کارول در فروشگاه نبوده و هیچ سرنخی نداشت که او اولین بار در سال 2019 این داستان را در خاطرات و گزیده ای از مجله به طور عمومی پخش کرد.

او در پاییز گذشته در جریان بازجویی سوگند خورده در دادخواهی گفت: “من هیچ چیز در مورد این شغل آجیل نمی دانم.”

شکایت فدرال کارول به دنبال خسارات نامشخص و پس گرفتن اظهارات توهین آمیز وی است.

سپس، او مدعی است، ترامپ او را به دیوار کوبید، جوراب شلواری او را پایین کشید و در حالی که با او مبارزه می کرد، به او تجاوز کرد. او گفته است که در نهایت او را به زانو درآورده و فرار کرده است.

او گفت که این یک “اتهام نادرست است – هرگز اتفاق نیفتاده، هرگز اتفاق نخواهد افتاد.”

نیویورک (AP) – قاضی روز چهارشنبه گفت، دونالد ترامپ اظهارات آنلاین “کاملا نامناسب” را در مورد محاکمه یک شکایت تجاوز جنسی علیه خود بیان کرد و به وکلای رئیس جمهور سابق هشدار داد که او ممکن است مشکلات حقوقی بیشتری را برای خود ایجاد کند.

کاپلان گفت: “امیدوارم شما موفق تر باشید” و افزود که ترامپ “ممکن است منبع جدیدی از مسئولیت بالقوه را دستکاری کند یا نکند.”

او گفته است که در عصر پنج شنبه بهاری نامشخص در سال 1996 با ترامپ در در گردان برگدورف گودمن برخورد کرده است. ترامپ یک شخصیت بزرگ املاک و مستغلات و شخصیت اجتماعی در نیویورک بود.

این شکایت بر اساس قانون نیویورک تنظیم شده است که به طور موقت به ادعاهای مربوط به سوء استفاده جنسی چند دهه به دادگاه مدنی اجازه می دهد. او هرگز اتهامات جنایی را دنبال نکرد.

وکلای کارول – که دعوای او شامل ادعاهایی است مبنی بر اینکه ترامپ قبلاً او را با نامیدن علنی پرونده او “تقلب”، “کلاهبرداری”، “دروغ” و “کلاهبرداری کامل” بدنام کرده است – به بیانیه جدید او به قاضی لوئیس کاپلان اشاره کردند. او راضی نبود

او در ادامه وکیل کارول را “یک عامل سیاسی” خواند و به یک موضوع DNA اشاره کرد که قاضی حکم کرده است نمی تواند بخشی از پرونده باشد.

این محاکمه در حالی برگزار می‌شود که ترامپ دوباره به دنبال نامزدی جمهوری‌خواهان برای ریاست‌جمهوری است و هفته‌ها پس از اعتراف او به اتهامات جنایی غیرمرتبط که شامل پرداخت‌هایی برای ساکت کردن یک بازیگر پورن است که گفته بود با او رابطه جنسی داشته، بی‌گناه است.

جو تاکوپینا، وکیل ترامپ خاطرنشان کرد که به اعضای هیئت منصفه گفته می شود که هیچ خبری یا تفسیر آنلاین درباره این پرونده را دنبال نکنند. اما او گفت که از ترامپ می‌خواهد “از هرگونه پست بیشتر در مورد این پرونده خودداری کند.”

او گفته است که از او در مورد انتخاب یک هدیه برای یک زن راهنمایی خواسته است، و او با تصور اینکه این تجربه خنده دار خواهد بود، ادامه داد. به گفته کارول، آنها به یک بخش لباس زیر ختم شدند، با یکدیگر شوخی کردند که چه کسی باید لباس بدن بپوشد و به یک اتاق رختکن رفتند.

“این یک داستان جعلی و دروغ است – شکار جادوگر!” ترامپ در پست اجتماعی حقیقت خود نوشت.

قاضی گفت: «آنچه که به نظر می‌رسد این است که موکل شما اساساً تلاش می‌کند، مطمئناً، با مردم نقل‌قول خود صحبت کند، اما نگران‌کننده‌تر، هیئت منصفه در این پرونده در مورد مواردی است که صحبتی در مورد آنها وجود ندارد. وکلای ترامپ او پست ترامپ را “یک بیانیه عمومی که در ظاهر کاملاً نامناسب به نظر می رسد” خواند.

آسوشیتدپرس معمولاً از افرادی که می‌گویند مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند نام نمی‌برد، مگر اینکه به صورت علنی مطرح کنند، همانطور که کارول انجام داده است.



منبع

کارول 79 ساله ممکن است به محض روز چهارشنبه شهادت دهد.

این مبادله یک روز پس از محاکمه برای تصمیم گیری درباره اتهامات E. Jean Carroll آغاز شد. در حالی که دادگاه قرار بود روز چهارشنبه آغاز شود، ترامپ – که تاکنون در آن شرکت نکرده است – در پلتفرم رسانه های اجتماعی خود پست کرد که این پرونده “یک کلاهبرداری ساختگی” است.