جن لاندون، ستاره «Yellowstone» می‌گوید دوش قابل حمل خود را برای صحنه‌برداری می‌آورد، زیرا در طول روز در حین فیلمبرداری «پوی گاو» را پوشانده است.

این بازیگر که دختر «بونانزا» و ستاره «خانه کوچک در دشت» مایکل لاندون است، افزود که او در واقع با دوش قابل حمل خودش سفر می‌کند تا بتواند در هر جایی آبکشی کند.

کلسی آسبیل در نقش مونیکا داتون در فصل پنجم

او گفت: «این روزهای سختی است و به این دلیل که او واقعاً آن را پشت سر می گذارد.

این بازیگر گفت: روزهایی بود که به معنای واقعی کلمه از سر تا پای ما غرق در گند بود.

لاندون گفت: “من با این وان که از آمازون خریدم سفر می کنم و شما حلقه را منفجر می کنید و می توانید آن را در یک دوش کوچک قرار دهید و در این وان خیس بنشینید.” “من باید هر شب در حمام باشم.”

Asbille و Perabo اضافه کردند که آنها نیز اغلب مجموعه را با “خاک و خون” در سراسر آنها ترک می کنند.

در همین حال، پرابو بازیگر سامر هیگینز نظرات آنها را تکرار کرد. او گفت: “من خون را با یک دستمال گرم پاک می کنم و به خانه می روم.”

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

جن لاندون در نقش تیتر در فیلم
  • آسبیل، بازیگر نقش مونیکا داتون، اضافه کرد که حتی برای او “معمولاً خاک و خون در میان است.”

    لاندون که نقش تیتر را بازی می‌کند، در گفتگو با People به عنوان بخشی از Beautiful Issue، که نقش تیتر را بازی می‌کند، تنها زن مزرعه‌داری که در مزرعه ساختگی کار می‌کند، گفت که در حین تیراندازی تمام روز خود را در گاو پو می‌بیند و به همین دلیل به خود زحمت نمی‌دهد. آرایش کن

    پرابو افزود که او قبل از رفتن به بیرون تمیز می کند “در صورتی که مجبور شوم توقف کنم و بنزین یا چیز دیگری بگیرم.”

    کلسی آسبیل در نقش مونیکا داتون در فصل پنجم «یلواستون».شبکه پارامونت

    او گفت: «توضیح دادن در شهر کوچکی که ما در آن کار می کنیم، سخت است، اگر صورت شما غرق در خون باشد، یکی از آن بچه ها از شما می پرسد که آیا به کمک نیاز دارید یا خیر.