فاکس نیوز از لارا ترامپ جدا شد

واشنگتن پست گزارش داد، یک منبع آگاه از وضعیت گفت که این تصمیم صرفاً از ممنوعیت فعالیت سیاسی این شبکه ناشی شده است.

لارا ترامپ پس از اعلام نامزدی دیگرش برای کاخ سفید در ماه گذشته، در فاکس نیوز بیکار شد.

لارا ترامپ زمانی که به عنوان مشارکت کننده به مجلس پیوست، در فکر نامزدی در سنا در کارولینای شمالی بود و ظاهراً در صورت انجام این کار باید به سمت خود پایان می داد. مشخص نیست که آیا او نقشی در مبارزات انتخاباتی ترامپ در سال 2024 دارد یا خیر.

این اقدام پس از گزارش‌هایی صورت گرفت که روپرت مرداک، غول رسانه‌ای، از پیشنهاد ترامپ در سال 2024 حمایت نخواهد کرد و در عوض به رقیب بالقوه‌اش برای نامزدی جمهوری‌خواهان، فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، روی آورد.

به گزارش لس آنجلس تایمز، این شبکه روز شنبه تایید کرد که راه خود را از لارا ترامپ، همسر اریک پسر دونالد ترامپ جدا کرده است. او سال گذشته پس از خدمت به عنوان جانشین کمپین ترامپ به عنوان یک مشارکت کننده با حقوق به این شبکه محافظه کار پیوست.

این ممنوعیت فرضی معمولاً برای کارشناسانی اعمال می شود که کمپین های خود را اعلام می کنند. به عنوان مثال، سال گذشته، فاکس نیوز پس از اعلام برنامه های خود برای نامزدی برای فرمانداری آرکانزاس، به قرارداد همکاری با سارا هاکبی سندرز، سخنگوی سابق کاخ سفید پایان داد. بن کارسون به طور مشابه در سال 2014 در حالی که در حال بررسی نامزدی ریاست جمهوری بود، به یک قرارداد مشارکتی پایان داد.

در گذشته، فاکس نیوز گفته بود که «هیچ استعدادی را برای شرکت در رویدادهای مبارزات انتخاباتی چشم پوشی نمی‌کند»، اگرچه در موارد متعددی که شان هانیتی از مرزهای کمپین ترامپ عبور کرد، اینطور به نظر می‌رسید.

در حالی که ترامپ هنوز متحدان زیادی در فاکس نیوز دارد، پوشش خبری رئیس جمهور سابق پس از انتخابات میان دوره ای در سراسر امپراتوری مرداک، از جمله در فاکس، وال استریت ژورنال و نیویورک پست چندان مطلوب نبود. هیئت تحریریه ژورنال او را “بزرگترین بازنده حزب جمهوری خواه” نامید.

مربوط…



منبع

یکی از نمایندگان این شبکه به تایمز گفت: “ما از کمک های ارزشمند لارا در برنامه های رسانه ای فاکس نیوز قدردانی می کنیم.”

پس از عملکرد ناامیدکننده حزب جمهوری‌خواه در انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر، و به‌ویژه نمایش ضعیف نامزدهای مورد حمایت ترامپ، امپراتوری محافظه‌کار رسانه‌ای مرداک به نظر می‌رسد که از نامزدی بعدی ترامپ برای کاخ سفید فاصله گرفته است.