جورج کلونی به کمک آمد و امل همسرش را از نقص احتمالی کمد لباس در فرش قرمز مرکز افتخارات کندی نجات داد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبعهمچنین افرادی که در این شب مورد تقدیر قرار گرفتند شامل امی گرانت خواننده و ترانه سرا، گلدیس نایت نوازنده، آهنگساز، رهبر ارکستر و مربی تانیا لئون و U2 بود که از اعضای گروه بونو، The Edge، آدام کلیتون و لری مولن جونیور تشکیل شده است.

کلونی در گفتگو با ABC News گفت: «وقتی در شهر کوچکی در کنتاکی بزرگ شدم، هرگز نمی‌توانستم تصور کنم که روزی همان کسی باشم که در بالکن مرکز افتخاری کندی می‌نشینم.

این بازیگر برای کمک به همسرش به نظر می رسید که لباس او روی فرش قرمز گره خورده است.

  • این زوج که از سال 2014 ازدواج کرده‌اند، در مراسم اهدای جوایز سالانه حضور داشتند تا بازیگر «جاذبه» به خاطر دستاوردهای زندگی‌اش تجلیل شود.

    در صحبت با Extra روی فرش قرمز، امل به اشتراک گذاشت که جورج نه تنها لباس های او را اصلاح می کند، بلکه عملاً همه چیز را برای دوقلوهای 5 ساله آنها، الا و الکساندر، اصلاح می کند.

    از او در حال خم شدن برای باز کردن قطار لباس قرمز امل کلونی عکس گرفته شد.

  • جورج در پاسخ به این سوال که فرزندان خردسالش در مورد او چه فکر می کنند، پاسخ داد: “آنها 5 ساله هستند، بنابراین در حال حاضر، من طلایی هستم.”

    این یک غافلگیری واقعاً هیجان انگیز برای کل خانواده کلونی است.

    جورج کلونی در حال تعمیر لباس همسرش، امل کلونی، در شام جشن وزارت امور خارجه برای مراسم افتخارات مرکز کندی در 3 دسامبر 2022.AP Photo/کوین ولف

    • در همین حال، شوهرش برای این مراسم یک تاکسی مشکی هوشمند با یک پاپیون مشکی پوشیده بود.

      جورج کلونی در حال تعمیر لباس همسرش، امل کلونی، در شام جشن وزارت امور خارجه برای مراسم افتخارات مرکز کندی در 3 دسامبر 2022.

      جورج کلونی روز شنبه در مرکز افتخارات کندی به خاطر دستاوردهای عمر خود مورد تجلیل قرار گرفت.

    • امل افزود: “آنها می گویند: “بابا می تواند همه چیز را درست کند به جز آب و هوا…” او می تواند همه مشکلات آنها را حل کند و بامزه ترین فردی است که آنها ملاقات کرده اند.

      به گزارش ووگ، لباس این حرفه‌ای حقوقی توسط والنتینو طراحی شده است و علاوه بر قطار بلند، دارای یقه‌ای بیرون از شانه و طرح‌های زیبا بود. آمل با کلاچ قرمز و پاشنه‌های هماهنگ به این ظاهر اکسسوری کرد.

      جورج کلونی پس از اصلاح لباس همسرش، امل کلونی، در شام جشن وزارت امور خارجه برای مراسم افتخارات مرکز کندی در 3 دسامبر 2022 واکنش نشان داد.AP Photo/کوین ولف

      از سال 1978، هر ساله مراسم افتخارات مرکز کندی در ماه دسامبر به منظور تجلیل از پنج افتخارآفرین و یک عمر مشارکت آنها در فرهنگ آمریکا برگزار می شود.

      هنگامی که این زوج در مراسمی که روز شنبه در واشنگتن دی سی برگزار شد برای عکاسان ژست گرفتند، ستاره «بلیط بهشت» متوقف شد تا پشت لباس همسرش را که در پشت درهم پیچیده شده بود، تنظیم کند.

      از کلونی 61 ساله در حالی که امل 41 ساله با لبخندی ناخوشایند به دوربین ها لبخند می زد، عکس گرفته شد تا قطار لباس قرمز مایل به قرمز قد را باز کند. در عکسی دیگر، او در حالی که امل از بالای شانه اش به شوهرش خیره شده بود، در حالی که دستانش را به نشانه تحسین از دست ساخته هایش دراز کرده دیده می شود.

      جورج کلونی پس از اصلاح لباس همسرش، امل کلونی، در شام جشن وزارت امور خارجه برای مراسم افتخارات مرکز کندی در 3 دسامبر 2022 واکنش نشان داد.

      جورج کلونی همسرش امل کلونی را از نقص بالقوه کمد لباس نجات داد که آنها روی فرش قرمز چهل و پنجمین شام جشن سالانه افتخارات مرکز کندی راه می رفتند.