طرفداران مشهور و جیمی فاکس خاطرات عاطفی خود را با خواننده به اشتراک می گذارند در حالی که او به بهبودی خود از ترس پزشکی ادامه می دهد.

سلبریتی ها و طرفداران به طور یکسان عشق خود را به جیمی فاکس به اشتراک می گذارند، زیرا او به دلیل یک ترس پزشکی اخیر در بیمارستان بستری شده بود. چند روزی است که دخترش کورین فاکس اعلام کرد که این بازیگر در حین فیلمبرداری یک فیلم جدید در آتلانتا دچار “عارضه پزشکی” شده است.

کورین افزود: «ما می دانیم که او چقدر محبوب است و قدردان دعاهای شما هستیم. خانواده در این مدت خواهان حفظ حریم خصوصی هستند. عشق بسیار، خانواده فاکس.”

?شما در حال دمیدن هستید؟: جیمی فاکس مداخله اپرا وینفری، کوئینسی جونز و سیدنی پواتیه را پس از نامزدی اسکار به یاد می آورد.

یکی از طرفداران، کلیپی از فاکس را در «نمایش امشب با بازی جیمی فالون» به اشتراک گذاشت، جایی که او جعل هویتی خنده‌دار از جنیفر هادسون در حال آواز خواندن انجام داد. در این پست نوشته شده بود: «در حالی که همه ما برای جیمی فاکس دعا و انرژی مثبت می فرستیم، او با استعدادترین فرد روی زمین در برنامه جیمی فالون است.»

الیس گفت که آنها یک بطری شراب به مهمانی آوردند، اما بلافاصله متوجه شدند که مهمانی به درستی با هر مشروبی که قابل تصور است، پر شده است.

لبرون جیمز ستاره NBA نیز ارسال شد آرزوهای خوب او برای فاکس “افکار و دعاهایم را به آسمان های بالا برای برادرم @iamjamiefoxx می فرستم !!!! خوب شو و زودتر به خودت برگرد! به خواست خدا.”

طرفداران در بخش نظرات پاسخ های احساسی خود را به همسرش در حال تماشای فیلم سرناد در حالی که گریه می کند به اشتراک می گذارند. یکی از طرفداران گفت: “گریه او باعث شد تا من گریه کنم.” یکی دیگر نوشت: “ساعت 7 صبح بیدارم و اشک های بزرگی دارم گریه می کنم.”

جیمی فاکس در اکران فیلم “زیر کمربند” در لس آنجلس در انجمن کارگردانان آمریکا در 1 اکتبر 2022 در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت می کند. (عکس از Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic)

طرفداران همچنین افکار مثبت خود را ارسال کردند و لحظات به یاد ماندنی را از کمدین که بهترین کار را انجام می دهد، سرگرم کننده به اشتراک گذاشتند.

او گفت که بازیگر برنده اسکار در آن روز “بدون تردید” با ویدئویی از خود در حال سرنایی کردن خانم الیس با صدای آهسته در حالی که “بهشت” را روی پیانو می نواخت، پاسخ داد.

او در اینستاگرام نوشت: «کی کی با یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه‌اش @iamjamiefoxx در اولین سالی که به کالی نقل مکان کردیم، در یک CVS ملاقات کرد. او در حال خواندن سرودهای کریسمس و خرید آخرین بابا نوئل سیاه در فروشگاه بود. او به او گفت که شوهرش یک بازیگر مشتاق است و قبل از اینکه بفهمم ما برای جشن تعطیلاتش به خانه جیمی فاکس می‌رویم.»

دیوال الیس، بازیگر «زاتیما» نیز برای این مرد 55 ساله آرزوی بهبودی عاجل کرد و داستانی را درباره اولین بار همسرش، بازیگر به اشتراک گذاشت. خدین الیس، با مجری محبوب آشنا شد.

تهیه کننده Van Lathan Jr. نوشتجیمی فاکس یکی از بهترین، متواضع ترین و باحال ترین آدم های کل شهر است. فقط به همه اطلاع دهید.»

پس از انتشار اخباری در مورد این بازیگر محبوب، دوستان مشهور و هواداران او با ارسال پیام‌های حمایتی در شبکه‌های اجتماعی پیام‌های حمایتی ارسال کردند. دوست فاکس و دیوید آلن گریر همبازی سابق «در رنگ زنده». توییت کرد“من برای تو دعا می کنم جیمی فاکس. زود خوب شو!»

جیمی خیلی مهربان بود، در حالی که من بطری را دراز کردم به ما سلام کرد و گفت: “آیا قرار است با این کار کنم!؟” سپس بلافاصله شروع به خندیدن کرد.»

وقتی جیمی را دید، بلافاصله اشک می ریخت. این مرد برنده اسکار، برنده جایزه گرمی و برنده گلدن گلوب چقدر قلب دارد. لطفاً همه برای یکی از بزرگترین استعدادهایی که جهان تاکنون دیده است، اما مهمتر از آن یکی از بزرگترین انسانها دعا کنید. ارسال عشق، انرژی مثبت و شفابخش راه شما عزیزان. عاشق دیوال و کی. الیس نتیجه گرفت که #حقیقت را از بین می برد.

یک حساب توییتر به نام The Hillman Files، مونتاژی از آن را به اشتراک گذاشت فیلم های از بازی های این بازیگر با عنوان “دعای شفا برای جیمی فاکس!” بسیاری از کلیپ‌ها صحنه‌هایی از کمدی کمدی او، «نمایش جیمی فاکس» را نشان می‌دادند.

خدین افزود: «گریه می‌کنم! این محبوب ترین سالگرد من بود! لطفاً زود خوب شو برادر @iamjamiefoxx الیزها تو را دوست دارند!

ستاره «سیستاس» در ادامه گفت که می‌خواست 10 سالگی خود را در طول تعطیلی‌های COVID-19 خاص کند، بنابراین با یکی از دوستانش تماس گرفت تا از فاکس کمک بخواهد.

در 12 آوریل، این زن 29 ساله از طرف خانواده فاکس پستی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد که پدرش “در حال حاضر در راه بهبودی است.”

دیگری به اشتراک گذاشت: “الان دارم گریه می کنم.”

طبق گزارش‌ها، فاکس در بیمارستانی در آتلانتا در حال بهبودی است، زیرا پزشکان آزمایش‌هایی را برای تعیین علت مشکلات پزشکی این بازیگر انجام می‌دهند. قبل از بستری شدن در بیمارستان، او در لندن در حال فیلمبرداری «بازگشت در عمل» با بازیگر کامرون دیاز دیده شد.





منبع

کری واشنگتن، همبازی او در «ری» نیز عکسی از خود و فاکس در توییتر و اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: «یک پست قدردانی @iamjamiefoxx. همه عشق و دعاها را برایت می فرستم حسین فیلم من.»