صاحب باشگاه آیکن به تمسخر مارک والبرگ پاسخ می دهد

چه زمانی آگوستا کرونیکل برای اولین بار روز دوشنبه با آنها تماس گرفت، او امیدوار بود که این مشکل برطرف شود. اما از آنجایی که افراد بیشتری ویدیو را به اشتراک گذاشتند و با کسب و کار او تماس گرفتند، او مجبور شد صحبت کند. او بیان کرد که چگونه به ایجاد یک تجارت کوچک و قدیمی افتخار می کنند و چگونه چنین چیزی برای آنها بسیار جدی است.

در توضیح این پست، این بازیگر گفت که توانسته باشگاه ورزشی دیگری پیدا کند، اما اشاره نکرد که کدام باشگاه است یا حتی در آن منطقه است.

فیلمبرداری در گرجستان: «Glory» که توسط Savannah shot ساخته شد، بینشی متحرک در مورد سربازان سیاه پوست در جنگ داخلی ارائه کرد

در ویدئویی که حدود ساعت 3 صبح یکشنبه ضبط شد، والبرگ بیرون از Workout Anytime Aiken ایستاده بود. او گفت که آنها قبلاً تماس گرفته بودند تا ترتیب تمرین آنها را بدهند، اما کسی آنجا نبود که اجازه ورود به آنها را بدهد.

چه زمانی آگوستا کرونیکل روز سه‌شنبه با پولئو صحبت کرد، او بارها گفت: “هیچ کس قرار ملاقات را نداد.”

“این “تناسب اندام هر زمان” نیست. والبرگ گفت: این “پاره وقت، بدون وقت” است.

کل این حادثه برای پولئو و کارمندانش بسیار ناراحت کننده بوده است.

بایگانی – مارک والبرگ در تمرین F45 در مشتری، فلوریدا در 25 مه 2021 تمرین می‌کند. والبرگ به ورزش کردن در صبح زود معروف است، به همین دلیل است که او به طور 24 ساعته به باشگاه‌هایی مانند Workout Anytime در جاده مراجعه می‌کند.

Workout Anytime Aiken 24/7 برای اعضا باز است و در 1614 Richland Ave. West در آیکن، SC واقع شده است. برای اطلاعات بیشتر، به workoutanytime.com/aiken بروید.

بیشتر: با کاهش تعداد استخدام‌های ارتش، اتصالات آگوستا به آن کمک می‌کند تا بهتر از بقیه کار کند

نماینده ناشناس گفت که آنها در Workout Anytime با شخصی به نام اشلی صحبت کرده اند، اما اشلی کارمند نیست. اشلی نام صدای از پیش ضبط شده ای است که خود را به عنوان بخشی از پیام صوتی نشان می دهد، اما یک شخص واقعی نیست. پولئو گفت وقتی آنها سعی کردند این را توضیح دهند، نماینده گفت که والبرگ علاقه ای ندارد و تلفن را قطع کرد.

صاحب Workout Anytime Aiken می گوید: “یک نفر بعد از انتشار صفحه اینستاگرام، روز یکشنبه یک لینک برای من فرستاد.” “در ابتدا، فکر می کردم که کسی به من اسپم می کند. من فکر کردم که “این درست نیست!”

پس سردرگمی کجا بود؟

اما سرهنگ بازنشسته تفنگداران دریایی آمریکا گفت آخرین کاری که می‌خواهد انجام دهد یا می‌خواهد انجام دهد، راه‌اندازی یک دعوای رسانه‌های اجتماعی است، به خصوص که هیچ راهی وجود ندارد که بتواند در مقابل فردی با ۲۰ میلیون فالوور پیروز شود.

این مقاله ابتدا در Augusta Chronicle منتشر شد: پس از شکایت مارک والبرگ در اینستاگرام، صاحب باشگاه آیکن پاسخ داد.



منبع

پولئو گفت: “من نمی‌خواهم مارک والبرگ را تحقیر کنم. فکر می‌کنم او مرد بزرگی است. از فیلم‌های او لذت می‌برم.” اما اینکه او با توجه به موقعیتش در رسانه های اجتماعی، اینطور بی انصافی است، بدون اینکه عقب نشینی کند و بگوید… اجازه بدهید به آنها فرصتی بدهم تا توضیح دهند که چرا من ساعت 3 صبح اینجا ایستاده ام و هیچکس اینجا نیست. “”

مارک والبرگ، بازیگر نامزد اسکار، بسیاری از ساکنان منطقه آگوستا را با انتشار یک ویدیوی تحریک آمیز در اینستاگرام از مقابل یک باشگاه ورزشی آیکن، شوکه و گیج کرد. اما هیچ کس به اندازه مالک ورزشگاه، لو پولئو، گیج و عصبانی نبود.

پولئو گفت شنبه تماسی دریافت کردند که از مردی که والبرگ نبود به پست صوتی رفت و گفت او و چند نفر دیگر می‌خواستند برای تمرین آخر شب بیایند و یک شماره تلفن برای تماس گذاشتند. پس از دیدن ویدیوی والبرگ، مدیر پولئو نگاه کرد، آن پیام را پیدا کرد، با شماره تماس گرفت و مردی که در خط دیگر بود خود را عضو تیم والبرگ معرفی کرد.

پولئو گفت که او و مدیرش همچنین سعی کردند به والبرگ پیام بدهند تا این آشفتگی را حل کند، اما آنها پاسخی دریافت نکردند.

یکی دیگر از نکات سردرگمی پیرامون این داستان این است که والبرگ در ویدیوی خود این تجارت را “Anytime Fitness” نامیده است. مشخص نیست که آیا او به سادگی اشتباه صحبت کرده یا معتقد است که در یک باشگاه ورزشی Anytime Fitness حضور داشته است، اگرچه نزدیکترین Anytime Fitness به Aiken در مارتینز است که حدود 30 مایل دورتر است.

بایگانی - مارک والبرگ در تمرین F45 در مشتری، فلوریدا در 25 مه 2021 تمرین می‌کند. والبرگ به ورزش کردن در صبح زود معروف است، به همین دلیل است که او به طور 24 ساعته به باشگاه‌هایی مانند Workout Anytime در جاده مراجعه می‌کند.

پولئو درباره والبرگ می گوید: «ما سخت کار کرده ایم تا شهرت خوبی به دست آوریم، و او در 30 ثانیه تلاش می کند آن را از بین ببرد. “این درست نیست.”

قبلا: مارک والبرگ در ویدیوی اینستاگرام صبح زود از باشگاه ورزشی «Worchout Anytime Aiken» نام می‌برد