پلیس فلوریدا می‌گوید حمله «وحشیانه» به زن باردار در پابلیکس زمانی پایان می‌یابد که شاهد اسلحه را بیرون می‌کشد

اگر خشونت خانگی را تجربه می‌کنید و به کسی نیاز دارید که با او صحبت کنید، با خط تلفن ملی خشونت خانگی برای پشتیبانی تماس بگیرید. 1-800-799-7233 یا «START» را به 88788 پیامک کنید.

این زن به نمایندگان گفت که دانیسمنت می‌دانست که او در هفته ۱۴ حاملگی فرزند متولد نشده‌اش است.

این زن به نمایندگان کانتی پینلاس گفت که دوست پسرش، کول دانیسمنت، 27 ساله، عصبانی شده و بارها به صورت او مشت زد. او روی زمین افتاد و دانیسنت متهم شد که روی سر و قسمت بالایی بدنش کوبیده است.

پلیس تگزاس می گوید مادر متهم به قتل در چاقو کشی مرگبار دختر 5 ساله است



منبع

او حمله به زن را اعتراف کرد، اما به نمایندگان گفت که “قرمز دیده است” و نمی تواند به یاد بیاورد که پس از “سیاه کردن” چه اتفاقی افتاده است.

پلیس GA می گوید، پس از پایان چک رفاهی در بن بست SWAT، زنی با ضربات چاقو کشته شد

نمایندگان گفتند که پس از دستگیری دانیزمنت به دلیل شارژ باتری خانگی یک هفته قبل، هیچ دستور تماسی علیه دانیزمنت وجود نداشت، اما این امر مانع از “الگوی خشونت” او نسبت به دوست دخترش نشد.

لارگو در 20 مایلی جنوب غربی تامپا قرار دارد.

نمایندگان فلوریدا می گویند، یکی از رهگذران، اسلحه خود را به سمت مردی که متهم به ضرب و شتم دوست دختر باردارش در خارج از یک سوپر مارکت Publix بود، کشید و به این حمله “وحشیانه” پایان داد.

پلیس ویرجینیا می گوید زن حامله گمشده با شلیک گلوله پیدا شد. دوست پسر دستگیر می شود

این حادثه حوالی ساعت 17:15 شنبه 31 مهرماه در پارکینگ خواربارفروشی لارگو بر اساس سوگندنامه دستگیری رخ داد.

سوابق آنلاین نشان می‌دهد که Danisment به‌خاطر بدتر شدن باتری خانگی متهم شد و به زندان شهرستان پینلاس منتقل شد، جایی که او از روز سه‌شنبه، 25 اکتبر، با وثیقه 20,000 دلاری نگهداری می‌شود.

قربانی “مقادیر زیادی خون پوشانده شده بود” و در این حمله دچار شکستگی بینی احتمالی شد.

مردی که شاهد این حمله بود گفت که از جان این زن می‌ترسید و او را مجبور به مداخله کرد. طبق سوگندنامه، دانیزمنت تا زمانی که شاهد اسلحه به روی او کشید، از وحشیگری زن دست برنداشت.