شنیده می شود که راجر استون در فیلم کشف شده از انتخابات 2020 که به کمیته 6 ژانویه تحویل داده شده است می گوید “بیایید به خشونت دست پیدا کنیم”

راجر استون، مشاور سابق و معتمد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در مقابل ساختمان فدرال توماس پی اونیل جونیور در جمع خبرنگاران سخنرانی می کند.آنا مانی میکر/گتی ایماژ

  • به گزارش سی ان ان، کریستوفر گولدبراندسن و فردریک ماربل، فیلمسازان دانمارکی، سه سال در جریان ساخت مستند خود با استون لانه کردند. این نشریه گزارش داد که برخی از کلیپ های آنها توسط کمیته منتخب مجلس برای بررسی شورش کنگره استفاده خواهد شد.

    فیلم جدیدی که CNN به دست آورده است، راجر استون را نشان می دهد که قبل از انتخابات 2020 به خشونت دعوت می کند.

  • کمیته 6 ژانویه در حال بررسی پیوندهای بین استون و گروه های افراطی مانند پسران مغرور و نگهبانان سوگند است، که هر دو دارای چندین عضو بوده اند که به جنایاتی که در روز قیام مرتکب شده اند اعتراف کرده اند.

    در این فیلم، استون همچنین شنیده می‌شود که می‌گوید «فک رای دادن» و «می‌بینی آنتیفا، شلیک کن تا بکشی».

  • راجر استون خطاب به خبرنگاران

    راجر استون، مشاور سابق ترامپ، یک روز قبل از انتخابات 2020، همانطور که در فیلم مستند به دست آمده توسط CNN دیده می شود، در حال فراخوان به خشونت نشان داده شد.

    سخنگوی استون بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد. استون در بیانیه‌ای که با سی‌ان‌ان به اشتراک گذاشته شد، مدعی شد که این ویدئوها تحت کنترل قرار گرفته‌اند.

    در کلیپی دیگر از شب انتخابات، استون شنیده می‌شود که به خدمه‌اش می‌گوید حتی اگر ترامپ شکست بخورد، “کار کلیدی این است که ادعای پیروزی کنیم… نه ما بردیم، متاسفم لعنت به شما.”

    در دسامبر 2020، در آخرین ماه ریاست جمهوری ترامپ، رئیس جمهور سابق استون را که در سال 2019 به چندین جنایت محکوم شده بود، عفو کرد. تحقیقات روسیه و اظهارات نادرست.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    شنیده می شود که استون می گوید: “لعنت به رای دادن، بیایید به خشونت برسیم.” “برای کشتن شلیک کن، یک آنتیفا می بینی – برای کشتن شلیک کن.”

    فیلم‌های فیلم‌برداری شده توسط تهیه‌کنندگان دانمارکی می‌تواند به شواهدی حیاتی برای کمیته 6 ژانویه تبدیل شود.

در کلیپ‌های پیش‌نمایش‌شده توسط شبکه، استون و همکارانش در یک ون نشسته‌اند که از گردهمایی داگ کالینز در جورجیا در ۲ نوامبر ۲۰۲۰، یک روز قبل از انتخابات عمومی به خانه بازمی‌گردند. در ماشین شنیده می شود که استون برنامه بازی خود را برای همکارانش توضیح می دهد.