زن تگزاسی متوجه شد که Apple AirTag در زیر ماشینی که برای ردیابی او استفاده می‌شود، چسبیده است

اپل اخیرا توضیح داده است: “هر AirTag یک شماره سریال منحصر به فرد دارد و AirTag های جفت شده با Apple ID مرتبط هستند.” اپل می‌تواند جزئیات حساب جفت شده را در پاسخ به احضاریه یا درخواست معتبر مجری قانون ارائه دهد.

عکس رونالد اندرو ریگان

در یک حادثه جداگانه در ماه گذشته، رونالد اندرو ریگان ظاهراً از Apple AirTag برای ردیابی مادر فرزندش استفاده کرد.

اپل حدود دو سال پیش AirTags را برای کمک به مردم برای پیگیری موارد مهم منتشر کرد، اما تعداد قابل توجهی از مجرمان از این دستگاه ها برای تعقیب و آزار قربانیان استفاده کرده اند.

به گفته اداره کلانتر شهرستان کامرون، در یک حادثه جداگانه ماه گذشته در جنوب تگزاس، مردی مادر فرزندش را با AirTag ردیابی کرد و مکرراً عکس های وسیله نقلیه خود را به او پیامک می کرد و ظاهراً او را تعقیب می کرد. این زن در نهایت ماشین خود را بازرسی کرد و یک AirTag مخفی پیدا کرد.

سپس آن شخص می‌تواند نقشه‌ای از جایی که AirTag با او سفر کرده است را مشاهده کند و صدایی را روی دستگاه پخش کند تا در صورت پنهان بودن AirTag به مکان یابی آن کمک کند.

تعقیب و ردیابی AIRTAG APPLE توسط مجرمان یک مشکل است: در اینجا نحوه متوقف کردن آن آمده است

افسر رابرت ریوز به خبرگزاری محلی گفت: “این احساس ناراحت کننده ای است.” “ما ممکن است به دنبال یک جرم آزار و اذیت یا تعقیب باشیم که یک جنایت بزرگ یا جنایت است.”

یکی از سخنگویان اپل به فاکس نیوز دیجیتال به به روز رسانی اخیر این شرکت اشاره کرد که به طور مکرر با مجریان قانون برای ردیابی AirTag های اشتباه کار می کند.

اپل برای محافظت در برابر تعقیب و آزار و اذیت تعدادی از اقدامات احتیاطی را به کار گرفته است. اگر AirTag از صاحب خود جدا شود و با شخصی در حال حرکت باشد، آن شخص هشداری را در تلفن خود دریافت می کند که می گوید: “AirTag Found Moving With You.”

در برنامه FOX NEWS بخوانید

به گزارش KXAS، در آخرین مورد، یک زن هشداری دریافت کرد که یک AirTag در حال سفر با او در روز یکشنبه در ایروینگ، تگزاس، در حال رانندگی است. او بلافاصله به نزدیکترین اداره پلیس رفت و مأموران توانستند ظرف 10 دقیقه دستگاهی را که زیر ماشین او چسبانده شده بود پیدا کنند.

رونالد اندرو ریگان، 40 ساله، به دلیل نصب غیرقانونی دستگاه ردیاب در 17 ژانویه در آن پرونده دستگیر شد.



منبع

آیا شما تحت تعقیب قرار می گیرید؟ یک به روز رسانی ساده نرم افزار می تواند جان شما را نجات دهد.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید