سناتور ریک اسکات دیوانه است که بایدن به طرح او برای به خطر انداختن امنیت اجتماعی حمله کرد

اسکات به خاطر تاپیک توییتری خود مورد تحسین قرار گرفت، اما از سوی افرادی بود که از گفتن بخش آرام او درباره برنامه های جمهوری خواهان برای تخریب شبکه ایمنی با صدای بلند قدردانی کردند.

مربوط…





منبع

اسکات ادعا می کند که برنامه او این است که به سادگی یکقانون فدرال غروب می کند، یا در صورت عدم تصویب مجدد، ظرف پنج سال با انقراض روبرو می شود و به طور غیرصادقانه اضافه می کند: “اگر قانونی ارزش حفظ کردن را داشته باشد، کنگره می تواند دوباره آن را تصویب کند.”

علیرغم انکار توییت‌هایش، اسکات در گذشته از کاهش بیمه‌های اجتماعی و مدیکر حمایت کرده است، همانطور که این تبادل در ماه می با جان رابرتز مجری فاکس نیوز نشان می‌دهد.

بایدن نام اسکات را ذکر نکرد، اما روز چهارشنبه، جمهوری خواه فلوریدا در توییتر از بایدن انتقاد کرد برای مدتی پرسه زد، اما به نظر می رسد فراموش کرده است حقایق را به اشتراک بگذارد.

سناتور گفت این طرح این استبا هدف مقابله با تمام قوانین جدید دیوانه کننده ای که کنگره ما اخیرا تصویب کرده است و ادعا می کنداین که بگوییم این بدان معناست که من می‌خواهم تامین اجتماعی یا مدیکر را قطع کنم، دروغ است و اقدامی غیرصادقانه از سوی یک رئیس‌جمهور بسیار سردرگم است.

او سپس وارد یک موضوع طولانی شد که در آن آنچه را که در واقع پیشنهاد کرده بود به حداقل رساند، عمدتاً به این دلیل که حتی در بین جمهوریخواهان همکارش محبوبیتی ندارد.

در طول سخنرانی، بایدن اشاره کرد که «برخی از جمهوری‌خواهان» برنامه‌ای برای «غروب آفتاب» همه قوانین فدرال هر پنج سال یکبار دارند تا کنگره مجبور شود مکرراً برای همه چیز – از جمله تأمین اجتماعی و مدیکر – مجوز مجدد بودجه بدهد.

سناتور ریک اسکات (رئیس فلوریدا) ظاهراً خوشحال نیست که جو بایدن، در سخنرانی روز سه شنبه خود در مورد وضعیت اتحادیه، دقیقاً پیشنهاد خود را مبنی بر منقضی شدن سوشال سکیوریتی و مدیکر نقل کرد.