زنی با پای برهنه به داخل پمپ بنزین نیوجرسی از مردی که یک سال او را ربوده بود فرار کرد.

پلاتکین گفت: «این یک پرونده بسیار نگران‌کننده است که در آن متهم ظاهراً یک زن را برخلاف میل خود به مدت نزدیک به یک سال در حالی که با او در سراسر کشور سفر می‌کرد، در حبس داشت و سپس به اینجا در نیوجرسی رسید و توانست فرار کند.» “ما در حال تماس با مجریان قانون در سراسر حوزه های قضایی هستیم تا افراد دیگری را که ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد متهم داشته باشند شناسایی کنیم. تحقیقات ما ادامه دارد و ما متعهد هستیم که هر کاری می توانیم انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که عدالت را برای این بازمانده اجرا می کنیم.”

جیمی گارتاوس، کارمند پمپ بنزین NBC Philadelphia، “خانم مثل پابرهنه دوان دوان آمد، و او مانند “او مرا ربود”، “بنابراین، ما دویدیم داخل و در را قفل کردیم.”

زنی در 7 فوریه وارد یک فروشگاه پمپ بنزین نیوجرسی شد و در را پشت سر خود قفل کرد.

  • جیمز دبلیو پاریلو جونیور 57 ساله در حال حاضر در انتظار محاکمه به اتهام آدم ربایی است.

  • او موافقت کرده بود که پاریلو را به آریزونا براند. به گفته دادستانی کل ایالت، حدود یک ماه پس از آشنایی با پاریو، او در کالیفرنیا به او حمله فیزیکی کرد.

    دفتر دادستان کل نیوجرسی گفت زنی از مردی که یک سال او را اسیر کرده بود با دویدن به پمپ بنزین نیوجرسی و قفل کردن خود در آن فرار کرد.

    جیمز دبلیو پاریلو جونیوربا حسن نیت از دادستان کل نیوجرسی

    این زن که نامش فاش نشده است در فیلم امنیتی در حال قفل کردن درب پمپ بنزین در 7 فوریه دیده می شود.

    مقامات گفتند که این زن در فوریه 2022 در یک پمپ بنزین در ایستگاه بین ایالتی 10 در نیومکزیکو با پاریلو ملاقات کرد که به او گفت نام او “برت پارکر” است.

    جیمز دبلیو پاریلو جونیور

    ویدئوی امنیتی به دست آمده توسط NBC Philadelphia نشان می دهد که زن در 7 فوریه به سمت پمپ بنزین می دود و در را قفل می کند. پاریلو دیده می شود که او را تعقیب می کند اما وقتی متوجه می شود در قفل شده است، آنجا را ترک می کند.

    سوابق بازبینی شده توسط Insider نشان می دهد که تا روز شنبه، پاریلو همچنان در زندان کانتی برلینگتون در انتظار محاکمه بود. مشخص نبود که آیا پاریلو وکیل خود را حفظ کرده است یا خیر. دفتر پلاتکین گفت که پاریلو به دلیل اطلاعاتی که از این زن و آنلاین دریافت کرده بود که نشان می‌داد پاریو این کار را با افراد دیگر انجام داده است، تهدیدی عمومی تلقی می‌شود و نباید آزاد شود.

    در بیانیه ای، دادستان کل متیو جی. پلاتکین و سرهنگ پاتریک جی. کالاهان، ناظر پلیس ایالت نیوجرسی اعلام کردند که جیمز دبلیو. پاریلو جونیور 57 ساله را به آدم ربایی دستگیر و متهم کردند.

    دفتر پلاتکین گفت: “در طول مدتی که با هم بودند، ظاهراً پاریلو تلفن زن را گرفت، کارت های نقدی او را مصادره و از او استفاده کرد و او را از خانواده اش جدا کرد. ظاهراً این زوج در ماه دسامبر به نیوجرسی رسیدند.”

    به گفته دفتر دادستان کل نیوجرسی، او در حال فرار از آدم ربای یک ساله خود بود.

  • بابی مدان، صاحب پمپ بنزین به سی ان ان گفت که این زن “تکان داده” و گریه می کند. مدائن گفت که این زن روی گردنش آثاری دارد و در هوای 40 درجه چیزی جز شورت و پیراهن نازک به تن نداشت.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    این زن که نامش فاش نشده است در فیلم امنیتی در حال قفل کردن درب پمپ بنزین در 7 فوریه دیده می شود.با حسن نیت از Jaitin “Bobby” Madaan از طریق NJ.com