رگه های مرموز نور در آسمان کالیفرنیا دیده می شود

صاحب آبجوسازی ویدیوی هرناندز را در اینستاگرام منتشر کرد و از او پرسید که آیا کسی می تواند این معما را حل کند.

مک درموت از پراویدنس، رود آیلند گزارش داد.





منبع

وی افزود که نیروی فضایی ایالات متحده مسیر ورود مجدد سیستم ارتباطی بین مداری را بر فراز کالیفرنیا تایید کرد و زمان بندی با آنچه مردم در آسمان دیدند مطابقت دارد. روز شنبه با پرسش‌هایی نمی‌توان فوراً به نیروی فضایی دسترسی پیدا کرد.

جاناتان مک داول می گوید که می تواند. مک داول ستاره شناس مرکز اخترفیزیک هاروارد-اسمیتسونین است. مک داول روز شنبه در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس گفت که او 99.9 درصد مطمئن است که رگه های نور ناشی از سوزاندن زباله های فضایی است.

مک داول گفت که یک بسته ارتباطی ژاپنی که اطلاعات ایستگاه فضایی بین‌المللی را به یک ماهواره ارتباطی منتقل می‌کرد و سپس به زمین بازمی‌گشت، در سال 2017 زمانی که ماهواره بازنشسته شد منسوخ شد. مک داول افزود: این تجهیزات با وزن 310 کیلوگرم (683 پوند) در سال 2020 از ایستگاه فضایی خارج شد زیرا فضای ارزشمندی را اشغال می کرد و با ورود مجدد به طور کامل می سوزد.

مک داول گفت، تکه های شعله ور لاشه هواپیما یک «نمایش نوری تماشایی در آسمان» ایجاد کرد.

رگه‌های نور مرموز جمعه شب در آسمان منطقه ساکرامنتو دیده شد که شادی‌کنندگان روز سنت پاتریک را شوکه کرد و سپس ویدیوهایی را در شبکه‌های اجتماعی از این منظره غافلگیرکننده منتشر کردند.

جیمی هرناندز در شرکت آبجوسازی کینگ کانگ در ساکرامنتو برای جشن روز سنت پاتریک بود که برخی از اعضای گروه متوجه چراغ‌ها شدند. هرناندز به سرعت شروع به فیلمبرداری کرد. او شنبه گفت که در حدود 40 ثانیه تمام شد.

هرناندز در ایمیلی گفت: «عمدتاً ما در شوک بودیم، اما از اینکه شاهد آن بودیم شگفت زده شدیم. هیچ یک از ما هرگز چنین چیزی را ندیده بودیم.