جیمز رایمر، دروازه بان کوسه ها از پوشیدن پیراهن پراید خودداری کرد

رایمر دومین بازیکن NHL در این فصل است که از شرکت در تمرین‌های گرم‌آپ با پیراهن‌هایی با مضمون پراید خودداری می‌کند، در حالی که ایوان پرووروف از فیلادلفیا در ژانویه حاضر نشد. قرار نبود رایمر در بازی خانگی شنبه شب مقابل نیویورک آیلندرز که شب پراید است شروع کند.

___

این تیم در بیانیه ای گفت: “در حالی که ما این استانداردها را ترویج می کنیم، همچنین حقوق افراد را برای ابراز خود، از جمله اینکه چگونه یا اینکه آیا آنها عقاید خود را بدون توجه به علت یا موضوع بیان می کنند، تایید کرده و می پذیریم.” “به عنوان یک سازمان. ما در حمایت خود از جامعه LGBTQIA+ تزلزل نخواهیم کرد و به تشویق دیگران برای مشارکت فعال در اتحاد ادامه خواهیم داد.”

رایمر در بیانیه‌ای روز شنبه گفت که او این تصمیم را بر اساس اعتقادات مسیحی‌اش گرفته است و افزود که او “همیشه تلاش می‌کرد با احترام با همه رفتار کند” و اعضای جامعه LGBTQ باید در هاکی مورد استقبال قرار گیرند.

AP NHL: https://apnews.com/hub/nhl و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

پروژه شما می توانید بازی کنید، که برای ترویج فراگیری در ورزش کار می کند، گفت که این سازمان از اقدامات ریمر ناامید شده است.

ریمر گفت: «در این مورد خاص، من تصمیم می‌گیرم چیزی را تأیید نکنم که مخالف اعتقادات شخصی من است، که بر اساس کتاب مقدس، بالاترین مقام زندگی است.

کوسه ها در بیانیه ای اعلام کردند که به میزبانی شب پراید افتخار می کنند و گفتند که این رویداد تعهد تیم را به فراگیر بودن تقویت می کند.

این سازمان گفت: “مذهب و احترام با یکدیگر در تضاد نیستند و ما مطمئناً وقتی از دین به عنوان دلیلی برای حمایت نکردن از جامعه ما استفاده می شود ناامید می شویم.” پوشیدن پیراهن غرور، مانند هر پیراهن جشنی که پوشیده می شود، مربوط به احساسات شخصی یک ورزشکار نیست. بلکه ارتباط تیم مبنی بر اینکه جامعه ای در عرصه و ورزش مورد استقبال قرار می گیرد.

جیمز ریمر، دروازه‌بان سن خوزه شارکز، شنبه شب در تمرینات قبل از بازی شرکت نخواهد کرد و گفت که تصمیم تیم برای پوشیدن پیراهن‌هایی با مضمون پراید برای حمایت از جامعه LGBTQ با اعتقادات مذهبی او مغایرت دارد.

علاوه بر این، نیویورک رنجرز ترجیح داد با وجود اینکه قبلاً آن طرح را تبلیغ کرده بود، پیراهن پراید نپوشد یا از چسب پراید به عنوان بخشی از شب خود در ژانویه استفاده نکند.