رهبران بودجه ویرجینیا تأیید می کنند که قرارداد میدان اسکندریه از برنامه هزینه های پیشنهادی خارج شده است

ریچموند، ویرجینیا (AP) – قانونگذاران ارشد گفتند که کار بر روی قانون بودجه سازش که قانونگذاران ویرجینیا در اواخر این هفته انجام خواهند داد، کامل شده است و این لایحه شامل زبانی نیست که امکان جابجایی پیشنهادی واشنگتن ویزاردز NBA و واشنگتن کپیتالز NHL به اسکندریه را فراهم کند. پنج شنبه.

این توسعه لزوماً به معنای پایان راه برای طرح فرماندار جمهوری خواه گلن یانگکین برای جذب تیم ها از رودخانه پوتوماک با یک منطقه توسعه 2 میلیارد دلاری با یک عرصه جدید نیست. اما ضربه دیگری به این پیشنهاد وارد می کند که اولویت اصلی یانگکین است.

فرماندار گفت که او معتقد است که قانونگذاران قرار بود مرتکب اشتباه بزرگی شوند. او در یک کنفرانس خبری در مقابل ساختمان کنگره از طرح کلی این پیشنهاد دفاع کرد.

یانگکین با اشاره به پتانسیل ایجاد شغل و درآمد این پروژه گفت: «این واقعاً می‌تواند یک فرصت تاریخی باشد.

سناتور ال. لوئیز لوکاس، مذاکره‌کننده ارشد سنا، روی پله‌های کاپیتول ایستاده بود و به صحبت‌هایش نگاه می‌کرد. او پیشتر به خبرنگاران گفت که به شدت با معامله ای که متکی بر اوراق قرضه با حمایت دولت های ایالتی و شهری است مخالف است.

دل. لوک توریان، که ریاست کمیته تخصیص مجلس را بر عهده دارد و مذاکرات را برای اتاق خود رهبری می کند، تأیید کرد که مقررات مربوط به عرصه از قانون حذف شده است، که انتظار می رود قانونگذاران روز شنبه آن را اجرا کنند.

توریان، که از نسخه‌ای مستقل از این قانون حمایت کرده بود که در اوایل جلسه شکست خورد، گفت که «شاید کمی ناامید شده است» که این زبان وارد بودجه نشده است.

او گفت: «اما این ماهیت تلاش برای حکومت در اینجا در کشورهای مشترک المنافع است.

پس از شکست سایر نسخه‌های مستقل در اوایل این جلسه، بودجه آخرین وسیله باقی‌مانده برای قانون زیربنای معامله بود. استاندار می‌تواند پس از ارسال اصلاحیه بودجه برای او، اصلاح زبان پروژه را دنبال کند، یا می‌تواند یک جلسه ویژه درباره این موضوع تشکیل دهد.

توریان گفت که این لایحه شامل افزایش حقوق معلمان و سایر کارمندان دولتی و سرمایه گذاری های مهم در خدمات اصلی دولت است.

متن این لایحه بلافاصله در سیستم اطلاعات آنلاین ایالت در دسترس نبود.

یانگکین و کارآفرین تد لئونسیس، مدیر عامل ورزش و سرگرمی مونومنتال، در ماه دسامبر اعلام کردند که بر سر توافقی برای جابجایی پایتخت ها و جادوگران به تفاهم رسیده اند.

این طرح خواستار ایجاد یک توسعه 2 میلیارد دلاری است که بخشی از آن توسط پول عمومی تامین می شود، در بخش پوتوماک یارد اسکندریه که شامل یک عرصه، مرکز تمرین و دفتر مرکزی شرکت برای Monumental، به علاوه یک مکان مجزای هنرهای نمایشی است که همه آنها فقط مایل ها دورتر هستند. Capital One Arena، جایی که تیم ها در حال حاضر در واشنگتن بازی می کنند.

آسوشیتدپرس درخواستی را برای نظر دادن به یکی از نمایندگان Monumental در مورد توسعه بودجه ارسال کرد.

منبع