برادر پاتریک ماهومس، کوارتربک کی سی چیفز در پرونده حمله به حبس تعلیقی محکوم شد

برادر پاتریک ماهومس، کوارتربک کی سی چیفز در پرونده حمله به حبس تعلیقی محکوم شد

کانزاس سیتی، کان (AP) – برادر کوچکتر مدافع کانزاس سیتی چیفز برنده سوپربول پاتریک ماهومز در پرونده ای به اتهام تعرض به یک زن به شش ماه حبس تعلیقی محکوم شده است.

بر اساس سوابق دادگاه آنلاین، جکسون ماهومز، 23 ساله، روز پنجشنبه برای جلسه صدور حکم خود از طریق ویدئو کنفرانس حاضر شد و به یک فقره جرم ارتکاب جرم اعتراف کرد. پس از محکومیت، جکسون ماهومز در بازداشت دفتر کلانتر شهرستان جانسون قرار گرفت، که مشخص خواهد کرد که آیا او واجد شرایط آزادی کاری است یا خیر.

این حکم بیش از دو ماه پس از آن صادر شد که دادستان‌ها سه اتهام جنایت‌آمیز را در رابطه با اتهامات مربوط به این که جکسون ماهومز گردن زنی را گرفت و برخلاف میل او در رستورانی در اورلند پارک، کانزاس، در فوریه 2023 او را بوسید، رد کردند. طبق پرونده دادگاه، به دلیل عدم همکاری این زن، اتهامات منصرف شده است.

به گفته بازرسان، شارژ باتری باقی‌مانده می‌گوید که جکسون ماهومز پیشخدمتی را هل داد که سعی داشت به اتاقی که او با آن زن بود بیاید.

پس از اینکه متهم که صاحب رستوران بود از شهادت در این پرونده امتناع کرد، دادستان از اتهامات جنایت خودداری کرد. این زن گزارش داد که تهدید به مرگ و آزار و اذیت را تحمل کرده و رستورانش در پی اتهامات ویران شده است. او رستوران را در ماه اوت تعطیل کرد.

جکسون ماهومز تنها خویشاوند خانواده پاتریک ماخومز نیست که اخیراً با قانون مواجه شده است. پدر این بازیکن NFL، پاتریک ماهومز پدر، بازیکن سابق لیگ برتر بیسبال، در 3 فوریه در تگزاس به اتهام رانندگی در حالت مستی دستگیر شد.

یک هفته بعد، پاتریک ماهومز سومین حلقه قهرمانی سوپربول خود را در ماه فوریه به دست آورد و چیفز را به پیروزی 25-22 مقابل سان فرانسیسکو 49رز رساند.

منبع