ران دیسانتیس، مرد سرسخت، ووک دیزنی را شکست داد! به جز … او این کار را نکرد. اصلا


اگر به مبارزه با بیداری، شرور خیالی که رویاهای تب جمهوری خواهان را تسخیر می کند، هستید، پس ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، ابرقهرمان شماست.

او در مقابل ووک دیزنی قرار گرفت و برنده شد! او مهاجران را به تاکستان Woke Martha’s Vineyard برد و صاحب لیب ها شد! او به‌تنهایی دوره برنامه‌ریزی شده AP را در هیئت کالج Woke از خواب بیدار کرد.

DeSantis قدرتمند مطمئنا جنگجوی محافظه کار ضد ووک است که آمریکا به آن نیاز دارد، درست است؟

خوب، اجازه دهید اینطور بیان کنیم: اگر شما به مبارزه با بیداری علاقه دارید، همچنین به فریب خوردگی هم علاقه دارید، بنابراین پذیرفتن DeSantis به عنوان یک دیوید بداخلاق که این جالوت تصور شده لیبرالیسم را شکست می دهد کاملاً بی فایده است. اما اگر حداقل یک پارو در آب های واقعیت داشته باشید، آن یک پارو کوتاه برای دیدن پشت پرده ویرانگر بزرگ و توانا ووک فلوریدا است. و چیز زیادی در آنجا وجود ندارد.

فرماندار فلوریدا با شجاعت … دیزنی؟

جنگ دیسانتیس علیه دیزنی را در نظر بگیرید، که پس از آن شروع شد که این شرکت – بزرگترین کارفرمای خصوصی در ایالت – در مخالفت با قانون “نگو همجنسگرا” فلوریدا مبنی بر محدود کردن بحث در مورد گرایش جنسی و هویت جنسی در مدارس صحبت کرد.

من بیدارم؟: دسانتیس و جمهوری خواهان دعوای خود را «بیدار کردند» زیرا نفرت از یک کلمه آسان تر از نفرت از مردم است

فرماندار سال گذشته با فشار بر و سپس امضای لایحه‌ای مبنی بر لغو وضعیت دیرینه این شرکت به عنوان یک منطقه مالیاتی ویژه، به پارک موضوعی و غول سرگرمی «بیدار» پاسخ داد. در تئوری، این به معنای پایان دادن به معافیت های مالیاتی قابل توجهی بود که شرکت برای بیش از 50 سال از آن برخوردار بوده است.

با این حال، تعجب‌های راست‌گرایان «راه برو، رون!» زودرس بودند به نظر می رسد که صرفاً از بین بردن منطقه بهبود Reedy Creek Disney – که شرکت را در کنترل منطقه وسیعی که در آن ساکن است قرار می دهد – مالیات دهندگان را در شهرستان های اطراف مجبور می کند تا هزینه های اداره منطقه تحت اشغال دیزنی را متقبل شوند (به خدمات اضطراری، تعمیرات جاده فکر کنید. و غیره) و حدود 1 میلیارد دلار بدهی منطقه مالیاتی ویژه را بر عهده بگیرد.

بنابراین، مجلس قانونگذاری فلوریدا که مناقصه دیسانتیس را انجام می دهد، در یک جلسه ویژه در این ماه شرکت کرد تا آشفتگی فرماندار را پاک کند. قانون‌گذاران لایحه جدیدی را تصویب کردند که به دیسانتیس اجازه می‌دهد اعضای هیئت مدیره منطقه مالیاتی دیزنی را انتخاب کند.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در 8 فوریه 2023 تخفیف مالیاتی را در Ocala اعلام کرد. او همچنین می خواست با لغو نامگذاری Disney World به عنوان منطقه مالیاتی ویژه، امتیازات بیشتری را از دیزنی حذف کند.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در 8 فوریه 2023 تخفیف مالیاتی را در Ocala اعلام کرد. او همچنین می خواست با لغو نامگذاری Disney World به عنوان منطقه مالیاتی ویژه، امتیازات بیشتری را از دیزنی حذف کند.

پیروزی دیسنتیس در دیزنی تمام آن چیزی نبود که تصور می شد

همانطور که نیویورک تایمز گزارش داد: «این بار، دیزنی اجازه دارد منطقه مالیاتی ویژه را – که هرگز از بین نرفت – و تقریباً تمام مزایای آن، از جمله توانایی انتشار اوراق قرضه معاف از مالیات و تصویب برنامه های توسعه بدون بررسی دقیق، حفظ کند. تنظیم کننده های محلی.»

بنابراین … DeSantis آن را چسباند تا دیزنی را با کنترل هیئت مدیره ای که بر ناحیه مالیاتی ویژه شرکت نظارت می کند، بیدار کند و در عین حال تمام امتیازات و معافیت های مالیاتی را در جای خود باقی گذاشت.

فرد هاوکینز، نماینده جمهوری خواه مجلس، از حامیان لایحه در مجلس، پرسیده شد که چگونه هر اتفاقی را که در منطقه رخ می دهد تغییر می دهد و گفت: “من نمی توانم پاسخ دهم.”

استراحتگاه جهانی دیزنی در دریاچه بوئنا ویستا، فلوریدا، در 18 آوریل 2022.

استراحتگاه جهانی دیزنی در دریاچه بوئنا ویستا، فلوریدا، در 18 آوریل 2022.

ضرر بزرگ برای محافظه کاران

حتی برخی از محافظه کاران پیروزی جعلی دسانتیس را دیدند. آنتونی ساباتینی، رئیس حزب جمهوری خواه شهرستان لیک در فلوریدا توییت کرد: «بنابراین اساساً دیزنی می‌تواند وضعیت تقریباً معاف از مالیات و مقررات خود را حفظ کند – اما با هیئت مدیره متفاوت. … این چه تسلیم عظیمی است. برد بزرگ برای ووک دیزنی. ضرر بزرگ برای محافظه کاران.»

در جنگ فرهنگی ترامپ علیه دیسانتیس 2024: سیاه پوستان و LGBTQ بالاترین قیمت را خواهند پرداخت

سایت خبری راست افراطی Big League Politics این تیتر را به باد انتقاد گرفت – «کلاهبرداری: ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا فولد می‌کند تا دیزنی را بیدار کند، بیل را مجبور می‌کند تا بی‌صدا معافیت‌های مالیاتی ویژه را بازگرداند».

این به دور از تنها نمونه ای از دسانتیس است که تماماً صحبت می کند-بدون تخریب-واقعی-از-بیداری.

DeSantis گفت که او تغییراتی را در یک دوره AP اعمال کرده است – اما او این کار را نکرد

فرماندار اخیراً اعتبار هیئت کالج را بر عهده گرفت که تغییراتی را در یک دوره مطالعات آمریکایی آفریقایی تبار AP رد کرده بود و او آن را به عنوان بیش از حد “بیدار” و “از لحاظ تاریخی تخیلی” رد کرده بود. هیئت مدیره پاسخ داد و گفت هر ادعایی مبنی بر اینکه هیئت مدیره “در گفتگوهای مکرر با فلوریدا” در مورد محتوای دوره “یک اتهام نادرست و با انگیزه سیاسی” است.

رئیس انجمن ملی آموزش و پرورش: تاریخ سیاه پوست تاریخ آمریکاست. DeSantis آزادی دانش آموزان ما را برای یادگیری آن می دزدد.

سال گذشته، دیسانتیس پس از استفاده از پول مالیات دهندگان فلوریدا برای فریب دادن مهاجران در تگزاس به داخل هواپیما و رها کردن آنها در تاکستان مارتا در ماساچوست، خود را استاد واقعی “مالکیت لیب” تصور کرد. این شیرین کاری ممکن است بخش ظالمانه پایگاه فرماندار را خوشحال کند، اما تا حد زیادی با تمسخر مواجه شد و به عنوان هدر دادن غیرانسانی پول تلقی شد.

همچنین، طبق حداقل یکی از چندین پرونده قضایی، ممکن است قوانین ایالتی را نقض کرده باشد زیرا پول ایالتی که برای حمل و نقل مهاجران در نظر گرفته شده است مشخص می کند که آنها قبلاً باید در فلوریدا باشند، نه تگزاس یا هر ایالت دیگر. و البته، کل این شیرین کاری هیچ تاثیری بر مهاجرت یا واقعاً هر چیز دیگری نداشت.

قانونگذاران فلوریدا وقت خود را صرف تمیز کردن آشفتگی‌های جنگ در بیداری دسانتیس می‌کنند

قانون‌گذاران جمهوری‌خواه فلوریدا که اخیراً آشفتگی دیسنتیس دیسنتیس را پاکسازی کردند نیز در این ماه با تصویب لایحه‌ای تلاش کردند تا مشکل حمل‌ونقل مهاجران وی را برطرف کنند که اعلام می‌کرد «همه پرداخت‌های انجام شده بر اساس (قانون اصلی) تأیید شده تلقی می‌شوند». ظاهراً داشتن دوستان قدرتمند و فاقد اخلاق خوب است.

DeSantis در حال مبارزه با طرفداران بیدار کنترل اسلحه با تصویب قانونی است که به اهالی فلورید اجازه می دهد بدون آموزش ایمنی یا مجوز، اسلحه حمل کنند. اما در یک مهمانی شب انتخابات در تامپا در سال گذشته، واشنگتن پست گزارش داد، ستاد انتخاباتی فرماندار، استفاده از اسلحه را در این مراسم ممنوع کرد و از مقامات شهری خواست که بگویند این تصمیم آنها بود.

فلوریدا: جایی که بیدار می رود تا بمیرد… یا نه

به نظر می رسد شایعات موفقیت دیسانتیس در مبارزه با “ویروس ذهن بیدار” لیبرال، یا هر چیزی که این روزها آن را می نامند، ممکن است تا حد زیادی اغراق آمیز باشد. تصور می‌کنم که این مورد مورد علاقه یکی دیگر از دشمنان ادعایی بیداری در فلوریدا جنوبی است – یکی دونالد جی. ترامپ. شایعات حاکی از آن است که رئیس جمهور سابق و نامزد فعلی ریاست جمهوری در حال فکر کردن به نام مستعار احتمالی DeSantis است که بسیاری انتظار دارند وارد انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری جمهوری خواهان شود.

هشدارهای نظر: ستون‌هایی را از ستون‌نویسان مورد علاقه خود دریافت کنید + تجزیه و تحلیل متخصص در مورد موضوعات برتر، که مستقیماً از طریق برنامه USA TODAY به دستگاه شما تحویل داده می‌شود. برنامه را ندارید؟ آن را به صورت رایگان از فروشگاه برنامه خود دانلود کنید.

در مورد Paper-Tiger Ron چطور؟ یا شاید ران فیک سانتیس؟ ران «همه بیدار سیزل، بدون استیک بیدار» دسانتیس؟

نمی دونم، اینجا فقط دارم تف می دم. این را به ترامپ واگذار می کنم تا بفهمد. این به معنای واقعی کلمه تنها چیزی است که او در آن مهارت دارد – به این معنی که او در یک چیز بیشتر از فرماندار غیرقابل نمایش فلوریدا خوب است.

رکس هاپکه، ستون نویس USA TODAY را در توییتر دنبال کنید @RexHuppke و فیسبوک facebook.com/RexIsAJerk، یا با او در [email protected] تماس بگیرید

اطلاعات بیشتر از رکس هاپکه:

دوشنبه بعد از سوپر بول باید یک تعطیلات ملی برای استراحت، شرم و پشیمانی باشد

«دارک براندون» در State of the Union ظاهر می شود و با جمهوری خواهان گمشده زمین را پاک می کند

درایو غذای USA TODAY نزدیک به 670000 وعده غذایی اهدا می کند، ستون نویس خود را “عالی” اعلام کرد

می‌توانید نظرات مختلفی از هیئت مشارکت‌کنندگان ما و سایر نویسندگان را در صفحه اول Opinion در توییتر بخوانید. @usatodayopinion و در خبرنامه افکار روزانه ما. برای پاسخ به یک ستون، نظر خود را به [email protected] ارسال کنید.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: ران دیسانتیس کنترل هیئت مدیره دیزنی “بیدار” را در دست می‌گیرد، معافیت‌های مالیاتی همچنان باقی می‌ماند.





منبع