جیمی لی کرتیس فاش می‌کند که در فیلم‌هایی مانند «Knives Out» زمان بیشتری را به نمایش گذاشته است، زیرا هرگز به تریلر خود باز نمی‌گردد: «این سس مخفی من است».


جیمی لی کورتیس در جشنواره بین المللی فیلم سانتا باربارا

جیمی لی کورتیس در جشنواره بین المللی فیلم سانتا باربارا در ماه فوریه.SBIFF

  • جیمی لی کرتیس راز خود را برای حضور بیشتر در فیلم‌ها در سینما فاش کرد.

  • کورتیس به Insider گفت: «به تریلرهای خود برنگردید. “تریلرها هستند نه دوست شما.”

  • کرتیس برای بازی در نقش بازرس سازمان امور مالیاتی در فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» برای اسکار آماده است.

جیمی لی کرتیس یک راز برای حضور بیشتر در فیلم‌ها، حتی در فیلم‌های گروه شلوغی مانند «Knives Out» ۲۰۱۹ دارد.

به تریلر خود برنگردید.

کورتیس روز شنبه در جشنواره بین المللی فیلم سانتا باربارا به اینسایدر گفت: «این معامله است. “این سس مخفی من است. به تریلرهای خود برنگردید. تریلرها هستند نه دوست شما. جاناتان وانگ، تهیه‌کننده «همه چیز همه جا به یکباره» به شما خواهد گفت که من هرگز صحنه را ترک نکردم. من به آن اعتقاد ندارم.”

به عنوان مثال، زمانی که ریان جانسون کارگردان فیلم «Knives Out» در سال 2019 را فیلمبرداری کرد، کورتیس را در صحنه‌های بیشتری نسبت به آنچه که در ابتدا برنامه‌ریزی کرده بود، قرار داد، فقط به این دلیل که او همیشه سر صحنه فیلم‌برداری بود.

کورتیس گفت: “او یک بار من را MVP خود در “Knives Out” نامید، و وقتی از او دلیل آن را پرسیدند، او گفت: “چون او همیشه سر صحنه بود”، “او هرگز ترک کرد مجموعه.’ او در نهایت از من در شوت‌هایی استفاده کرد که قرار نبود در آن‌ها از من استفاده کند، زیرا در صحنه فیلمبرداری بودم.”

کورتیس این روزها نمی‌خواهد از صفحه نمایش استفاده کند. بازیگری که در نقش بازرس ناراضی IRS دیردره بوبیردر در «همه چیز همه جا به یکباره» برنده جایزه گلدن گلوب شد، شاید اکنون شلوغ تر از همیشه باشد. او در حال حاضر چهار پروژه در دست ساخت دارد، از جمله “Borderlands” که اقتباسی از بازی ویدیویی محبوب با بازی کیت بلانشت است.

این بازیگر همچنین با نیکول کیدمن در «کی اسکارپتا» که اقتباسی تلویزیونی از کتاب‌های پرفروش پاتریشیا کورنول به نام کی اسکارپتا است، همبازی خواهد شد. کرتیس، که نقش خواهر پزشک پزشکی، دوروتی را بازی خواهد کرد، همچنین تهیه کننده اجرایی این سریال است که طبق گزارش ها، آمازون به سفارش دو فصل آن نزدیک است.

با این حال، قبل از اینکه این پروژه ها روی پرده های بزرگ و کوچک ظاهر شوند، کرتیس با یکی از بزرگترین لحظات زندگی حرفه ای 46 ساله خود به عنوان نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن روبرو می شود – نقطه عطفی که او در جشنواره بین المللی فیلم سانتا باربارا روی صحنه نشان داد. در خلال پرسش و پاسخ با لئونارد مالتین، منتقد و تاریخ‌دان سینما.

او با اشاره به تبلیغات معروف خود برای Activia گفت: “من تنها نامزد اسکار هستم که تا به حال ماستی را فروخته ام که شما را لعنت می کند.”

کرتیس همچنین به Insider گفت که تمام تلاشش را می‌کند تا ثابت بماند و اجازه ندهد که تله‌های هالیوود بر زندگی روزمره‌اش تأثیر بگذارد، که او با همسرش کریستوفر گست و دو فرزندشان، روبی و آنی گست به اشتراک می‌گذارد.

کورتیس به اینسایدر گفت: «من یک زن هوشیار هستم. “و بنابراین من عبارت “چوب خرد کن، آب حمل کن” را دوست دارم. من فقط سعی می‌کنم روی بخش تجارت نمایشی تمرکز نکنم و فقط سعی می‌کنم بخشی از خانواده و دوستانم باشم.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع