دینا تیتوس، نماینده دموکرات، مارک رابرتسون جمهوری‌خواه را در انتخابات ناحیه اول کنگره نوادا شکست داد.

پرزیدنت جو بایدن در سال 2020 در مرزهای قبلی این منطقه، 25 درصد حاشیه پیروزی داشت، پیش از این که پس از سرشماری سال 2020، مناطق حومه‌ای بیشتری را در برگیرد و آن را کمتر دموکراتیک کند.

مسابقه پولی

چیس استیونز/عکس AP; خودی

  • رقابت بین تیتوس و رابرتسون توسط Inside Elections به‌عنوان «دموکرات شیب‌دار»، توسط The Cook Political Report به‌عنوان «تقلب دموکراتیک» و توسط ساباتو در مرکز سیاست دانشگاه ویرجینیا به‌عنوان «دموکراتیک متمایل» ارزیابی شد.

    طبق گزارش OpenSecrets، تایتس تا 19 اکتبر 3 میلیون دلار جمع آوری کرد، 2.5 میلیون دلار خرج کرد و 871042 دلار پول نقد در دست داشت. حریف او، رابرتسون، 1.1 میلیون دلار جمع آوری کرد، 928،728 دلار خرج کرد و 188،547 دلار پول نقد باقی مانده بود تا خرج کند. 19 اکتبر.

    او قوانینی را معرفی کرد که به شدت بر استوک‌های دست‌انداز نظارت می‌کرد، پیوستی که سلاح‌های نیمه خودکار را قادر می‌سازد با سرعت مسلسل شلیک کنند. سپتامبر گذشته، در سالگرد تیراندازی، Titus قانون بسته شدن شکاف سهام را معرفی کرد که با رای 233-194 به تصویب مجلس رسید.

    رابرتسون نامزدی جمهوری خواهان را در میان کاندیداهای پرجمعیت حزب جمهوری خواه به دست آورد و در نهایت هفت رقیب دیگر را شکست داد.

    تاریخچه رأی گیری برای ناحیه 1 کنگره نوادا

    دموکرات لاس وگاس اولین بار در سال 2008 به نمایندگی از ناحیه سوم کنگره نوادا انتخاب شد، اما دو سال بعد توسط جو هک سناتور جمهوری خواه و سابق ایالتی با کمتر از 2000 رای شکست خورد. در سال 2013، تیتوس پس از پیروزی در منطقه 1 کنگره به کنگره بازگشت.

    Titus 2022 میان ترم

    دینا تیتوس، نماینده جمهوری خواه، مارک رابرتسون را در منطقه اول کنگره نوادا شکست داد.

  • صندوق های رای در این ایالت در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت محلی یا 10 شب به وقت شرقی بسته شدند.

    جاسازی عمومی 2022

    نامزدهای ناحیه 1 کنگره نوادا

    تیتوس ششمین دوره خود را در مجلس نمایندگان آمریکا سپری می کند. این زن 72 ساله که یک دموکرات سرسخت است، 100 درصد مواقع مطابق با موضع اعلام شده جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا رأی می دهد. پس از تیراندازی سال 2017 در جشنواره موسیقی Route 91 Harvest که منجر به کشته شدن 58 نفر و زخمی شدن بیش از 500 نفر شد، تیتوس از قوانین سختگیرانه تر ضد اسلحه حمایت کرد.

    تا اوایل نوامبر، سوپر PACها، کمیته‌های ملی احزاب و سایر گروه‌های غیر کاندید تقریباً 16.9 میلیون دلار برای حمایت از یا علیه نامزدها هزینه کرده بودند.

    آنچه کارشناسان می گویند

    رابرتسون، متولد اورنج، کالیفرنیا، بیش از 30 سال در ارتش ایالات متحده خدمت کرد و به خاطر خدمات خود در عراق، افغانستان، کویت و هفت کشور خارجی دیگر تمجیدها را دریافت کرد. او در آخرین مأموریت خود به عنوان مشاور ارشد در دفتر وزیر دفاع در پنتاگون خدمت کرد. رابرتسون همچنین قبلاً در UNLV تدریس می کرد – سرهنگ بازنشسته کلاس های علوم نظامی تدریس می کرد.

    منطقه ای که زمانی عمیقاً دموکراتیک بود از طریق تقسیم مجدد رقابتی شد.

منطقه 1 در شهرستان کلارک واقع شده است و بسیاری از حومه های لاس وگاس را پوشش می دهد.

  • ناحیه 1 کنگره نوادا که زمانی در قلب لاس وگاس بود، اکنون بخش بیشتری از شهرستان کلارک را در بر می گیرد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    دینا تیتوس، نماینده دیرینه دموکرات، در مناقصه دیگری برای انتخاب مجدد در برابر مارک رابرتسون جمهوری خواه در ناحیه 1 کنگره نوادا برنده شد.

    تیتوس قبل از انتخابش به کنگره، در سنای نوادا خدمت می کرد و از سال 1993 تا 2009 رهبر اقلیت آن بود. او همچنین در کلاس های دولتی آمریکا و نوادا از سال 1979 تا 2011 در دانشگاه نوادا، لاس وگاس، جایی که مقام استاد بازنشسته دارد، تدریس می کرد.

    پیش از انتخابات عمومی نوامبر 2022، او رقیب خود، امی ویللا، مورد تایید برنی سندرز، را در انتخابات مقدماتی دموکرات ها با اختلاف 65 امتیاز شکست داد.