دونالد ترامپ در نظر دارد که مبارزات انتخاباتی خود را هدف قرار دادن مخالفان جمهوری خواه و دادستان ها متوقف کند

تاریخچه ترامپ و رایان: پل رایان می‌گوید جمهوری‌خواهان باید روی «اصول» تمرکز کنند و نه افراد، زیرا ترامپ همچنان یک نیروی در حزب است.

کاری که ترامپ انجام داده است

ترامپ همچنین وارد مرحله جدیدی از مبارزات انتخاباتی می‌شود، زیرا دادستان‌های آتلانتا و واشنگتن در حال بررسی این موضوع هستند که آیا به دنبال کیفرخواست برای رسیدگی به اطلاعات طبقه‌بندی‌شده و تلاش‌ها برای لغو شکست خود در انتخابات 2020 به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هستند یا خیر.

ترامپ و متحدانش به سرعت به این نکته اشاره می‌کنند که او همچنان در نظرسنجی‌های جمهوری‌خواهان پیشتاز است و همچنان بیشترین پول کمپین انتخاباتی و بالاترین اعتبار را در حزب خود دارد.

بسیاری از جمهوری خواهان ترامپ را به خاطر عملکرد ناامیدکننده این حزب در انتخابات سال گذشته مقصر می دانند. حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان را با کمتر از 10 کرسی به دست آورد و نامزدهای مورد حمایت ترامپ در رقابت های سنا در جورجیا، پنسیلوانیا و آریزونا شکست خوردند که به قیمت کنترل مجلس سنا توسط جمهوری خواهان تمام شد.

سناتور لیندسی گراهام، RS.C.، سمت چپ، در کنار پرزیدنت دونالد ترامپ در طول یک گردهمایی مبارزات انتخاباتی، در شمال چارلستون، SC، pn. 28 فوریه 2020 روی صحنه می ایستد.

مخالفان همچنین خاطرنشان می‌کنند که ترامپ ممکن است اولین نامزد اصلی ریاست‌جمهوری در تاریخ باشد که در حالی که تحت کیفرخواست قرار دارد، به مبارزات انتخاباتی می‌پردازد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: برنامه های کمپین ترامپ شامل رویداد SC، سخنرانی CPAC است



منبع

یو اس ای تودی گزارش داد: «با 2-1، رأی دهندگان جمهوری خواه و متمایل به حزب جمهوری خواه اکنون می گویند که سیاست های ترامپ را می خواهند اما یک پرچمدار متفاوت برای اجرای آنها». در حالی که 31 درصد خواهان نامزدی رئیس جمهور سابق هستند، 61 درصد دیگر نامزدهای جمهوری خواه را ترجیح می دهند که سیاست های ترامپ را ادامه دهد.

سناتور لیندسی گراهام، RS.C.، سمت چپ، در کنار پرزیدنت دونالد ترامپ در طول یک گردهمایی مبارزات انتخاباتی، در شمال چارلستون، SC، pn. 28 فوریه 2020 روی صحنه می ایستد.

واشنگتن – پس از دو ماه رسانه های اجتماعی، جلسات مبارزات انتخاباتی و مبارزات سیاسی، دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری 2024 در حال آماده شدن برای بازگشت به صحنه عمومی با پیام هایی است که هدف آنها مخالفان بالقوه جمهوری خواه – و دادستان های جنایی احتمالی است.

عامل مشاور ویژه: رقابت ریاست جمهوری 2024 یک بازیکن جدید دارد: یک بازرس ویژه در حال تحقیق درباره دونالد ترامپ

مشکلات حقوقی ترامپ: حمله 6 ژانویه به کنگره 2 سال بعد: ترامپ هنوز درگیر تحقیقات متعدد است

مشکلات ترامپ

ترامپ علیه دیسانتیس؟: ترامپ در میان دوره ای مورد انتقاد قرار گرفته است. DeSantis در حال افزایش است. و رقابت 2024 تازه شروع شده است.

نظرسنجی USA TODAY/Suffolk در ماه گذشته نشان داد که حمایت جمهوری خواهان از رئیس جمهور سابق جمهوری خواه کاهش یافته است.

ترامپ قرار است در 28 ژانویه به کلمبیا، کارولینای جنوبی سفر کند تا از «تیم رهبری کارولینای جنوبی» خود رونمایی کند.

ترامپ و کمپین او کارمندانی استخدام کرده و دفتری در فلوریدا جنوبی راه اندازی کرده اند.

همچنین: حداقل بر اساس نظرسنجی های مختلف، حمایت سیاسی او در حال کاهش است.

ترامپ همچنین باید تلاش کند به جمهوری‌خواهانی که می‌گویند او نمی‌تواند در انتخابات عمومی پیروز شود و اینکه حزب باید از او عبور کند، پاسخ دهد.

سقوط ترامپ؟:این نمودارها نشان می دهد که چگونه پیشنهاد ترامپ در سال 2024 در حال از دست دادن است

رئیس جمهور سابق در کارولینای جنوبی و منطقه واشنگتن دی سی صف آرایی کرده است که تا حدی برای نشان دادن حمایت در مقابل جمهوری خواهان برجسته ای که ممکن است علیه او رقابت کنند، از جمله مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق و ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا طراحی شده است.

استیون چونگ، مدیر ارتباطات کمپین، گفت که حضور در کارولینای جنوبی و سایر رویدادهای برنامه ریزی شده “نشان خواهد داد که حمایت قابل توجهی پشت سر او وجود دارد.”

بازپرس ویژه جک اسمیت، که هدف مکرر زهر ترامپ است، همچنین در حال بررسی اقدامات او در قیام 6 ژانویه 2021 و در حوالی آن در ساختمان کنگره آمریکا است.

در حالی که نظرسنجی ها نشان می دهد که حمایت از ترامپ کاهش یافته است، حامیان او در کارولینای جنوبی شامل نام های برجسته ای مانند فرماندار هنری مک مستر و سناتور لیندسی گراهام هستند.

مبارزات دیگری نیز وجود داشته است. مدت کوتاهی پس از اعلامیه ترامپ، ترامپ به دلیل میزبانی شامی که شامل یهودی‌ستیزان و ملی‌گرایان سفیدپوست بود، مورد انتقاد قرار گرفت.

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

هشدار به مخالفان جمهوری خواه

موقعیت نظرسنجی: ترامپ در دردسر: حمایت جمهوری‌خواهان از نامزدی او در سال 2024 در میان شکست‌های سیاسی و حقوقی کاهش می‌یابد

هدف قرار دادن دادستان ها

رویداد کلمبیا اولین رویداد انتخاباتی ترامپ در خارج از پایگاه خانگی خود در فلوریدا از زمان اعلام کمپین انتخاباتی خود در سال 2024 در اواسط نوامبر خواهد بود.

دادستانی در آتلانتا در حال تحقیق از او به دلیل اعمال فشار بر مقامات انتخابات جورجیا برای بازگرداندن از دست دادن بایدن در ایالت است. در نیویورک، در مورد شیوه های تجاری گذشته خود. و در واشنگتن به دلیل رسیدگی به اسناد طبقه بندی شده.

در اوایل ماه مارس، ترامپ در CPAC، کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران، ائتلافی از فعالان محافظه‌کار که به رشد سیاسی او کمک کردند، سخنرانی خواهد کرد. نشست CPAC از 1 تا 4 مارس در بندر ملی، مریلند، نزدیک واشنگتن برگزار می شود.

ترامپ ماه‌ها وقت صرف کرده است که دادستان‌ها را مغرضانه سیاسی خوانده است.