دومین تحلیف دیسانتیس به عنوان فرماندار، موضوع «ایالت آزاد فلوریدا»، یک شام صمیمی با نور شمع و نان تست برای مادران حامی فرماندار جمهوریخواه خواهد بود.

بسیاری از تماشاگران به دنبال نشانه هایی از آرزوهای سیاسی ملی او خواهند بود.

  • نیویورک تایمز گزارش داد که در این مراسم افتتاحیه، دیسانتیس در حال بررسی رد کمک های مالی شرکت های بزرگ فناوری است.

    به گفته سازمان تحقیقات غیرحزبی OpenSecrets، DeSantis خود به جمع‌آوری کمک مالی تبدیل شده است که رکوردهای یک کمپین فرمانداری را شکست. بر اساس گزارش بخش انتخابات وزارت امور خارجه فلوریدا، کمیته اقدام سیاسی او، دوستان ران دیسانتیس، تا 2 نوامبر نزدیک به 206 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

    ران دیسانتیس، فرماندار منتخب فلوریدا، در سمت چپ، به همراه همسرش کیسی در طی مراسم تحلیف، سه شنبه، 8 ژانویه 2019، در تالاهاسی، فلوریدا وارد می شود.Lynne Sladky/AP Photo

    • مقامات در طی مراسم تحلیف که در آن ران دیسانتیس به عنوان فرماندار فلوریدا سوگند یاد کرد، سه شنبه، 8 ژانویه 2019، در تالاهاسی، فلوریدا، روی صحنه می ایستند.Lynne Sladky/AP Photo

      بلیت های مراسم تحلیف برای حزب جمهوری خواه فلوریدا سرمایه جمع آوری می کند

      انتظار می رود در طول مراسم تحلیف دو روزه او، دفاتر لابی و شرکت های حقوقی نیز رویدادهای خاص خود را در پایتخت فلوریدا برگزار کنند.

      مقامات در طی مراسم تحلیف که در آن ران دیسانتیس به عنوان فرماندار فلوریدا سوگند یاد کرد، سه شنبه، 8 ژانویه 2019، در تالاهاسی، فلوریدا، روی صحنه می ایستند.

      رویدادهای متعددی در طول هفته پراکنده می شود، از جمله یک شام با نور شمع و یک توپ.

    وجوه جمع‌آوری‌شده از فروش بلیت برای رویدادهای مختلف مراسم تحلیف رسمی به حزب جمهوری‌خواه فلوریدا اختصاص خواهد یافت. طبق قوانین ایالتی، افراد و شرکت‌ها محدودیتی برای کمک به احزاب یا کمیته‌های سیاسی ایالتی ندارند.

    دسانتیس در دوره دوم ریاست جمهوری خود دارای اکثریت فوق العاده حمایتی در مجلس جمهوریخواه خواهد بود. تا کنون، DeSantis متعهد شده است که مالیات بر فروش برخی از کالاها را لغو کند و طرحی را برای دشوارتر کردن ثبت نام و ماندن معلمان در اتحادیه ها ارائه کرده است. او اولویت های خود برای جلسه 2022 را “برنامه آزادی” خود نامیده است.

    طبق گزارش The Naples Daily News، مراسم افتتاحیه DeSantis در سال 2019 تقریباً 3000 مهمان در آن حضور داشتند.

    هنگامی که دسانتیس برای اولین بار در سال 2019 سوگند یاد کرد، او و همسرش تصمیم گرفتند رژه افتتاحیه سنتی را برگزار نکنند. به گزارش تامپا بی تایمز، در عوض، آنها غسل تعمید پسرشان میسون را در عمارت فرماندار با آبی که در سفر به اسرائیل از دریای جلیل جمع آوری کردند، برگزار کردند.

    جمع آوری کمک های مالی عمده برای مراسم تحلیف، چه در سطح ایالتی یا فدرال، معمول است. اینسایدر گزارش داد که شرکت‌های متعددی که با دولت فدرال تجارت می‌کنند نیز به سرمایه‌گذاری در مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن کمک کردند.

    دسانتیس برای دومین دوره ریاست جمهوری خود در 3 ژانویه در تالاهاسی سوگند یاد می کند.

  • “ایالت آزاد فلوریدا” شعاری است که منعکس کننده موضوع کمپین 2022 DeSantis است. پیش از روز انتخابات، کمپین او تبلیغاتی را با عنوان «داستان فلوریدا من» منتشر کرد که نشان می‌داد مردم درباره نحوه سیاست‌های فرماندار در مورد COVID-19 صحبت می‌کردند، زمانی که او برای باز نگه داشتن مدارس و محل‌های کار فشار آورد.

    هارتلی درباره مراسم تحلیف آتی به اینسایدر گفت: فرماندار و بانوی اول هر دو بر جزئیات نظارت داشتند. “این در یک چارچوب زمانی فشرده با یک کارمند کوچک که کار باورنکردنی انجام داد و همه آن را در طول تعطیلات جمع کرد، جمع آوری شد.”

    فرماندار در مورد انتخاب نکردن رژه به آسوشیتدپرس گفت: «تجلی و شرایط خوب است، اما در نهایت این موضوع مربوط به قرار دادن پدال روی فلز است.

    جنیفر کارول که در زمان فرماندار سابق، ریک اسکات، معاون فرماندار بود، به اینسایدر گفت: «وقتی او سخنرانی خود را ایراد می‌کند، من فکر می‌کنم که این سخنرانی – اگرچه برای فلوریدا خواهد بود – ممکن است پیش‌بینی‌های او برای سال 2024 را بیان کند. “برای مراسم تحلیف، این چیزی است که باید دنبال شود: او در سخنرانی چه خواهد گفت؟ تحویل و لحن چیست؟”

    DeSantis فهرستی جزئی از اهداکنندگان را در سال 2019 منتشر کرد که شامل دشمن سیاسی کنونی دیزنی و شرکت زندان خصوصی GEO Group بود.

    ایمیل‌هایی که در مورد حضورشان جویا می‌شد به دفاتر دیگر اعضای جمهوری‌خواه هیئت فلوریدا، از جمله سن، فرستاده شد. ریک اسکات، سناتور مارکو روبیو، و همچنین نمایندگان بایرون دونالدز و برایان مست، به موقع پاسخ داده نشدند. ایمیلی که برای نماینده جب بوش فرماندار سابق فلوریدا ارسال شد نیز با پاسخی مواجه نشد.

    ران دیسانتیس، فرماندار منتخب فلوریدا، سمت راست، و همسرش کیسی در حالی که روی صحنه می روند، پس از اینکه او برنده انتخابات در حزب خود در سه شنبه، 6 نوامبر 2018، در اورلاندو، فلوریدا اعلام شد، برای حامیان دست تکان می دهند.

    تنها نقطه ضعفی که وجود داشت یک مشکل فنی جزئی بود. اسکات در مورد مشکل ارتباطی گفت: “من برای استفاده از تله پرومتر بیرون رفتم و کار نکرد.”

    اسکات گفت که بعد از سوگندش، همه چیز را کمرنگ نگه داشته است.

    دیسانتیس در روز انتخابات، ایالت را با چارلی کریست، نماینده سابق دموکرات، با 20 امتیاز افزایش داد. این پیروزی یک چرخش خیره کننده برای فرماندار بود که تنها با 33000 رای در اولین رقابت فرمانداری خود پیروز شد.

    رویداد پایانی مسابقه دو روزه، مراسم افتتاحیه است که معمولاً در مرکز مدنی Donald L. Tucker برگزار می‌شود. شخصی که به شرط ناشناس ماندن صحبت کرد، گفت که DeSantises از مهمانان می خواهند تا دیر وقت بمانند و در رقص بپردازند و یک گروه موسیقی را برای اجرای برنامه آماده کردند.

    این افتتاحیه شامل یک رویداد قدردانی از کهنه سربازان ارتش و اولین پاسخ دهندگان در موزه اتومبیل تالاهاسی و یک ناهار قانونی در کنگره ایالتی بود. با توجه به اینکه او یک کهنه سرباز و وکیل نیروی دریایی بود، این رویداد اشاره ای به تجربه DeSantis بود.

    سایر مقامات ارشد فلوریدا نیز تمایل دارند در مراسم تحلیف ظاهر شوند، از جمله دادستان کل، مدیر ارشد مالی و کمیسر کشاورزی.

    جشن افتتاحیه به طور رسمی از دوشنبه با یک ساعت کوکتل و شام صمیمی با نور شمع آغاز می شود.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    بینندگان چشم عقابی نشانه هایی از جاه طلبی های ملی دسانتیس را از نزدیک تماشا خواهند کرد. دیسانتیس پس از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که در 15 نوامبر نامزدی خود در کاخ سفید را رسمی کرد، یکی از گزینه های مورد علاقه برای نامزدی حزب جمهوری خواه در سال 2024 است.

    به گفته یک استراتژیست جمهوری خواه که به شرط ناشناس ماندن برای محافظت از اطلاعات دعوت شده صحبت کرد، نان تست جایگزین چیزی است که به طور سنتی صرف چای با بانوی اول می شد. انتظار می‌رود این رویداد تأیید موفقیت‌آمیز دسانتیس از نامزدهای هیئت مدیره مدرسه را که با دستور کار او همسو هستند، جشن بگیرد و اعضای گروه محافظه‌کار «مادران برای آزادی» را نیز شامل شود.

    بانوی اول فلوریدا، کیسی دیسانتیس، روز سه‌شنبه، پس از ادای سوگند ظهر بر روی پله‌های کاپیتول تاریخی، «نان تست برای یک میلیون مادر» را برای قدردانی از 1.1 میلیون زنی که برای حمایت از همسرش بسیج کرده است، برگزار خواهد کرد.

    در سال 2023 نیز رژه ای در تالاهاسی برگزار نخواهد شد. مراسم تحلیف اسکات – که سلف دیسانتیس در عمارت فرماندار بود، شامل رژه بود. اسکات که از اینسایدر خواسته شد در مورد مراسم تحلیف فلوریدا صحبت کند، در حالی که اولین مراسم سوگند خود را بیش از یک دهه پیش بازگو می کرد، لبخند زد.

    دیسانتیس، 44 ساله، در حال حاضر جوانترین فرماندار ایالت در ایالات متحده است، اگرچه سارا هاکبی سندرز، فرماندار منتخب در آرکانزاس، که 40 سال دارد، در آستانه برکناری از این سمت است.

    او گفت: “آنها یک توپ داشتند… اما ما توپ نداشتیم.”

    فرماندار روز سه‌شنبه ظهر روی پله‌های کاپیتول تاریخی سوگند یاد می‌کند و چندین رویداد دیگر طی دو روز در پایتخت فلوریدا پراکنده خواهد شد.

    ران دیسانتیس، فرماندار منتخب فلوریدا، در سمت چپ، به همراه همسرش کیسی در طی مراسم تحلیف، سه شنبه، 8 ژانویه 2019، در تالاهاسی، فلوریدا وارد می شود.

    در حالی که ران دیسانتیس فرماندار جمهوریخواه فلوریدا برای آغاز دوره دوم ریاست جمهوری خود آماده می شود، جهان سیاسی این هفته شاهد تالاهاسی خواهد بود.

    به گزارش استاندارد فلوریدا، برایان بالارد از Ballard Partners، صندلی های افتتاحیه این رویداد هستند. نیک یاروسی از مشاوران پایتخت؛ بیل روبین از Rubin Turnbull & Associates. و جف هارتلی از اسمیت، برایان و مایرز.

    سه نفر به اینسایدر گفتند که مهمانان فرماندار برای رویدادهای مختلف شامل تأثیرگذاران محافظه کار رسانه ای خواهند بود.

    بر اساس تفکیک بسته های حمایتی که توسط پولیتیکو به دست آمده است، پنج نفر که یک میلیون دلار اهدا کردند، نام «صندلی افتتاحیه» و دسترسی به چندین رویداد افتتاحیه را خواهند داشت. در ابتدا استاندارد فلوریدا گزارش داد که موضوع کلی «ایالت آزاد فلوریدا» است.

    انتظار می‌رود در مراسم روز سه‌شنبه، دسانتیس در کنار همسرش و فرماندار ژانت نونیز ظاهر شود.

    اسکات در مصاحبه ای در کاپیتول هیل درباره جشن های رسمی که در آن شرکت کرد گفت: “سرگرم کننده است. ما یک رژه داشتیم.”

    مراسم تحلیف فرمانداری در سال 2023 همزمان با آغاز کنگره جدید در واشنگتن دی سی است، بنابراین تمام هیئت فلوریدا در آن شرکت نخواهند کرد.

    ران دیسانتیس، فرماندار منتخب فلوریدا، سمت راست، و همسرش کیسی در حالی که روی صحنه می روند، پس از اینکه او برنده انتخابات در حزب خود در سه شنبه، 6 نوامبر 2018، در اورلاندو، فلوریدا اعلام شد، برای حامیان دست تکان می دهند.Phelan M. Ebenhack/AP Photo

    هر افتتاحیه تمرکز و رویدادهای متفاوتی دارد

    پنج اهداکننده که 1 میلیون دلار برای بلیت پرداخت کرده‌اند، می‌توانند در مراسم شام شمع و رقص شرکت کنند، صندلی‌های اصلی مراسم سوگند را دریافت کنند، بتوانند با فرماندار عکس بگیرند و هر کدام دو بلیت برای «یک نان تست برای یک میلیون» دریافت کنند. ماما، به نقل از پولیتیکو.

    مت گیتز نماینده حزب جمهوری خواه از فلوریدا به اینسایدر گفت: “من از فرماندار دیسانتیس حمایت می کنم و مفتخرم که به مراسم تحلیف او دعوت شده ام.” متأسفانه، من در 3 ژانویه در واشنگتن کار فوری دیگری دارم.

    رویدادهای آخرین افتتاحیه همچنین شامل صرف صبحانه در موزه گودوود در تالاهاسی بود تا نونیز را به عنوان بالاترین رتبه زن اسپانیایی تبار انتخاب شده در تاریخ فلوریدا بشناسد.