در یکی از بزرگترین سرقت های نقدی لس آنجلس، سارقان 30 میلیون دلار سرقت می کنند. رمز و راز مورد را احاطه کرده است

یکی از مقامات پلیس لس آنجلس روز چهارشنبه فاش کرد که در یکی از بزرگترین سرقت‌های نقدی در تاریخ لس‌آنجلس، دزدان با 30 میلیون دلار سرقت در یکشنبه عید پاک در یک مرکز ذخیره‌سازی پول در دره سان فرناندو، موفق شدند.

به گفته Cmdr اداره پلیس لس آنجلس، این سرقت یکشنبه شب در یک مرکز ناشناس در Sylmar رخ داد که در آن پول نقد کسب و کار در سراسر منطقه نگهداری و ذخیره می شود. الین مورالس

مورالس گفت که سارقان توانستند به ساختمان و همچنین گاوصندوقی که پول در آن ذخیره شده بود، نفوذ کنند. منابع مجری قانون گفتند این سرقت یکی از بزرگ‌ترین سرقت‌های تاریخ شهر در مورد پول نقد بوده و مجموع آن از هر سرقت خودروی زرهی در شهر نیز فراتر رفته است.

رمز و راز در اطراف نفوذ است.

منابع آگاه به تحقیقات گفتند که یک خدمه سرقت از پشت بام مرکز برای دسترسی به خزانه عبور کردند. اما مشخص نیست که چگونه آنها از سیستم هشدار اجتناب کردند.

علاوه بر این، با مشاهده گاوصندوق از بیرون، هیچ نشانه ای از نفوذ در آن دیده نمی شود. اپراتورهای کسب و کار، که پلیس آنها را شناسایی نکرد، تا زمانی که در روز دوشنبه گاوصندوق را باز کردند، این سرقت بزرگ را کشف نکردند.

به مقامات هشدار داده شد و کارآگاهان ایستگاه ماموریت LAPD برای جمع آوری شواهد به صحنه جنایت پاسخ دادند.

بیشتر بخوانید: رمز و راز دزدی برینک: سوالاتی در مورد جدول زمانی که «هیچ معنایی ندارد»

به گفته منابع مجری قانون، نکته دیگری که بر این فتنه افزوده می شود این است که تعداد کمی از افراد از مبالغ هنگفت پول نقدی که در آن گاوصندوق نگهداری می شد، اطلاع داشتند.

این حمله پیچیده توصیف شد و به یک خدمه با تجربه از سارقان پیشنهاد شد که می دانستند چگونه بدون توجه به یک مرکز امن وارد شوند.

بزرگترین سرقت نقدی قبلی در لس آنجلس در 12 سپتامبر 1997 با سرقت 18.9 میلیون دلار از محل سابق تأسیسات زرهی دانبار در خیابان متئو بود. کسانی که پشت این سرقت بودند در نهایت دستگیر شدند.

حادثه روز یکشنبه نیز تقریباً دو سال پس از سرقت چند میلیون دلاری جواهرات از دکل بزرگ Brink's در ایستگاه کامیون Grapevine رخ داد.

بالغ بر 100 میلیون دلار جواهرات و اشیاء قیمتی از این کامیون برداشته شد.

در آن صورت، سارقان در ساعت 3 بامداد 11 جولای 2022 با اجناس خارج شدند و بیش از 20 کیسه بزرگ را پر از جواهرات، جواهرات و سایر اقلامی کردند که تراکتور-تریلر Brink از نمایشگاه بین المللی جواهرات و جواهرات در سن حمل می کرد. متئو به منطقه لس آنجلس.

دزدی در طول یک پنجره 27 دقیقه ای رخ داد که در آن یک راننده در سکوی خواب وسیله نقلیه به خواب رفت و دیگری در Flying J، یک ایستگاه کامیون بزرگ، درست در نزدیکی Grapevine سینوسی Interstate 5 در Lebec، کالیفرنیا، غذا خورد.

آن جنایت حل نشده باقی مانده است.

برای اخبار، ویژگی‌ها و توصیه‌های LA Times و فراتر از آن، شش روز در هفته در صندوق ورودی خود در Essential California ثبت‌نام کنید.

این داستان در اصل در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.

منبع