در اینجا آمده است که آمریکایی ها چقدر در حساب های بازنشستگی خود بر اساس سن پس انداز کرده اند – آیا شما جلوتر هستید یا خیلی عقب هستید؟

در اینجا آمده است که آمریکایی ها چقدر در حساب های بازنشستگی خود بر اساس سن پس انداز کرده اند - آیا شما جلوتر هستید یا خیلی عقب هستید؟

در اینجا آمده است که آمریکایی ها چقدر در حساب های بازنشستگی خود بر اساس سن پس انداز کرده اند – آیا شما جلوتر هستید یا خیلی عقب هستید؟

بر اساس نظرسنجی سال 2022 فدرال رزرو از امور مالی مصرف کننده، تقریبا نیمی از آمریکایی ها حساب پس انداز بازنشستگی اختصاصی ندارند. این نظرسنجی که شامل آخرین داده‌های دولتی است، نشان می‌دهد که تنها 54.4 درصد از خانواده‌های آمریکایی گزارش داده‌اند که حساب‌های بازنشستگی اختصاصی مانند 401(k) یا IRA دارند.

اگرچه ممکن است خارج از این حساب‌ها برای بازنشستگی پس‌انداز کنند، تعداد کمی از پاسخ‌دهندگان نظرسنجی سرمایه‌گذاری‌های دیگری را گزارش کردند. به عنوان مثال، تنها 1.1٪ به طور مستقیم اوراق قرضه و تنها 21٪ به طور مستقیم سهام دارند.

از دست نده

بسیاری از آمریکایی‌هایی که برای گذراندن سال‌های طلایی خود صرفاً به مزایای تأمین اجتماعی متکی هستند، ممکن است در بیداری بی‌ادب باشند. طبق گزارش اداره تامین اجتماعی، میانگین مزایا برای یک کارگر بازنشسته 1907 دلار در ماه است که به 22884 دلار در سال می رسد. بر اساس داده های اداره سرشماری، این رقم بسیار بالاتر از آستانه فقر 17710 دلاری در سال 2022 برای یک فرد بالای 65 سال در یک خانواده دو نفره نیست.

در حالی که عوامل متعددی وجود دارد که تعیین می کند چقدر باید برای بازنشستگی پس انداز کنید، سن یک عامل مهم است. بنابراین، چگونه در برابر همسالان خود قرار می گیرید؟

میانگین پس انداز بسته به سن متفاوت است

البته، اعداد فدرال رزرو مجموع همه سنین است. بنابراین، اگر تازه کار خود را در نیروی کار شروع کرده اید، ممکن است هنوز حساب بازنشستگی نداشته باشید و احتمالاً با افزایش سن، پس انداز شما افزایش می یابد. پس ممکن است کنجکاو باشید که چگونه در مقابل افراد دیگر در گروه سنی خود قرار می گیرید.

بر اساس داده های فدرال رزرو، درصد افراد دارای حساب بازنشستگی تا گروه سنی 55 تا 64 سال افزایش می یابد. پس‌اندازها برای گروه‌های سنی بالاتر بیشتر است تا زمانی که افراد به 75+ سال برسند، زمانی که احتمالاً کاهش بودجه برای بازنشستگی پس‌انداز آنها را کاهش می‌دهد.

در اینجا به تفکیک داده‌ها بر اساس گروه سنی، از جمله ارزش متوسط ​​حساب‌های بازنشستگی و درصد افرادی که چنین حساب‌هایی دارند، آورده شده است.

اگر در رده سنی خود بسیار از دیگران عقب تر هستید، این اعداد می توانند شما را تشویق به عمل کنند. اما میزان پس انداز مورد نیاز در هر سنی بر حسب افراد متفاوت است – و شما ممکن است عملکرد خوبی داشته باشید حتی اگر کمتر از سایرین در گروه سنی خود پس انداز کنید. از طرف دیگر، ممکن است در رسیدن به اهداف بازنشستگی خود کوتاهی کنید، حتی اگر از دیگران در گروه خود جلوتر باشید.

بیشتر بخوانید: سوزه اورمن می‌گوید آمریکایی‌ها فقیرتر از آن چیزی هستند که فکر می‌کنند – اما داشتن یک بازنشستگی رویایی بسیار آسان‌تر است وقتی این 3 حرکت ساده پول را بدانید.

تدوین برنامه بازنشستگی

اولین قدم در توسعه برنامه پس انداز خود این است که تعیین کنید برای بازنشستگی به چه مقدار پول نیاز دارید. در نظر بگیرید که اکنون چند سال دارید، زمانی که قصد بازنشستگی دارید، کجا برنامه ریزی می کنید بازنشسته شوید، چگونه برنامه ریزی می کنید دوران بازنشستگی خود را بگذرانید و از چه تعداد وابستگی (در صورت وجود) نیاز به حمایت دارید.

همچنین در نظر بگیرید که هزینه های شما ممکن است تغییر کند اما لزوماً در دوران بازنشستگی ناپدید نمی شوند. به عنوان مثال، ممکن است وام مسکن خود را پرداخت کرده باشید، اما هزینه های پزشکی شما ممکن است افزایش یابد. اندازه تخم مرغ لانه شما به این هزینه ها بستگی دارد و اینکه سالانه چقدر باید برای تامین مالی آنها برداشت کنید.

استراتژی ها شامل قانون 4 درصد است که در آن شما هر سال با 4 درصد برداشت از دارایی خود زندگی می کنید. سایر رویکردها بیشتر بر بازده کل متکی هستند، که با نوسانات بازار (و همچنین شرایط شخصی شما، مانند مراقبت طولانی مدت یا سایر هزینه های پزشکی) سازگار است.

این امکان پذیر است

یک مطالعه در سال 2023 که توسط Northwestern Mutual منتشر شد نشان داد که آمریکایی ها انتظار داشتند که برای بازنشستگی راحت به 1.27 میلیون دلار پس انداز نیاز داشته باشند. اگر این رقم را در کنار داده‌های فدرال رزرو قرار دهید، به نظر می‌رسد که بسیاری از افراد به خوبی کوتاهی می‌کنند. اما ممکن است هنوز امیدی وجود داشته باشد.

اینکه چقدر می توانید پس انداز کنید به درآمد و هزینه های شما در طول سال های کاری و همچنین بازده سرمایه گذاری شما بستگی دارد. یک برنامه ریز مالی می تواند در ترسیم استراتژی به شما کمک کند و شما را در مسیر درست نگه دارد.

اما اگر خیلی عقب هستید، ناامید نشوید – آسان نیست، اما ممکن است به عقب برگردید. این امر مستلزم پرداخت بدهی های خود، تعیین بهترین ابزار سرمایه گذاری برای اهداف خود و کشف منابع درآمد اضافی است. حتی اگر 55 سال سن دارید یا در سن بازنشستگی هستید و هیچ پس‌اندازی ندارید، می‌توانید خانه خود را کوچک کنید، خط اعتباری سهام خانه را در نظر بگیرید، بیمه نامه را نقد کنید یا دارایی‌هایی مانند وسیله نقلیه دوم را بفروشید.

برنامه پس انداز بازنشستگی شما منحصر به فرد خواهد بود، اما با بالا رفتن سن، تخم لانه شما باید بزرگتر شود. اگر عقب مانده اید، اکنون وقت آن است که برنامه ای برای رسیدن به عقب را تدوین کنید.

بعدش چی بخونم

این مقاله فقط اطلاعاتی را ارائه می دهد و نباید به عنوان توصیه تلقی شود. بدون هیچ گونه گارانتی ارائه می شود.

منبع